Πώς το TikTok εκτόξευσε τις διεθνείς πωλήσεις της φέτας

    Ημερομηνία:

    To TikTok έχει πλέον περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες σε όλο τον κόσμο. Είναι λοιπόν σαφές ότι εάν ένα προϊόν καταφέρει να γίνει viral σε αυτή την πλατφόρμα, οι πωλήσεις του μπορούν να εκτοξευτούν μέσα σε ένα βράδυ. Αυτό ακριβώς συμβαίνει αυτή την εποχή με την ελληνική φέτα.

    Τα «15 λεπτά δημοσιότητας» της φέτας στην πλατφόρμα που έχει γίνει η μανία της Generation Z και θεωρείται το next big thing στα social media, οφείλονται στην Tiiu Piret, μία ιππέα και blogger από τη Φινλανδία που «ανέβασε» μία συνταγή για ζυμαρικά με φέτα και ντοματίνια στο blog της, τον Φεβρουάριο του 2018.

    Η επίσης Φιλανδή blogger Jenni Hayrinen απλοποίησε τη συνταγή ένα χρόνο αργότερα και δημιούργησε αυτό που έγινε viral στη χώρα της ως «uunifetapasta» (δηλαδή ζυμαρικά με φέτα στο φούρνο). Το αποτέλεσμα ήταν, όπως έλεγε η ίδια η Hayrinen, τα σούπερ μάρκετ της Φινλανδίας να ξεμείνουν από φέτα.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Στις 23 Νοεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η Συνδιάσκεψη του ΠΑΣΟΚ Κίνημα Αλλαγής στην Πάτρα – Παρών ο Ν. Ανδρουλάκης

    Είναι μια πολιτική διαδικασία ανάδειξης των ζητημάτων που απασχολούν...

    Πάτρα: Εκατοντάδες για το τελευταίο αντίο στην δικηγόρο Τέτη Τζαμαλούκα – φωτό

    Εκατοντάδες Πατρινοί είπαν σήμερα το μεσημέρι το στερνό αντίο...

    Η Έλενα Παπαρίζου θα βαφτίσει τον γιο του Πάνου Μουζουράκη – «Από τα πιο δοτικά άτομα που έχω γνωρίσει», είπε ο τραγουδιστής

    Τον γιο του Πάνου Μουζουράκη και της Μαριλού Κόζαρη πρόκειται να βαφτίσει η...

    Η Μαίρη Χατζηπαύλου θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό Miss Universe

    Η Μαίρη Χατζηπαύλου εκπροσωπεί την Ελλάδα στον διεθνή διαγωνισμό ομορφιάς Miss Universe,...