Ο Τάσος Τέλλογλου, με αφορμή το περιστατικό με το συρμό του Προαστιακού στην γραμμή του Μετρό, γράφει για το κατά πόσον τα παθήματα (δεν) γίνονται μαθήματα.
====================
Ο σταθμάρχης είχε κάνει λάθος χάραξη και ο μηχανοδηγός, ένας μάλλον έμπειρος άνθρωπος, παραβίασε δύο φωτόσημα πριν μπει στην λάθος γραμμή.
Σε κάποιους συναδέλφους του είπε ότι έτσι ήθελε να εκθέσει το σύστημα, αλλά μάλλον… εξέθεσε τον εαυτό του!
Το επεισόδιο θέτει, λοιπόν, ένα ευρύτερο ζήτημα: Τι συμβαίνει με την κυκλοφορία, με το σύστημα διεύθυνσης της και με τις ασφαλιστικές δικλείδες που έχουν σχέση με την κουλτούρα του προσωπικού;
Στην περίπτωση αυτή, το σύστημα λειτούργησε, αλλά γιατί χρειάστηκε να φτάσουμε ως εκεί;
Ποια ακριβώς εκπαίδευση παίρνουν οι άνθρωποι και πώς τα υπερκείμενα κλιμάκια διεύθυνσης της κυκλοφορίας παρεμβαίνουν στα χαμηλότερα, με τρόπο ώστε να διορθώνονται αστοχίες στην διαχείριση της κυκλοφορίας;
Μέχρι σήμερα, δεν έχει συμβεί κάτι από όλα αυτά…