Περισσότεροι από 33.000 πολίτες έχουν ήδη κατεβάσει την εφαρμογή MyStreet, τη νέα ψηφιακή εφαρμογή που έχει στόχο την διασφάλιση του δημόσιου χαρακτήρα των κοινόχρηστων χώρων και την απρόσκοπτη προσβασιμότητα σε αυτούς όλων των πολιτών, με έμφαση στους ανθρώπους με αναπηρία, τους γονείς με τα καροτσάκια, των παιδιών κ.ο.κ.

Η καινοτόμος αυτή ψηφιακή εφαρμογή, που λειτουργεί βάσει των επιτυχημένων προτύπων της εφαρμογής MyCoast, διαδραματίζει ήδη καθοριστικό ρόλο στην οργάνωση και διαχείριση των κοινόχρηστων χώρων, αφού διασφαλίζει τη διαφάνεια και την υπευθυνότητα των αρμόδιων φορέων. Αυτό άλλωστε αποδεικνύεται και από την συμμετοχή των πολιτών, οι οποίοι έχουν ευκαιρία, μέσω της εφαρμογής, να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στις πόλεις τους, ενώ παράλληλα δίνει στους Δήμους τη δυνατότητα να ελέγχουν τις μισθώσεις εύκολα και γρήγορα και να βελτιώνουν την οργάνωση και τη διαχείρισή τους.
Ωστόσο, η εικόνα δεν είναι ομοιογενής. Σύμφωνα με τα στοιχεία, δημόσιοι φορείς όπως ο Δήμος Αθηναίων και ο Δήμος Θεσσαλονίκης φιλοξενούν τις μεγαλύτερες σε αριθμό δημοσιευμένες παραχωρήσεις, με 1.991 και 1.227 αντίστοιχα, ενώ η λίστα περιλαμβάνει και μικρότερους δήμους, όπως αυτούς των Τρικάλων, του Βόλου, της Νέας Προποντίδας και άλλων. Στην αντίπερα όχθη, υπάρχουν και μεγάλες πόλεις (Πάτρα, Ηράκλειο Κρήτης, Σπάρτη) που εμφανίζουν μηδενικές ή πολύ λίγες καταχωρήσεις, ενώ ορισμένοι δήμοι έχουν εισαγάγει δεδομένα, αλλά δεν έχουν προχωρήσει στη δημοσιοποίησή τους, αφήνοντας μέρος από τις πληροφορίες μη διαθέσιμο στους πολίτες.
• ΔΗΜΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ: Παραχωρήσεις: 0. Δημοσιευμένες Παραχωρήσεις: 0.
Γίνεται λοιπόν σαφές, ότι η στάση ορισμένων Δήμων, οι οποίοι καθυστερούν ή αποφεύγουν να καταχωρίσουν όλα τα δεδομένα, αποτελεί εμπόδιο στην ολοκληρωμένη εφαρμογή του συστήματος, με αποτέλεσμα η επιτυχία του MyStreet στο σύνολο της ελληνικής επικράτειας, να είναι ακόμα υπό διαπραγμάτευση.