Αχαϊα: Ναυάγησαν τα σχέδια για τη μαρίνα στο Αίγιο

    Ημερομηνία:

    Άλλη µια ελπίδα του Αιγίου, των τελευταίων ετών,  να κινηθεί αναπτυξιακά προς την θάλασσα κι από εκεί να έχει οικονοµικά οφέλη, φαίνεται να σβήνει, άδοξα.

    Η αξιοποίηση της παράκτιας ζώνης, πέριξ του παλιού και νέου Λιµανιού, µε την κατασκευή Μαρίνας ευρωπαϊκών προδιαγραφών, µετά από χρόνια αναζήτησης επενδυτών και επαφές µε πολλούς τέτοιους ουδέποτε καρποφόρησε, σε κάτι βέβαια που συνέβαλε και η κρίση.

    Κι ενώ η περιοχή έφτασε ακόµα και σε σηµείο για δύο Μαρίνες (!),  στο τέλος καµία δεν καρποφόρησε.

    ✓         Η µία Μαρίνα στην Παραλία της Μυρτιάς Αιγίου – µε παραχώρηση από τον Δήµο χερσαίου τµήµατος στο «Καρνάγιο» – µετά από προχωρηµένες συζητήσεις και επαφές του Προέδρου του Ναυταθλητικού Οµίλου Αιγίου (ΝΟΑ) Μανώλη Καραΐσκου (πατέρα του νυν αντιδηµάρχου Νίκου Καραΐσκου) µε Βρετανούς επενδυτές, για υποδοµή άνω των 250 σκαφών.

    ✓         Η δεύτερη Μαρίνα στην Παραλία Αη Νικολάκη Αλυκής, σε συνεργασία του Ιστιοπλοϊκού Ναυτικού Οµίλου Αιγίου (ΙΝΟΑ) και του Δηµοτικού Λιµενικού Ταµείου, για 250 ιστιοπλοϊκά. Μάλιστα, για αυτό το σκοπό το θαλάσσιο τµήµα έχει χωροθετηθεί επισήµως το αυτό τον σκοπό, από τον τότε Υπουργό Τουρισµού Άρη Σπηλιωτόπουλο κι έκτοτε ο Δήµος Αιγιάλειας καταβάλει ετησίως 7.000 ευρώ.

    Αποκλειστικές πληροφορίες του «Νεολόγου» αναφέρουν, πως µετά από µια τελευταία επαφή µε ιδιώτη επενδυτή, εξήλθε το ασφαλές συµπέρασµα ότι µια Μαρίνα στο Αίγιο, δεν ενδιαφέρει, µε ένα επιχειρηµατικό σκεπτικό ενιαίο, που ήρθε να βάλει “ταφόπλακα” στο όνειρο της περιοχής.

    Επίσης, ακόµα κι αν αυτός ο παράγοντας δεν υφίσταντο, το Αίγιο κατά καιρούς βρήκε απέναντί τον σοβαρό ανταγωνισµό ανάλογων αναζητήσεων Μαρίνας, σε Κόρινθο, Ξυλόκαστρο, Ιτέα, Ναύπακτο και Μεσολόγγι.

    Ιδιαίτερα σηµαντική είναι αυτή η αρνητική εξέλιξη και για το Νέο Λιµάνι Αιγίου, το οποίο ουδέποτε έχει λειτουργήσει και η πρόταση κάποιων για µετατροπή του σε Τουριστικό, πλέον δεν µπορεί να έχει καµία υπόσταση.

    Το µόνο, που αποµένει είναι η συµπληρωµατική κατασκευή µικρού Αλιευτικού Καταφυγίου 150 σκαφών, που κόπηκε για οικονοµικούς λόγους όταν κατασκευαζόταν το Νέο Λιµάνι και θα βοηθήσει ντόπιους Αλιείς. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, γνωρίζει το αίτηµα και δεν έχει αποκλείσει ένα τέτοιο χρωστούµενο έργο.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΑΧΑΪΑΣ: Για τα περιστατικά βίας λαμβάνονται όλα τα μέτρα που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία

    Aπό τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαϊας λάβαμε το εξής: Όπως...

    Πάτρα: Χιλιάδες τα κενά σπίτια

    Μεγαλύτερο κίνητρο για να ανοίξουν και να διατεθούν, προς...

    Στο μάτι της κακοκαιρίας Αρκαδία και Μεσσηνία: Πλημμύρισαν δρόμοι, εγκλωβίστηκαν οδηγοί

    Δύσκολη είναι η κατάσταση στην Τρίπολη εξαιτίας της κακοκαιρίας, καθώς οι έντονες...

    Καλάβρυτα: Κυκλοφόρησαν οι ετήσιες κάρτες εισόδου στο Χιονοδρομικό Κέντρο

    Μετά από μια χειμερινή περίοδο γεμάτη ενέργεια, μουσική, βραδινές...