Από την άλλη, πολλοί αναρωτούνται για το ποιες θα ήταν οι επιδόσεις του μοναδικού Διενθούς Αερολιμένα της Αχαΐας αν δεν είχε προβλήματα υποδομών, που θα τον καθιστούσαν σύγχρονο και όχι μια «γερασμένη» εγκατάσταση η οποία περιμένει να ιδιωτικοποιηθεί μήπως και κοιτάξει ψηλότερα!
Το ρεπορτάζ της «Πελοποννήσου» αναφέρει ότι υπάρχουν πολλά ζητήματα σε υποδομές. με βασικότερα τα εξής:
– Πρόβλημα με τις αυτόματες πόρτες (access control), οι οποίες κανονικά θα πρέπει να δουλεύουν ηλεκτρονικά, αλλά λόγω βλάβης είναι εκτός λειτουργίας.
– Δεν λειτουργούν, λόγω βλάβης οι γεννήτριες που είναι απαραίτητές σε περίπτωση διακοπής του ρεύματος. Σε ένα τέτοιο σενάριο, το αεροδρόμιο θα βγει off.
–Τα φώτα στον περιβάλλοντα χώρο είναι εκτός λειτουργίας και κατά τις βραδινές ώρες, ένας επισκέπτης δεν μπορεί να δει ούτε στα δύο μέτρα.
– Ελλειψη προσωπικού. Από τους 12 υπάλληλους που διαθέτει το αεροδρόμιο, βάσει οργανογράμματος, δουλεύουν μόνο τα εφτά, καθώς τα πέντε έχουν αποσπαστεί σε άλλες υπηρεσίες, με αποτέλεσμα οι βάρδιες του σαββατοκύριακου να βγαίνουν με μεγάλη δυσκολία.
– Πρόβλημα σε ένα κομμάτι ψευδοροφής στην κεντρική αίθουσα που πέρα από την έλλειψη καλαισθησίας, δημιουργεί κινδύνους για εργαζόμενους και τουρίστες.
Στις αρχές Ιουνίου η Πολιτεία έδωσε, μεν, χρήματα και αποκαταστάθηκαν οι βλάβες στους 3 από τους 4 Πυλώνες Φωτισμού , με αποτέλεσμα να υπάρχει πλέον επαρκής φωτισμός για να υποδέχεται τις βραδινές πτήσεις του αεροδρομίου.
Σε γενικές γραμμές, ωστόσο, τα προβλήματα είναι αρκετά και χρειάζεται κρατική παρέμβαση για να αναβαθμιστεί το Αεροδρόμιο και να αποκτήσει αξιόλογες υποδομές ώστε να μπορέσει να κερδίσει μεγαλύτερο μερίδιο από την «πίτα» των πτήσεων, κυρίως από το εξωτερικό.