Αποκαθηλώνεται ο «βασιλιάς» του fast food – Τα φαγητά που κερδίζουν τη «μάχη» από το σουβλάκι

    Ημερομηνία:

    Σάντουιτς και μπέργκερ φαίνεται να… τρώνε το σουβλάκι. Ψήφο εμπιστοσύνης στα fast food δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, καθώς παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις η εγχώρια αγορά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.

    Σε ό,τι αφορά τα φαγητά που προτιμούν να αγοράζουν απ’ έξω, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF, τη μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων κατέγραψαν την περίοδο 2020-2021 τα σνακ και τα σάντουιτς (+13,5%), ακολούθησαν τα μπέργκερ (+6%) και η πίτσα (+5%), ενώ θετικό πρόσημο παρουσίασαν κι άλλες κατηγορίες, όπως το σουβλάκι.

    Σχετικά με την κατανομή της αγοράς ανά κατηγορία καταστημάτων, το μεγαλύτερο ποσοστό στις συνολικές πωλήσεις του κλάδου καταλαμβάνει διαχρονικά, όπως αναφέρει η έρευνα που παρουσιάζει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», η κατηγορία σνακ και σάντουιτς με το ποσοστό να ανέρχεται στο 37,6%. Ακολουθεί η κατηγορία μπέργκερ με μερίδιο 27,4% και έπεται η πίτσα με ποσοστό 22,1%.

    Οι λοιπές αλυσίδες (καταστήματα που προσφέρουν είδη με βάση το κοτόπουλο, την κρέπα, το donut κλπ) ελέγχουν περίπου το 10% της αγοράς.

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η «φωνή» της Δ. Ελλάδας στην «καρδιά» της Ευρώπης

    Αντιπροσωπεία αιρετών της Δυτικής Ελλάδας βρέθηκε στις Βρυξέλλες από τις...

    ΠΑΤΡΑ: Μαθητές της Β΄ Δημοτικού αρθρογραφούν!

    Οι μικροί μαθητές της Β΄ δημοτικού στα  Σύγχρονα Εκπαιδευτήρια...

    ΠΑΤΡΑ: Η Περιφορά του Επιταφίου στο Α΄ Δημοτικό Κοιμητήριο (ΦΩΤΟ)

    Με θρησκευτική ευλάβεια και βαθιά κατάνυξη, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα...

    Ένα ακόμη σοκαριστικό τροχαίο: 31χρονη νεκρή – Το αυτοκίνητό της «καρφώθηκε» σε κολώνα (ΦΩΤΟ)

    Ένα ακόμη θανατηφόρο τροχαίο έρχεται να προστεθεί στη μακάβρια...