Πώς το TikTok εκτόξευσε τις διεθνείς πωλήσεις της φέτας

    Ημερομηνία:

    To TikTok έχει πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο. Είναι λοιπόν σαφές ότι εάν ένα προϊόν καταφέρει να γίνει viral σε αυτή την πλατφόρμα, οι πωλήσεις του μπορούν να εκτοξευτούν μέσα σε ένα βράδυ. Αυτό ακριβώς συμβαίνει αυτή την εποχή με την ελληνική φέτα.

    Τα «15 λεπτά δημοσιότητας» της φέτας στην πλατφόρμα που έχει γίνει η μανία της Generation Z και θεωρείται το next big thing στα social media, οφείλονται στην Tiiu Piret, μία ιππέα και blogger από τη Φινλανδία που «ανέβασε» μία συνταγή για ζυμαρικά με φέτα και ντοματίνια στο blog της, τον Φεβρουάριο του 2018.

    Φλίγκος

    Η επίσης Φιλανδή blogger Jenni Hayrinen απλοποίησε τη συνταγή ένα χρόνο αργότερα και δημιούργησε αυτό που έγινε viral στη χώρα της ως «uunifetapasta» (δηλαδή ζυμαρικά με φέτα στο φούρνο). Το αποτέλεσμα ήταν, όπως έλεγε η ίδια η Hayrinen, τα σούπερ μάρκετ της Φινλανδίας να ξεμείνουν από φέτα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Δημόσιο: Σε νέα 24ώρη πανελλαδική απεργία προχωρά η ΑΔΕΔΥ-Ποια είναι τα αιτήματα της

    Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία θα πραγματοποιήσει την 1η Οκτωβρίου η ΑΔΕΔΥ σε...

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΡΒΟΥΝΙΑΡΗΣ: Το νέο κοινωνικό συμβόλαιο απέναντι στον καθεστωτισμό Μητσοτάκη

    Η 89η ΔΕΘ δεν ήταν απλώς μια ομιλία του Νίκου Ανδρουλάκη....

    Πάτρα: Συνελήφθη ανήλικος με ναρκωτικά – “Χειροπέδες” και στον πατέρα

    Συνελήφθη, σήμερα τα ξημερώματα, στην Πάτρα, από αστυνομικούς του...

    Αλλαγή ώρας 2025: Πότε γυρίζουμε τους δείκτες στα ρολόγια μας μία ώρα πίσω

    Το καλοκαίρι σταδιακά τελειώνει, ο Σεπτέμβριος έχει φτάσει και...