Πώς το TikTok εκτόξευσε τις διεθνείς πωλήσεις της φέτας

    Ημερομηνία:

    Mavropoulis

    To TikTok έχει πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο. Είναι λοιπόν σαφές ότι εάν ένα προϊόν καταφέρει να γίνει viral σε αυτή την πλατφόρμα, οι πωλήσεις του μπορούν να εκτοξευτούν μέσα σε ένα βράδυ. Αυτό ακριβώς συμβαίνει αυτή την εποχή με την ελληνική φέτα.

    GYMALL

    Τα «15 λεπτά δημοσιότητας» της φέτας στην πλατφόρμα που έχει γίνει η μανία της Generation Z και θεωρείται το next big thing στα social media, οφείλονται στην Tiiu Piret, μία ιππέα και blogger από τη Φινλανδία που «ανέβασε» μία συνταγή για ζυμαρικά με φέτα και ντοματίνια στο blog της, τον Φεβρουάριο του 2018.

    Η επίσης Φιλανδή blogger Jenni Hayrinen απλοποίησε τη συνταγή ένα χρόνο αργότερα και δημιούργησε αυτό που έγινε viral στη χώρα της ως «uunifetapasta» (δηλαδή ζυμαρικά με φέτα στο φούρνο). Το αποτέλεσμα ήταν, όπως έλεγε η ίδια η Hayrinen, τα σούπερ μάρκετ της Φινλανδίας να ξεμείνουν από φέτα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Μπάρμπεκιου: Πόσο επικίνδυνο είναι το ψήσιμο σε σχάρα; Ένας ειδικός απαντά

    Το ψήσιμο πάνω σε μια σχάρα μπάρμπεκιου, εκτός από...

    Αντετοκούνμπο: Δεν μπορώ να τρέξω, δεν ξέρω πότε θα επιστρέψω

    Οι Μπακς αποκλείστηκαν στον πρώτο γύρο των play off του...

    Διαδηλώσεις στα πανεπιστήμια: Αστυνομικός πυροβόλησε στη διάρκεια της εφόδου στο Columbia – Πάνω από 2.000 οι συλλήψεις

    «Eκρηκτικές» διαστάσεις παίρνουν οι διαδηλώσεις φιλοπαλαιστίνιων φοιτητών που συνεχίζονται...

    Έξι νέες συλλήψεις και συνολικά δεκατέσσερις δικογραφίες για ενδοοικογενειακή βία στη Δυτική Ελλάδα

    Από τους αστυνομικούς Υπηρεσιών των Διευθύνσεων Αστυνομίας Αχαΐας, Ηλείας,...