Στα σκαριά call center για τους οφειλέτες των ασφαλιστικών ταμείων

    Ημερομηνία:

    Ένα πρότυπο call center, δηλαδή τηλεφωνικό κέντρο ειδοποιήσεων εξετάζει να συγκροτήσει το υπουργείο Εργασίας για τους οφειλέτες του ΕΦΚΑ.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες του newsit.gr, εκείνο το οποίο εξετάζει το υπ. Εργασίας σε συνεργασία με τον ΕΦΚΑ είναι η διαμόρφωση μιας ειδικής ομάδας η οποία θα αναλάβει την υπενθύμιση των υποχρεώσεων τις οποίες αναλαμβάνουν οφειλέτες μπαίνοντας σε μία ρύθμιση οφειλών.

    Πίσω από αυτήν την σχεδιαζόμενη παρέμβαση είναι η εκτίμηση η οποία έχει διαμορφωθεί στο Υπ. Εργασίας ότι πολλές ρυθμίσεις χάνονται από αμέλεια και όχι λόγω οικονομικής αδυναμίας.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πρέπει να πλένουμε το κρέας πριν το μαγείρεμα;

    Η γρήγορη και άμεση απάντηση είναι από ένα εμφατικό...

    Σεξ – Διάρκεια: Πόσα λεπτά θεωρούνται ιδανικά; Η απάντηση θα σας εκπλήξει

    Σύμφωνα με μελέτη  σε ετερόφυλα ζευγάρια από πέντε διαφορετικές χώρες σχετικά...

    Δουλειά: Τι πιστεύουν στ’ αλήθεια για τη Gen Z οι προϊστάμενοί τους

    Η Gen Z, που περιλαμβάνει όσους γεννήθηκαν μεταξύ 1997...

    Αυτή είναι η άσκηση για καλύτερο σεξ

    Τα σημάδια που αφήνει ο χρόνος στο αναπαραγωγικό σύστημα...