Debbie Matenopoulos: Από την Ξάνθη, στο Χόλιγουντ

    Ημερομηνία:

    Αποκαλεί τους σταρ με το μικρό τους όνομα και με πολλούς πίνει και καφέ. Εχει πάρει συνεντεύξεις απ’ όλους. Είναι η Χολιγουντιανή ρεπόρτερ που έχει περπατήσει στα περισσότερα κόκκινα χαλιά, γιατί επί δέκα χρόνια κάλυπτε όλες τις βραβεύσεις, από Οσκαρ μέχρι Grammy, στο κανάλι Ε! Entertainment. Η πιο πεπειραμένη, διασυνδεδεμένη και καταξιωμένη τηλεπαρουσιάστρια και δημοσιογράφος της αμερικανικής σόουμπιζ είναι η Δέσποινα (Ντέμπι) Ματενοπούλου. Παιδί μεταναστών από την Ξάνθη στη Βιρτζίνια, έχτισε την καριέρα της από το μηδέν ξεκινώντας ως μαθητευόμενη στο MTV και στη συνέχεια κερδίζοντας, μετά από οντισιόν, τη θέση της συμπαρουσιάστριας της Μπάρμπαρα Γουόλτερς στο talk show «The View», που προβάλλεται από το 1997 μέχρι σήμερα.

    Oταν της ζήτησα συνέντευξη, έκλαιγε από τη χαρά της γιατί, όπως λέει, στην Ελλάδα δεν τη γνωρίζει κανείς εκτός από τα ξαδέρφια της. Τώρα θα τη μάθουμε λίγο καλύτερα, καθώς ετοιμάζει μία εκπομπή με ελληνικές συνταγές και ταξίδια που θα ανέβει σε συνδρομητική πλατφόρμα. Αλλωστε, η μαγειρική είναι η αληθινή της αγάπη και έχει γράψει δύο βιβλία για την ελληνική κουζίνα που έχουν γίνει best seller στην Αμερική.

    Φλίγκος

    GΑLA: Τι σημαίνει για σας Ελλάδα;

    Ντέμπι Ματενοπουλου: Η ελληνική μου ταυτότητα είναι αυτό που με χαρακτηρίζει. Πρώτα είμαι Ελληνίδα και μετά γυναίκα, μητέρα, δημοσιογράφος. Αγαπάω πολύ την Ελλάδα, θεωρώ ότι είναι η ομορφότερη χώρα του κόσμου και ότι η ποιότητα ζωής που προσφέρει είναι μοναδική. Από την Αμερική σίγουρα καλύτερη, ειδικά όπως έχει καταντήσει τώρα. Αλλά κι από όλες τις χώρες στις οποίες έχω ταξιδέψει, και έχω πάει σχεδόν παντού, η Ελλάδα είναι ασυναγώνιστη. Εμείς οι Ελληνες έχουμε ψυχή, προερχόμαστε από έναν αρχαίο πολιτισμό, ξέρουμε τι αξίζει πραγματικά στη ζωή.

    G.: Πώς καταφέρατε να επιβιώσετε στον τόσο ανταγωνιστικό κόσμο της αμερικανικής τηλεόρασης χωρίς γνωριμίες και πλάτες;

    Ντ.Μ.: Οταν ήμουν μικρή, ο μπαμπάς μου μού έλεγε πως μπορώ να καταφέρω ό,τι βάλω στο μυαλό μου. Από τότε το πίστευα αυτό. Μπορεί να μου πουν εκατό φορές «όχι». Μου αρκεί ν’ ακούσω ένα «ναι» για να προχωρήσω. Χρειάζομαι μόνο ένα «ναι». Ομως και ο ίδιος ο πατέρας μου είχε καταφέρει έναν άθλο που εγώ θεωρώ ανυπέρβλητο. Ηρθε με τη σύζυγο και τα δύο του παιδιά (τα δύο μεγαλύτερα αδέρφια μου) από την Ξάνθη στην Αμερική του ’70 χωρίς χρήματα, χωρίς να μιλάει αγγλικά και χωρίς να γνωρίζει απολύτως κανέναν. Νομίζω πως ό,τι κι αν κάνω στη ζωή μου, δεν θα τον φτάσω ποτέ.

    G.: Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα σας;

    Ντ.Μ.: Η μεγαλύτερή μου απογοήτευση ήταν όταν έκοψαν το «Home & Family» στο κανάλι Hallmark μετά από επτά χρόνια και
    άφησαν 150 άτομα χωρίς δουλειά. Είχαμε γίνει οικογένεια, ήμασταν κάθε μέρα μαζί, ήταν πολύ δύσκολο. Επρεπε να τους το ανακοινώσω εγώ. Ημουν στο πλατό και έκλαιγα.

