Ακρίβεια: Ανεβαίνουν οι τιμές στις προσφορές των σούπερ μάρκετ

    Ημερομηνία:

    Αντιμέτωποι με νέο «χτύπημα» θα βρεθούν οι καταναλωτές καθώς οι προσφορές στα σούπερ μάρκετ εξαφανίζονται και οι τιμές παίρνουν την ανιούσα. Μάλιστα, ήδη προϊόντα που ήταν σε προσφορά στις 6 Δεκεμβρίου στα ράφια των σούπερ μάρκετ έχουν αύξηση στην τιμή τους.

    Ειδικότερα, σύμφωνα με το MEGA, οι τιμές σε κάποια βασικά προϊόντα (γάλα, φρυγανιές, κλπ.) έχουν πάρει άνοδο πλέον της αρχικής τιμής κατά 10 λεπτά σε ορισμένες περιπτώσεις.

    GLEARNET

    Για παράδειγμα, φρυγανιές στις 6/12/2024, είχαν τιμή 1,83 ευρώ με προσφορά από 2,29 ευρώ αρχική τιμή. Σήμερα πωλούνται 2,39 ευρώ, δηλαδή έχουν αύξηση 10 λεπτά σε δύο μήνες.

    Τέλος οι προσφορές στα σούπερ μάρκετ

    Από 1η Μαρτίου 2025 τίθεται σε ισχύ το νέο πλαίσιο του υπουργείου Ανάπτυξης για την αποφυγή των λεγόμενων «παραπλανητικών εκπτώσεων» στα σούπερ μάρκετ. Στόχος είναι να εξαλειφθούν προσφορές οι οποίες δεν είναι πραγματικές, αλλά «κρύβονται» πίσω από το πολυδαίδαλο σύστημα των εκπτώσεων και των προσφορών.

    Ο αρμόδιος υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, προανήγγειλε πως το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους (με βάση το περιθώριο κέρδους του 2021) που υπάρχει από το 2022 σε βασικά αγαθά (τρόφιμα, καύσιμα, πρώτες ύλες κ.α.) θα παραταθεί και το 2025 ενώ μίλησε και για το θέμα των παραπλανητικών εκπτώσεων, εξηγώντας πως αυτή την περίοδο γίνονται εντατικές διαβουλεύσεις ανάμεσα στη βιομηχανία, τους προμηθευτές και τα σούπερ μάρκετ και επειδή υπάρχουν στην αγορά εκπτώσεις και προσφορές που τρέχουν «είμαστε σε διαδικασία διαβούλευσης που δεν θα πάρει πάνω από 2 μήνες προκειμένου να υπάρξει πλήρης εναρμόνιση συμμόρφωση με το νόμο». Πάντως διαβεβαίωσε πως το θέμα θα έχει λυθεί εντός 2μήνου.

    Το νέο πλαίσιο ρίχνει το βάρος στις προσφορές και στα λεγόμενα «δεμένα προϊόντα», δηλαδή σε αυτά που πωλούνται 1+1, 2+1 δώρο ή 5+1 δώρο κ.ο.κ.

    Η κυβέρνηση και το αρμόδιο υπουργείο Ανάπτυξης εστιάζει – σύμφωνα με πληροφορίες – στο γεγονός πως όλες οι εκπτώσεις και οι προσφορές έχουν αφετηρία την λεγόμενη «τιμή τιμοκαταλόγου». Αυτό στην περίπτωση των συνδυαστικών εκπτώσεων και προσφορών καταλήγει συχνά σε στρεβλώσεις και σε αναληθείς προσφορές.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Καρκινοπαθής έκανε κλύσματα καφέ αντί για χημειοθεραπεία – Πέθανε στα 23 της ενώ είχε 80% πιθανότητες ανάρρωσης

    Συγκλονιστικά στοιχεία για την υπόθεση της Παλόμα Σεμιράνι, της νεαρής γυναίκας...

    Έκρηξη συνταξιοδοτήσεων: Οι τρεις αιτίες της μεγάλης φυγής και οι αλλαγές που έρχονται

    Έκρηξη των συνταξιοδοτήσεων για το τρέχον έτος, αλλά και για το 2026,...

    Η ανθρωπογεωγραφία της Ιεράς Συνόδου και η επόμενη ημέρα στην Εκκλησία – O ρόλος του Πατρών Χρυσοστόμου

    Μετά την προχθεσινή εκλογή στις Μητροπόλεις Κονίτσης και Κορίνθου, των βοηθών...