Η ΕΛΜΕ Αχαϊας στηρίζει την Διευθύντρια του γυμνασίου στην Τριταία και κατηγορεί δημοσιογράφους. Αρα συμφωνεί με τις πολλές τιμωρίες που έβαζε τα παιδιά (σύμφωνα με τις καταγγελίες) μεταξύ αυτών και αυτήν (γράμματα έφηβης):

Η Α ΕΛΜΕ Αχαΐας αναφέρει σε ανακοίνωσή της:
Δεν έχει στεγνώσει ακόμη το μελάνι από την ανακοίνωση μας με τίτλο « Ποιος θα προστατεύσει τους εκπαιδευτικούς από το διαρκές μπουλιγκ; » που βγάλαμε με αφορμή το τραυματισμό μαθητή σε σχολείο της Πάτρας και εκδηλώθηκε νέο επεισόδιο μπούλιγκ σε βάρος εκπαιδευτικού.
Συγκεκριμένα, με αφορμή καταγγελίες γονέων σε βάρος Διευθύντριας σχολείου της Αχαΐας και πριν εκδικαστεί η υπόθεση από το αρμόδιο όργανο, «εισαγγελείς» της γραφίδας και του μικροφώνου εκδίκασαν μόνοι τους την υπόθεση, έβγαλαν ετυμηγορία και την ανακοίνωσαν με πηχυαίους τίτλους όπως «Παιδαγωγικός μεσαίωνας σε σχολείο», «Γονατίζουν στη Διευθύντρια» κ. ά. Και μάλιστα αυτή τη φορά τα δημοσιεύματα συνοδεύτηκαν με αποσπάσματα από το ανακριτικό υλικό της Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ).

Το Δ Σ της Ά ΕΛΜΕ Αχαίας για άλλη μια φορά εκφράζει την ανησυχία του για το ότι:
● Για χάριν μια πρόσκαιρης δημοσιότητας ή ακροαματικότητας διασύρεται εκπαιδευτικός σε τοπικό και πανελλαδικό επίπεδο πριν εκδικαστεί η υπόθεση από το αρμόδιο όργανο. Δηλαδή τα στοιχειώδη δικαιώματα των πολιτών μιας ευνομούμενης πολιτείας, όπως το τεκμήριο της αθωότητας και τα προσωπικά δεδομένα δεν ισχύουν για τους εκπαιδευτικούς; Και ποιος θα τους προστατέψει από την διαρκή στοχοποίηση; Το ξαναλέμε: Η στοχοποίηση των εκπαιδευτικών οδηγεί σε μόνιμη απαξίωση της Δημόσιας εκπαίδευσης και των λειτουργών της. Της συνέπειες αυτής της απαξίωσης θα τις υποστούν οι μαθητές μας ΄
● Δόθηκαν στη δημοσιότητα αποσπάσματα από το ανακριτικό υλικό της ΕΔΕ. Δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι διέρρευσαν από κάποιους, άλλωστε ξέρουμε όλοι και πρώτα από όλα όσοι ασχολούνται με την διοίκηση πως αυτό απαγορεύεται. Τι θα εξυπηρετούσε μια τέτοια ενέργεια; Πάντως όχι το Δημόσιο σχολείο.
● Από τα αναγραφόμενα στα σχετικά « ρεπορτάζ» ο αναγνώστης μπορεί να διαπιστώσει μία έλλειψη ενδοϋπηρεσιακής συνεννόησης και ανάθεσης ευθυνών η οποία προσβάλλει την εικόνα της δημόσιας διοίκησης.
Τονίζουμε ότι σε καμιά περίπτωση δεν είμαστε με τη λογική να συγκαλύπτονται τυχόν παρατυπίες ή έκνομες ενέργειες εκπαιδευτικών. Αλλά η εξέταση και η εκδίκαση αυτών των καταστάσεων πρέπει να γίνεται από τα αρμόδια όργανα με υπευθυνότητα και σεβασμό στα δικαιώματα των εμπλεκομένων.