flamis.gr

Χριστούγεννα : Αδυνάτισμα δίχως άγχος και εξακολουθώντας να τρώμε τα γλυκά των εορτών

Αν θέλεις να χάσεις 4 κιλά τον μήνα και να μπορείς παρ’ όλα αυτά να τρως κανονικά τα χριστουγεννιάτικα γλυκά, τότε συνέχισε να διαβάζεις…!

Τρώμε καθημερινά άφθονα φρούτα, τα οποία λόγω της αυξημένης περιεκτικότητάς τους σε φυσικά σάκχαρα, βοηθούν στη ρύθμιση της επιθυμίας για γλυκό. Τέλος, η αυξημένη πρόσληψη νερού συμβάλλει στη μείωση της όρεξης και στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού.

ΔΕΥΤΕΡΑ:

ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι χυμό γκρέιπφρουτ, 2 φρυγανιές σικάλεως, 1 αυγό ποσέ, 2 φέτες αβοκάντο Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 2 φιστίκια Βραζιλίας & 1 μπανάνα & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα Μακαρόνια ολικής αλέσεως, 4κ.σ.σάλτσα λαχανικών με μανιτάρια, 2 κ.σ.τυρί τριμμένο, Σαλάτα ρόκα-καρότο-αβοκάντο-ντοματίνια

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι με κανέλα & 2κ.σ. σταφίδες

ΒΡΑΔΥ: Κοτόπουλο βραστό & Σαλάτα ρόκα-καρότο-αβοκάντο-ντοματίνια

ΤΡΙΤΗ:

ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα & 2 ρυζογκοφρέτες & 1κ.γ. μέλι & ταχίνι ολικής αλέσεως, Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: Χυμό γκρέιπφρουτ & 4 κάστανα

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Ψάρι σούπα με καρότο, σέλινο, πατάτα, καρότο

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 50γρ. μελομακάρονα ή κουραμπιέ & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΒΡΑΔΥ: 1 τοστ με ψωμί εμπλουτισμένο με βιταμίνες και μέταλλα & τυρί & αβοκάντο & ντοματίνια

ΤΕΤΑΡΤΗ:

ΠΡΩΙΝΟ: Γάλα & 4κ.σ. Νιφάδες δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης & 1 κ.σ. βατόμουρα, Καφές στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 3 μανταρίνια & 5 καρύδια

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα μπάμιες & 1 μερίδα τυρί & 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: Smoothie με ρόφημα αμυγδάλου, κανέλα, μήλο, 5 φουντούκια

ΒΡΑΔΥ: 1 αυγό βραστό, 1 μερίδα τυρί & σαλάτα μαρούλι – ρόκα – καρότο & 2 φέτες αβοκάντο

ΠΕΜΠΤΗ:

ΠΡΩΙΝΟ: 2 παξιμάδια κρίθινα ολικής χωρίς αλάτι με 1 κ. γλ. φυστικοβούτυρο & 1 ποτήρι γάλα 1,5 %, Καφές στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 3 φιστίκια Βραζιλίας & 1 πορτοκάλι & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Μπιφτέκια γαλοπούλα & ψητές πιπεριές & chips γλυκοπατάτας

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: Smoothie με ρόφημα αμυγδάλου, κανέλα, 1κ.σ. λιναρόσπορο, 1 μπανάνα

ΒΡΑΔΥ: 1 τοστ με ψωμί ζέας, τυρί & γαλοπούλα Light & σαλάτα ρόκα-καρότο-άνηθο

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:

ΠΡΩΙΝΟ: Ρόφημα αμυγδάλου & 2 ρυζογκοφρέτες & 1 κ.γ. φυστικοβούτυρο & Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 3 καρύδια & 1 μήλο

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: πέννες ολικής αλέσεως με μπρόκολο, καρότο, κουνουπίδι, ανθότυρο & σως αβοκάντο-λεμόνι-ελαιόλαδο

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 50γρ. μελομακάρονα ή κουραμπιέ & 1φλ. Ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΒΡΑΔΥ: Ομελέτα με μανιτάρια & ανθότυρο & σαλάτα μαρούλι-καρότο-ρόκα

ΣΑΒΒΑΤΟ:

ΠΡΩΙΝΟ: 2 παξιμάδια χαρουπιού & 1 κ.γλ. μέλι & ταχίνι ολικής αλέσεως & 1 ποτήρι γάλα 1,5 %, Καφές στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μπανάνα & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Κουνουπίδι κοκκινιστό με πατάτες, 1 μερίδα τυρί & 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι & κανέλα & 2κ.σ. σταφίδες & 2 φιστίκια Βραζιλίας

ΒΡΑΔΥ: 1 αυγό βραστό & Κρητική γραβιέρα light & σαλάτα μαρούλι – ρόκα – καρότο & 2 φέτες αβοκάντο

ΚΥΡΙΑΚΗ:

ΠΡΩΙΝΟ: 1 ποτήρι γάλα & 1 μπάρα δημητριακών με σιτάρι και βρώμη ολικής άλεσης, Καφές ελληνικός ή στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 μήλο & 3 φιστίκια Βραζιλίας & 1 φλ. ρόφημα κρόκου Κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα Γαλοπούλα ψητή & σαλάτα με κινόα, ρόκα, ντοματίνια, καρότο

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι 2% & 2 Μπισκότα βρώμης

ΒΡΑΔΥ: 1 τοστ με ψωμί εμπλουτισμένο με βιταμίνες και μέταλλα & τυρί & αβοκάντο & ντοματίνια

Πηγή: tlife.gr

Comments are closed.