Ανένδοτη η ΕΕ για την αυστηροποίηση των κανόνων εκπομπών CO2 από το 2025

    Ημερομηνία:

    Το κεντροδεξιό Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα -η μεγαλύτερη ομάδα βουλευτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου- ξεκίνησε μια εκστρατεία αυτή την εβδομάδα για να αποδυναμώσει τους κλιματικούς κανόνες, αυξάνοντας την πίεση στις Βρυξέλλες από τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες και τις εθνικές κυβερνήσεις να βοηθήσουν επειγόντως τον προβληματικό κλάδο κατασκευής αυτοκινήτων της Ευρώπης.

    Ερωτηθείς εάν εξετάζει τώρα το ενδεχόμενο αλλαγής των κανόνων CO2 των αυτοκινήτων, ο επίτροπος της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το κλίμα Wopke Hoekstra είπε ότι δεν θα το κάνει.

    «Όχι. Η απάντηση είναι όχι», δήλωσε στο Reuters στο περιθώριο εκδήλωσης του κλάδου στις Βρυξέλλες. Ο Hoekstra, όπως και η πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ursula von der Leyen, είναι μέλος της πολιτικής ομάδας του ΕΛΚ.

    Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης βρίσκεται σε αναταραχή, με χιλιάδες θέσεις εργασίας να διακυβεύονται, καθώς αντιμετωπίζει μειωμένη ζήτηση, τον κινεζικό ανταγωνισμό και τις χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων.
    ICECAP
    Οι Βρυξέλλες έχουν δηλώσει ότι οι κλιματικοί κανόνες είναι απαραίτητοι για την επίτευξη των νομικά δεσμευτικών στόχων της Ευρώπης για τις εκπομπές και παρέχουν ένα προβλέψιμο επενδυτικό περιβάλλον για τις ευρωπαϊκές εταιρείες. Το κύριο αίτημα του ΕΛΚ είναι να δοθεί στις αυτοκινητοβιομηχανίες ελάφρυνση από τα όρια CO2 του 2025, τα οποία πολλοί αναμένεται να χάσουν.

    Η Ευρωπαϊκή Ένωση Αυτοκινητοβιομηχανιών, ACEA, δήλωσε ότι ο κλάδος ενδέχεται να αντιμετωπίσει πρόστιμα ύψους 15 δισεκατομμυρίων ευρώ για την αποτυχία επίτευξης των στόχων του 2025, οι οποίοι λένε ότι θα εκτρέψουν χρήματα από επενδύσεις.

    Ο Hoekstra έχει προηγουμένως υποβαθμίσει αυτές τις ανησυχίες, σημειώνοντας τα πολύ χαμηλότερα πρόστιμα των αυτοκινητοβιομηχανιών για την αποτυχία των στόχων εκπομπών της ΕΕ για το 2020. Η Volkswagen αντιμετώπισε τότε κυρώσεις άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ.

    Το ΕΛΚ προτείνει τη χρήση ενός μέσου όρου τριών ετών για να μετρηθεί η συμμόρφωση των αυτοκινητοβιομηχανιών με τα όρια CO2 του επόμενου έτους – επιτρέποντάς τους να χάσουν τους στόχους του επόμενου έτους και να αποφύγουν τα πρόστιμα εάν καλύψουν τη διαφορά το 2026 και το 2027.
    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ – ΨΗΛΑΛΩΝΙΑ: Κάθε Μεγάλη Παρασκευή η δίκη του Βαραββά! Ποιοι πρωταγωνιστούσαν

    Του Κ. Φλαμή Σαν σήμερα, κάθε χρόνο πριν πολλά χρόνια,...

    Αλμπερτ Μπουρλά (Pfizer): «Δεσμευόμαστε να επεκτείνουμε την παρουσία της Pfizer στην Ελλάδα»

    Ο Αλμπερτ Μπουρλά δεν χρειάζεται συστάσεις. Ως επικεφαλής της Pfizer, μία από τις...

    Γραφικά εκκλησάκια της Αχαΐας – Ξεχωρίζουν για την μοναδική ιστορία τους (φωτο)

    Στο νομό Αχαΐας υπάρχουν αρκετά εκκλησάκια σε κάθε γωνιά...

    Μιζούρι: 32χρονη καθηγήτρια Μουσικής σε γυμνάσιο συνελήφθη για δύο σεξουαλικές επιθέσεις σε μαθητή της

    Στη σύλληψη μιας 32χρονης καθηγήτριας Μουσικής σε γυμνάσιο για σεξουαλική επίθεση σε μαθητή της προχώρησαν...