Ο αρχικός ενθουσιασμός για τα αμιγώς ηλεκτρικά νέα μοντέλα φαίνεται να περιορίζεται με αποτέλεσμα να μειώνονται και οι πωλήσεις τους. Οι ενδείξεις που υπήρχαν από τον προηγούμενο χρόνο είναι γεγονός, πλέον.
Οι φορείς που καταγράφουν τις ταξινομήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων δείχνουν ότι η ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα μειώνεται, ιδίως από τη στιγμή που περιορίστηκαν ή καταργήθηκαν οι κρατικές επιχορηγήσεις της τιμής αγοράς τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες, τα κορυφαία στελέχη τόσο της Renault όσο και του Ομίλου Stellantis προσπαθούν να βρουν τρόπους για μειώσουν τη λιανική τιμή πώλησης των ηλεκτροκίνητων μοντέλων τους και να την φέρουν κοντά σε αυτή ενός αντίστοιχου μοντέλο με θερμικό μοτέρ ή σε αυτή του ίδιου μοντέλου που έχει θερμικό κινητήρα.
»Η αποστολή μας είναι να μειώσουμε το κόστος το συντομότερο δυνατόν, να απορροφήσουμε το επιπλέον κόστος του εξηλεκτρισμού και να πωλούμε τα ηλεκτρικά στις ίδιες τιμές με αυτά με θερμικό κινητήρα. Οι Κινέζοι ξέρουν πώς να το κάνουν», συμπλήρωσε.
Σε σχετική ερώτηση προς τον Λούκα Ντε Μέο, τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του Ομίλου Renault, αναφορικά με τη μείωση της τιμής πώλησης των αμιγώς ηλεκτρικών της εταιρείας, το κορυφαίο στέλεχος αυτού δήλωσε σχετικά: «Φυσικά, όλοι προσπαθούν να μειώσουν το κόστος (παραγωγής) των ηλεκτρικών για να πλησιάσει αυτό των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης».
Τόσο ο Ταβάρες όσο και ο Ντε Μέο δήλωσαν ότι το κέρδος για τις εταιρείες θα αυξηθεί από τη στιγμή που θα μειωθεί η χρηματιστηριακή τιμή των σπάνιων γαιών που απαιτούνται για τους συσσωρευτές. Τώρα, σύμφωνα με το Newsauto, το κόστος παραγωγής τους αντιστοιχεί τουλάχιστον στο 40% του συνολικού για την κατασκευή ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου.