Άλλη µια ελπίδα του Αιγίου, των τελευταίων ετών, να κινηθεί αναπτυξιακά προς την θάλασσα κι από εκεί να έχει οικονοµικά οφέλη, φαίνεται να σβήνει, άδοξα.
Κι ενώ η περιοχή έφτασε ακόµα και σε σηµείο για δύο Μαρίνες (!), στο τέλος καµία δεν καρποφόρησε.
✓ Η µία Μαρίνα στην Παραλία της Μυρτιάς Αιγίου – µε παραχώρηση από τον Δήµο χερσαίου τµήµατος στο «Καρνάγιο» – µετά από προχωρηµένες συζητήσεις και επαφές του Προέδρου του Ναυταθλητικού Οµίλου Αιγίου (ΝΟΑ) Μανώλη Καραΐσκου (πατέρα του νυν αντιδηµάρχου Νίκου Καραΐσκου) µε Βρετανούς επενδυτές, για υποδοµή άνω των 250 σκαφών.
✓ Η δεύτερη Μαρίνα στην Παραλία Αη Νικολάκη Αλυκής, σε συνεργασία του Ιστιοπλοϊκού Ναυτικού Οµίλου Αιγίου (ΙΝΟΑ) και του Δηµοτικού Λιµενικού Ταµείου, για 250 ιστιοπλοϊκά. Μάλιστα, για αυτό το σκοπό το θαλάσσιο τµήµα έχει χωροθετηθεί επισήµως το αυτό τον σκοπό, από τον τότε Υπουργό Τουρισµού Άρη Σπηλιωτόπουλο κι έκτοτε ο Δήµος Αιγιάλειας καταβάλει ετησίως 7.000 ευρώ.
Αποκλειστικές πληροφορίες του «Νεολόγου» αναφέρουν, πως µετά από µια τελευταία επαφή µε ιδιώτη επενδυτή, εξήλθε το ασφαλές συµπέρασµα ότι µια Μαρίνα στο Αίγιο, δεν ενδιαφέρει, µε ένα επιχειρηµατικό σκεπτικό ενιαίο, που ήρθε να βάλει “ταφόπλακα” στο όνειρο της περιοχής.
Επίσης, ακόµα κι αν αυτός ο παράγοντας δεν υφίσταντο, το Αίγιο κατά καιρούς βρήκε απέναντί τον σοβαρό ανταγωνισµό ανάλογων αναζητήσεων Μαρίνας, σε Κόρινθο, Ξυλόκαστρο, Ιτέα, Ναύπακτο και Μεσολόγγι.
Ιδιαίτερα σηµαντική είναι αυτή η αρνητική εξέλιξη και για το Νέο Λιµάνι Αιγίου, το οποίο ουδέποτε έχει λειτουργήσει και η πρόταση κάποιων για µετατροπή του σε Τουριστικό, πλέον δεν µπορεί να έχει καµία υπόσταση.
Το µόνο, που αποµένει είναι η συµπληρωµατική κατασκευή µικρού Αλιευτικού Καταφυγίου 150 σκαφών, που κόπηκε για οικονοµικούς λόγους όταν κατασκευαζόταν το Νέο Λιµάνι και θα βοηθήσει ντόπιους Αλιείς. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, γνωρίζει το αίτηµα και δεν έχει αποκλείσει ένα τέτοιο χρωστούµενο έργο.