Αποκαθηλώνεται ο «βασιλιάς» του fast food – Τα φαγητά που κερδίζουν τη «μάχη» από το σουβλάκι

    Ημερομηνία:

    Σάντουιτς και μπέργκερ φαίνεται να… τρώνε το σουβλάκι. Ψήφο εμπιστοσύνης στα fast food δίνουν οι Έλληνες καταναλωτές, καθώς παρά τις αλλεπάλληλες κρίσεις η εγχώρια αγορά αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς.

    Σε ό,τι αφορά τα φαγητά που προτιμούν να αγοράζουν απ’ έξω, σύμφωνα με μελέτη της ICAP CRIF, τη μεγαλύτερη άνοδο πωλήσεων κατέγραψαν την περίοδο 2020-2021 τα σνακ και τα σάντουιτς (+13,5%), ακολούθησαν τα μπέργκερ (+6%) και η πίτσα (+5%), ενώ θετικό πρόσημο παρουσίασαν κι άλλες κατηγορίες, όπως το σουβλάκι.

    Σχετικά με την κατανομή της αγοράς ανά κατηγορία καταστημάτων, το μεγαλύτερο ποσοστό στις συνολικές πωλήσεις του κλάδου καταλαμβάνει διαχρονικά, όπως αναφέρει η έρευνα που παρουσιάζει η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος», η κατηγορία σνακ και σάντουιτς με το ποσοστό να ανέρχεται στο 37,6%. Ακολουθεί η κατηγορία μπέργκερ με μερίδιο 27,4% και έπεται η πίτσα με ποσοστό 22,1%.

    Οι λοιπές αλυσίδες (καταστήματα που προσφέρουν είδη με βάση το κοτόπουλο, την κρέπα, το donut κλπ) ελέγχουν περίπου το 10% της αγοράς.

    PhysioClinic

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ταμείο Ανάκαμψης: Η Ελλάδα απέναντι στο deadline του 2026 – Οι προκλήσεις και τα βήματα μέσα σε 18 μήνες

    Το αναθεωρημένο ελληνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» καλύπτει 76...

    Πάτρα: Ακυρώνονται τα live των Koukles Club Athens και Rosanna Mailan στο Royal

    Σε ανακοίνωση αναφέρονται τα εξής: Ακύρωση Συναυλιών Πάτρα 24 και 27...
    Best Shop