Αττική – Κυκλοφοριακό: Περνάμε “την μισή μέρα τους” στον δρόμο (βίντεο) – ΠΙΝΑΚΕΣ

    Ημερομηνία:

    Των Γιάννη Αρβανίτη και Βασίλη Γιαννούλη για το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων του ΑΝΤ1

    • «Από το πρωί που φεύγω, περνώ τρεις ώρες στον δρόμο».
    • «Χρειάζομαι μία ώρα για κάθε δρομολόγιο».
    • «Πάντα ήταν “χάλια” η κατάσταση, τώρα τελευταία όμως έγινε πολύ πιο δύσκολη η κίνηση στους δρόμους».
    • «Κάθε δρομολόγιό μου, διαρκεί περίπου μία ώρα. Άρα είμαι στον δρόμο δύο με δυόμιση ώρες κάθε μέρα».
    • «Μένω στη Νέα Σμύρνη και δουλεύω στο Περιστέρι. Είναι μια απόσταση περίπου 11 χιλιομέτρων και κάνω περίπου 1 ώρα για να την διανύσω».

    Μαρτυρίες σαν κι αυτές θα συναντήσει κανείς καθημερινά, όπου κι αν κινείται στην πόλη της Αθήνας. Ειδικά τα τελευταία χρόνια η κατάσταση έχει γίνει ανυπόφορη. Η Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Συγκοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών Ζωή Χριστοφόρου, μιλώντας στον ΑΝΤ1 για το ζήτημα εκτίμησε ότι η κατάσταση έχει “ξεφύγει” τα τελευταία χρόνια, καθώς την προηγούμενη περίοδο η κρίση και στην συνέχεια η πανδημία, μας είχαν οδηγήσει να πραγματοποιούμε λιγότερες μετακινήσεις.  Ιδιαίτερα βεβαρυμμένη είναι η κίνηση στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου της Αθήνας. Οι οδοί Πατησίων, Ανδρέου Συγγρού, Βασιλίσσης Αμαλίας, Σταδίου και Πανεπιστημίου… δοκιμάζουν την υπομονή των οδηγών.

    Για όσους θέλουν να μάθουν τι σημαίνει να κινείσαι σε μια βασική οδική αρτηρία της πρωτεύουσας, να αναφέρουμε ενδεικτικά ότι στις 08.30 για να κινηθεί κάποιος από την Λεωφόρο Καβάλας μέχρι και την Μεταμόρφωση, χρειάζεται περίπου 30 λεπτά. Πρόκειται για μια απόσταση μόλις 5,5 χιλιομέτρων περίπου. Την ίδια ώρα, για να διανύσει κάποιος 10 ολόκληρα χιλιόμετρα, χρειάζεται:

    • 33 λεπτά στο Λονδίνο,

    Κυκλοφοριακό

    • 32 λεπτά στο Δουβλίνο και

    Κυκλοφοριακό

    • Περίπου μόλις 31 λεπτά σε Βαρκελώνη και Βουκουρέστι.

    Κυκλοφοριακό

    Κυκλοφοριακό

    «Μόνη λύση θα ήταν η αξιοποίηση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς στον μέγιστο βαθμό, κάτι που θα οδηγούσε σε κάποιες διευκολύνσεις» εκτίμησε η κ. Χριστοφόρου. Και να πως μεταφράζεται αυτό: Οι συγκοινωνιολόγοι υπολογίζουν

    • ότι κάθε γραμμή του Μετρό αντιστοιχεί σε 4 βασικές αστικές αρτηρίες και

    Κυκλοφοριακό

    • ότι αν η συχνότητα των δρομολογίων πέσει στα 3 λεπτά, αυτό θα ισοδυναμεί με κίνηση σε μια λεωφόρο 110 χιλιομέτρων.

    Κυκλοφοριακό

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Mochi: Πώς φτιάχνεται το ιαπωνικό γλυκό που κάνει θραύση

    Το mochi (προφέρεται «μότσι») δεν μοιάζει σχεδόν με καμία λιχουδιά από...

    Κατώτατος μισθός: Ο χάρτης με τους υψηλότερους και τους χαμηλότερους σε όλη την Ευρώπη – Η θέση της Ελλάδας (γραφήματα)

    Τη λίστα των ευρωπαϊκών πρωτευουσών μέσα ωρομίσθια καθώς και την πορεία...

    Αυτό είναι το πιο άπιστο ζώδιο από όλα

    Ηαπιστία είναι ένα από τα πιο αμφιλεγόμενα θέματα στις ανθρώπινες...

    Φωκίων Ζαΐμης: Σε πλήρη ετοιμότητα η Πολιτική Προστασία για αντιμετώπιση πυρκαγιών

    Στο Περιφερειακό Επιχειρησιακό Κέντρο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στην Πάτρα...