Αποκαθηλώνεται ο «βασιλιάς» του fast food – Τα φαγητά που κερδίζουν τη «μάχη» από το σουβλάκι

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Σάντουιτς και μπέργκερ φαίνεται να… τρώνε το σουβλάκι. Ψήφο εμπιστοσύνης στα fast food δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, καθώς παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις η εγχώρια αγορά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.

    Σε ό,τι αφορά τα φαγητά που προτιμούν να αγοράζουν απ’ έξω, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF, τη μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων κατέγραψαν την περίοδο 2020-2021 τα σνακ και τα σάντουιτς (+13,5%), ακολούθησαν τα μπέργκερ (+6%) και η πίτσα (+5%), ενώ θετικό πρόσημο παρουσίασαν κι άλλες κατηγορίες, όπως το σουβλάκι.

    Σχετικά με την κατανομή της αγοράς ανά κατηγορία καταστημάτων, το μεγαλύτερο ποσοστό στις συνολικές πωλήσεις του κλάδου καταλαμβάνει διαχρονικά, όπως αναφέρει η έρευνα που παρουσιάζει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», η κατηγορία σνακ και σάντουιτς με το ποσοστό να ανέρχεται στο 37,6%. Ακολουθεί η κατηγορία μπέργκερ με μερίδιο 27,4% και έπεται η πίτσα με ποσοστό 22,1%.

    Οι λοιπές αλυσίδες (καταστήματα που προσφέρουν είδη με βάση το κοτόπουλο, την κρέπα, το donut κλπ) ελέγχουν περίπου το 10% της αγοράς.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Έγκλημα στην Εύβοια: Άφησαν τρεις μέρες μέσα στο σπίτι του φονικού τον σκύλο της οικογένειας

    Τρεις μέρες κλεισμένο μέσα στο σπίτι που σημειώθηκε η...

    0-1 για την Καλαμάτα με την Παναχαϊκή!

    Έφυγε νικήτρια από την Πάτρα και ανέβηκε ξανά στην...

    Παραμονή των Χριστουγέννων ο Δήμος Δυτικής Αχαΐας μοιράζει αγάπη – Δράσεις για παιδιά στην Κάτω Αχαΐα

    Το Χριστουγεννιάτικο χωριό του Δήμου Δυτικής Αχαΐας θα γεμίσει...

    Οι μισθοί στην Ελλάδα: Οι top κλάδοι, οι πιο κακοπληρωμένοι και το χάσμα των φύλων

    Στις 21.947 ευρώ διαμορφώνονται οι μέσες ετήσιες μεικτές αποδοχές...
    Best Shop