Αποκαθηλώνεται ο «βασιλιάς» του fast food – Τα φαγητά που κερδίζουν τη «μάχη» από το σουβλάκι

    Ημερομηνία:

    Σάντουιτς και μπέργκερ φαίνεται να… τρώνε το σουβλάκι. Ψήφο εμπιστοσύνης στα fast food δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, καθώς παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις η εγχώρια αγορά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.

    Σε ό,τι αφορά τα φαγητά που προτιμούν να αγοράζουν απ’ έξω, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF, τη μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων κατέγραψαν την περίοδο 2020-2021 τα σνακ και τα σάντουιτς (+13,5%), ακολούθησαν τα μπέργκερ (+6%) και η πίτσα (+5%), ενώ θετικό πρόσημο παρουσίασαν κι άλλες κατηγορίες, όπως το σουβλάκι.

    Σχετικά με την κατανομή της αγοράς ανά κατηγορία καταστημάτων, το μεγαλύτερο ποσοστό στις συνολικές πωλήσεις του κλάδου καταλαμβάνει διαχρονικά, όπως αναφέρει η έρευνα που παρουσιάζει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», η κατηγορία σνακ και σάντουιτς με το ποσοστό να ανέρχεται στο 37,6%. Ακολουθεί η κατηγορία μπέργκερ με μερίδιο 27,4% και έπεται η πίτσα με ποσοστό 22,1%.

    Οι λοιπές αλυσίδες (καταστήματα που προσφέρουν είδη με βάση το κοτόπουλο, την κρέπα, το donut κλπ) ελέγχουν περίπου το 10% της αγοράς.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Mochi: Πώς φτιάχνεται το ιαπωνικό γλυκό που κάνει θραύση

    Το mochi (προφέρεται «μότσι») δεν μοιάζει σχεδόν με καμία λιχουδιά από...

    Κατώτατος μισθός: Ο χάρτης με τους υψηλότερους και τους χαμηλότερους σε όλη την Ευρώπη – Η θέση της Ελλάδας (γραφήματα)

    Τη λίστα των ευρωπαϊκών πρωτευουσών μέσα ωρομίσθια καθώς και την πορεία...

    Αυτό είναι το πιο άπιστο ζώδιο από όλα

    Ηαπιστία είναι ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα θέματα στις ανθρώπινες...

    Φωκίων Ζαΐμης: Σε πλήρη ετοιμότητα η Πολιτική Προστασία για αντιμετώπιση πυρκαγιών

    Στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Κέντρο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στην Πάτρα...