Ένα όπλο κατά της ακρίβειας θα έχουν στη διάθεσή τους οι καταναλωτές με την αναβάθμιση της πλατφόρμας e-katanalotis. Σε αυτή θα προστεθούν περισσότερα προϊόντα ώστε να μπορούν οι καταναλωτές να συγκρίνουν και να καταλήγουν στις φθηνότερες και τις πλέον συμφέρουσες τιμές.
Πρόσθετα εργαλεία στη μάχη της ακρίβειας και την ενίσχυση του ανταγωνισμού σχεδιάζει το υπουργείο Ανάπτυξης με νέα αναβάθμιση της πλατφόρμας e-katanalotis, παρέχοντας στους καταναλωτές περισσότερες δυνατότητες σύγκρισης τιμών.
“Η ηλεκτρονική πλατφόρμα e-katanalotis είναι ένα εργαλείο, στο οποίο ήδη οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν σύγκριση τιμών σε περισσότερους από 3.000 κωδικούς βασικών καταναλωτικών προϊόντων σε διάφορες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, όπως επίσης μπορούν να συγκρίνουν και συνολικά καλάθια” τόνισε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Ανάπτυξης εξετάζει το ενδεχόμενο πέρα από τις τρέχουσες τιμές, να συμπεριλάβει κι ένα ιστορικό τιμών ανά προϊόν και ανά σούπερ μάρκετ, με το οποίο οι καταναλωτές, θα μπορούν να ελέγχουν την πορεία των τιμών σε βάθος χρόνου.
Στο τραπέζι των συζητήσεων βρίσκεται η προσθήκη ενός ακόμα εργαλείου, με το οποίο οι καταναλωτές θα μπορούν να αναζητήσουν φθηνότερες εναλλακτικές των προϊόντων που θέλουν να αγοράσουν, ώστε να περιορίσουν το κόστος του καλαθιού τους.
“Γενικώς, το εργαλείο e-katanalotis είναι ένα εργαλείο, το οποίο θα συνεχίσει να επεκτείνεται τόσο ως προς τις λειτουργίες του, όσο και ως προς τις δυνατότητες που δίνει στους καταναλωτές” σημείωσε ο κ. Αναγνωστόπουλος.