Για το click away και τα κλειστά μαγαζιά μίλησε στον Σκάι 89,4 ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Κώστας Ζαφειρόπουλος: «Σε σχέση με πέρσι, υπάρχει στο τζίρο μία πτώση της τάξης του 80-90%. Την περίοδο εφαρμογής του click away σημειώθηκε μία ανταπόκριση που, στην καλύτερη περίπτωση, έφτασε στο 15%. Οι πατρινοί βγήκαν στους δρόμους, υπήρχε μία κινητικότητα, δεδομένων των συνθηκών, όμως αυτή δεν μετουσιώθηκε σε τζίρο για τα εμπορικά καταστήματα. Το click away λειτούργησε μέχρι ένα σημείο, κυρίως για τα μεγάλα καταστήματα που είχαν e shop και υποδομές. Τα μικρά καταστήματα δεν τα βοήθησε καθόλου. Τα καταστήματα παιχνιδιών είχαν κάποια δουλειά καθώς κάποιος μπορούσε να ζητήσει το παιχνίδι που ήθελε και να είναι έτοιμο για παραλαβή. Από την άλλη, τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, έμειναν εκτός. Έβλεπες μαγαζιά γεμάτα εμπόρευμα, να μη δουλεύουν καθόλου» αναφέρει ο κ. Ζαφειρόπουλος.
ΠΑΤΡΑ: “Τσέκαραν” εσώρουχα στο πεζοδρόμιο! Απίστευτες καταστάσεις σε καταστήματα με σουτιέν
Ημερομηνία:
Δοκίμαζαν παλτό και τσέκαραν τα εσώρουχα που είχαν αγοράσει… στο δρόμο!
Όπως εξηγεί, η μέθοδος του click away είχε και τα «παρατράγουδά» της. «Κάποιοι πελάτες θεωρούσαν ότι στέλνοντας ένα μήνυμα, θα μπορούσαν να μπουν μέσα στα καταστήματα. Αυτό πολλές φορές μας έφερε σε σύγκρουση μαζί τους. Είδαμε ανθρώπους να πηγαίνουν λίγο πιο πέρα για να δοκιμάσουν ρούχα, π.χ. παλτά ενώ σε πολλές περιπτώσεις βλέπαμε στο δρόμο τι εσώρουχα είχαν ψωνίσει, την ώρα που τα τσέκαραν» αναφέρει.