Αποκαθηλώνεται ο «βασιλιάς» του fast food – Τα φαγητά που κερδίζουν τη «μάχη» από το σουβλάκι

    Ημερομηνία:

    Σάντουιτς και μπέργκερ φαίνεται να… τρώνε το σουβλάκι. Ψήφο εμπιστοσύνης στα fast food δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, καθώς παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις η εγχώρια αγορά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.

    Σε ό,τι αφορά τα φαγητά που προτιμούν να αγοράζουν απ’ έξω, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF, τη μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων κατέγραψαν την περίοδο 2020-2021 τα σνακ και τα σάντουιτς (+13,5%), ακολούθησαν τα μπέργκερ (+6%) και η πίτσα (+5%), ενώ θετικό πρόσημο παρουσίασαν κι άλλες κατηγορίες, όπως το σουβλάκι.

    Σχετικά με την κατανομή της αγοράς ανά κατηγορία καταστημάτων, το μεγαλύτερο ποσοστό στις συνολικές πωλήσεις του κλάδου καταλαμβάνει διαχρονικά, όπως αναφέρει η έρευνα που παρουσιάζει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», η κατηγορία σνακ και σάντουιτς με το ποσοστό να ανέρχεται στο 37,6%. Ακολουθεί η κατηγορία μπέργκερ με μερίδιο 27,4% και έπεται η πίτσα με ποσοστό 22,1%.

    Οι λοιπές αλυσίδες (καταστήματα που προσφέρουν είδη με βάση το κοτόπουλο, την κρέπα, το donut κλπ) ελέγχουν περίπου το 10% της αγοράς.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Τα επώνυμα… των επωνύμων (και τι σημαίνουν)

    Στην αρχαία Ελλάδα, κατά την ομηρική εποχή είχαν χρησιμοποιηθεί...

    Αν σου αρέσουν τα δράματα εποχής πρέπει να επισκεφθείς αυτές τις επαύλεις

    Όσο περιμένετε τον μπάτλερ ή την οικονόμο να εμφανιστεί...

    «Απεργία μήτρας» -Γυναίκες αρνούνται να κάνουν παιδιά για να σωθεί ο πλανήτης

    Η BirthStrike είναι μια ομάδα ακτιβιστριών της Μεγάλης Βρετανίας...

    Σάλεμ : Μουσείο ενημερώνει τους επισκέπτες του για τα αίσχη του Μεσαίωνα και το κυνήγι των μαγισσών

    Το Μουσείο Μαγισσών του Σάλεμ, εξετάζει ένα από τα πιο ιδιαίτερα...