Με μεγάλο όπλο τη δημοφιλή τραγουδίστρια Mπιγιονσέ και τη διεθνή καμπάνια που τρέχει από πέρυσι το φθινόπωρο και η οποία ανανεώθηκε την περασμένη άνοιξη, η Levi Strauss ελπίζει ότι θα υποστηρίξει τη ζήτηση των προϊόντων της καθώς προσπαθεί να αντιμετωπίσει τον πονοκέφαλο και τις δύσκολες εξισώσεις που βάζει ο εμπορικός προστατευτισμός και οι δασμοί.
Ιδίως καθώς διαθέτει σημαντική παραγωγική βάση σε χώρες της ΝΑ Ασίας, όπως το Βιετνάμ, οπότε και θα βρεθεί αντιμέτωπη με την ανάγκη σημαντικών ανατιμήσεων, που προς το παρόν θέλει η εταιρεία πάση θυσία να αποφύγει.
Στην Ελλάδα, πάντως, η ζήτηση για τα προϊόντα της εταιρείας φαίνεται να είναι σταθερή τα τελευταία χρόνια, όπως μαρτυρούν και οι οικονομικές καταστάσεις της Levi Strauss Ελλάς AEBE.
Η θυγατρική του πολυεθνικού ομίλου, που ουσιαστικά λειτουργεί ως διαχειριστής-αντιπρόσωπος των πωλήσεων της βέλγικης εταιρείας Levi’s (Levi Strauss & Co Europe ΒV – LSE), για το κανάλι των λιανικών πωλήσεων στην ελληνική επικράτεια, εισπράττοντας για τις λειτουργίες αυτές και τις αντίστοιχες προμήθειες, είχε μικρή αύξηση 2,87% στον κύκλο εργασιών της στην περσινή χρήση.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις που αναρτήθηκαν προ ημερών στο ΓΕΜΗ, ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 8,51 εκατ. ευρώ από 8,27 εκατ. ευρώ το 2023.
Ωστόσο η κερδοφορία πιέστηκε, με τα προ φόρων κέρδη να υποχωρούν στα περίπου 408.000 ευρώ από 555.000 ευρώ έναν χρόνο πριν.
Σημειωτέον ότι η εταιρεία διαθέτει τρία υποκαταστήματα σε μεγάλα εμπορικά κέντρα: ένα στα Σπάτα, στο Designer Outlet Athens, και δύο στη Θεσσαλονίκη, ένα στο Mega Outlet και στο One Salonica Outlet Mall.
Σημειωτέον ότι η Levi Strauss από το 2003 έχει χορηγήσει το δικαίωμα διανομής στη χονδρική σε Ελλάδα και Κύπρο στον Ομιλο Fais, με τον τελευταίο να λειτουργεί και πέντε καταστήματα λιανικής με τα σήματα Levi’s σε Αθήνα, Πειραιά, Κηφισιά, Γλυφάδα, και Πάφο.