Ο σκοπός της BYD («Build Your Dreams») είναι να καταφέρει να βρεθεί στην πρώτη θέση εξαγωγών καινούργιων αυτοκίνητων μεταξύ των κινεζικών εταιρειών.
Επίσης, να είναι πρώτη και σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών της ασιατικής χώρας.
Για το 2023, τα ανώτατα στελέχη της έχουν θέσει ως στόχο να μπορέσει να επιτύχει τον αριθμό των 3.000.000 Plug-in Hybrid και αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία από την κινεζική ιστοσελίδα CnEVPost, το πρώτο εξάμηνο του έτους η BYD πούλησε 1.255.637 οχήματα, με τα 700.244 από αυτά να διατίθενται στην παγκόσμια αγορά το δεύτερο τρίμηνο της χρονιάς.
Σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2022, η ποσοστιαία αύξηση έφτασε το εντυπωσιακό 95,78%.
Βάσει των δεδομένων από αυτή, από το σύνολο των 700.244 αυτοκινήτων της που διατέθηκαν το δεύτερο τρίμηνο του έτους, τα 348.081 ήταν τεχνολογίας Plug-in Hybrid και τα 352.162 αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Ποσοστιαία, για τα PHEV η αύξηση ήταν 101,06 % και για τα BEV 95,32% συγκριτικά με το ίδιο περυσινό τρίμηνο.
Τα στελέχη της BYD έχουν δηλώσει ότι θέλουν να ξεπεράσουν την Tesla στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Όμως, δεν είναι εύκολο να το καταφέρουν.
Σύμφωνα με τα δεδομένα, όπως έγραψε το newsauto, η εταιρεία του Eλον Μασκ το δεύτερο τρίμηνο του 2023 κατασκεύασε 479.700 οχήματά της και πούλησε τα 466.140 εξ αυτών. Πάντως, η BYD την έχει πλησιάσει σημαντικά.
Οι αναλυτές της αγοράς αυτοκινήτου εκτιμούν ότι η κινεζική εταιρεία δεν θα καταφέρει να επιτύχει τον στόχο των τριών εκατομμυρίων οχημάτων εφέτος, παρά τη σημαντική αύξηση των πωλήσεών της το πρώτο εξάμηνο.