H Lamborghini είδε άλλη μια χρονιά ισχυρών πωλήσεων στη Νότια Κορέα μετά το περσινό ρεκόρ παραδόσεων, καθώς παρουσίασε το νέο plug-in υβριδικό supercar της στη χώρα.
Η Νότια Κορέα «είναι μια αναπτυσσόμενη αγορά που είναι πολύ σημαντική για εμάς», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Stephan Winkelmann κατά τη διάρκεια συνέντευξης για την προώθηση της Urus SE, της υβριδικής έκδοσης του best seller SUV της Urus. Η Νότια Κορέα ήταν η έβδομη μεγαλύτερη αγορά της αυτοκινητοβιομηχανίας το 2023 με ρεκόρ παραδόσεων 434 οχημάτων, δήλωσε η εταιρεία.
Οι παγκόσμιες μάρκες πολυτελών αυτοκινήτων επιδιώκουν να αυξήσουν την παρουσία τους στην Κορέα, όπου οι δαπάνες για προσωπικά είδη πολυτελείας ήταν οι υψηλότερες στον κόσμο κατά κεφαλήν το 2022. Τον Δεκέμβριο, η Bentley λάνσαρε στην Κορέα ένα πολυτελές SUV αξίας 260.000 δολαρίων, ενώ η Ferrari NV πραγματοποίησε πέρυσι στην Σεούλ την πρώτη της δημόσια εκδήλωση στην Ασία.
Ο Winkelmann δήλωσε στο Bloomberg ότι πιστεύει ότι οι Κορεάτες καταναλωτές θα αγκαλιάσουν το Urus SE, παρά τις ανησυχίες για την έλλειψη σταθμών φόρτισης για οχήματα με μπαταρία. Μόλις 3.410 plug-in υβριδικά πωλήθηκαν στην Κορέα το πρώτο εξάμηνο, μειωμένα κατά 41% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, σύμφωνα με το υπουργείο Εμπορίου.
«Η υποδομή φόρτισης είναι πάντα μια πρόκληση για όλους όσοι πηγαίνουν σε υβριδικά», δήλωσε. «Παρόλα αυτά, είμαστε πολύ επιτυχημένοι σε όλο τον κόσμο. Κάναμε ένα βήμα όσον αφορά την τιμολόγηση και επίσης αυτό έγινε αποδεκτό παγκοσμίως και δεν βλέπουμε ότι αυτό δεν θα γίνει αποδεκτό στην κορεατική αγορά».
Το Urus SE διατίθεται με τετρακίνηση, 11 προγράμματα οδήγησης και 60 χιλιόμετρα πλήρως ηλεκτρική αυτονομία οδήγησης. Aυτό το δεύτερο υβριδικό της Lamborghini αποδίδει περίπου 80% μείωση των εκπομπών σε σύγκριση με το συμβατικό Urus, σύμφωνα με την εταιρεία, μαζί με βελτιωμένη αεροδυναμική και απόδοση ψύξης. Τα αποτελέσματα για την απόδοση καυσίμου δεν έχουν ακόμη δημοσιευθεί.
Το Urus SE είναι η πρώτη έκδοση PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle) του πολυτελούς Super SUV