    G.: Αρνηθήκατε κάποια πρόταση για την οποία έχετε μετανιώσει;

    Ντ.Μ.: Α, ναι, το «American Idol». Ο μάνατζέρ μου μού πρότεινε να πάω ως συμπαρουσιάστρια όταν το σόου ήταν ακόμα στο στάδιο της προετοιμασίας και δεν ξέραμε πόσο μεγάλη επιτυχία θα έκανε. Καθώς προερχόμουν από το «The View», μου φαινόταν υποτιμητικό να πάω σε ένα ριάλιτι με τραγουδιστές. Μέχρι σήμερα γελάει μαζί μου. Μου λέει συνέχεια ότι έπρεπε να τον είχα ακούσει. Οπότε έτσι έμαθα να μη λέω ποτέ «όχι». Να πηγαίνω όπου με καλούν και να βλέπω από κοντά τι ετοιμάζουν.

    G.: Πώς είναι να ζεις ανάμεσα στους διάσημους στο Λος Αντζελες;

    Ντ.Μ.: Μένω στο Μπέβερλι Χιλς πολλά χρόνια τώρα. Εδώ είναι το σπίτι μου, εδώ πηγαίνει σχολείο η κόρη μου. Οι γείτονες, οι φίλοι, οι γνωστοί που συναντώ στο σούπερ μάρκετ και στον μανάβη είναι σταρ. Βλέπω ας πούμε συνέχεια τον Γιον Βόιτ, τον πατέρα της Αντζελίνα Τζολί. Είναι τόσο γλυκός, με προσκαλεί πάντα να πιούμε μαζί καφέ και μου μιλάει για ώρες. Οταν προλαβαίνω κάθομαι, όμως άλλες φορές είμαι βιαστική και προφασίζομαι δικαιολογίες.

    Με την Αντζελίνα έχω κάνει πολλές συνεντεύξεις και όταν συνταντιόμαστε, χαιρετιόμαστε, αλλά δεν είμαστε φίλες. Και με τον Μπραντ το ίδιο – και είναι τόσο όμορφος! Είναι ακόμα πιο όμορφος όταν τον βλέπεις δίπλα σου, έχει μια μαγκιά. Και η Τζένιφερ Ανιστον είναι πολύ γλυκιά, ήμουν φίλη με τον πατέρα της πριν πεθάνει. Πηγαίναμε μαζί σε εκδηλώσεις των Ελλήνων. Η Τζένιφερ δεν συμμετείχε. Ο Τζον Στάμος έρχεται σε τέτοιες διοργανώσεις και είμαστε πιο κοντά. Εχουμε και τον ίδιο μάνατζερ. Με τις Καρντάσιαν δεν μένουμε κοντά, αλλά γνωριζόμαστε. Εχω κάνει συνεντεύξεις με όλες, από τη μάνα μέχρι την Κάιλι. Η Κλόε και η Κιμ δούλευαν μαζί μου στο E! τότε που δεν τις ήξερε κανείς. Πήρα την πρώτη συνέντευξη της Κιμ όταν ακόμα έφτιαχνε τις ντουλάπες της Πάρις Χίλτον. Θυμάμαι ότι είχα πάει σ’ ένα μικρό διαμέρισμα που έμενε τότε και μου είχε φτιάξει μπισκότα με σοκολάτα.

    G.: Πόσο λαμπερή είναι η τελετή της απονομής των βραβείων Οσκαρ από κοντά;

    Ντ.Μ.: Επί δέκα χρόνια έκανα όλα τα red carpet για το Ε!: Οσκαρ, Χρυσές Σφαίρες, Emmy, SAG, Grammy. Οταν άρχισα να πηγαίνω ενθουσιαζόμουν γιατί ήταν σαν ένα μεγάλο πάρτυ με ωραία φορέματα, φώτα, λάμψη. Μετά συνήθισα και ήταν απλώς δουλειά. Τώρα δεν μου λείπει το κόκκινο χαλί γιατί δεν είναι πια το ίδιο. Οι εκδηλώσεις γίνονται σε μικρότερους χώρους και οι περισσότερες δεν μεταδίδονται καν στην τηλεόραση. Τα Οσκαρ προτιμώ να τα βλέπω από το σπίτι, γιατί όταν βρίσκεσαι μέσα στην αίθουσα οι κανόνες είναι πολύ αυστηροί. Π.χ., δεν επιτρέπεται να φύγεις από τη θέση σου και αν σηκωθείς, δεν μπορείς να επιστρέψεις μέχρι το επόμενο διάλειμμα. Απαγορεύεται επίσης να γυρίζεις το κεφάλι σου δεξιά και αριστερά, πρέπει να κοιτάς μόνο μπροστά.

    G.: Ολα αυτά που μαθαίνουμε για τα προβλήματα που έχουν οι σταρ στην προσωπική τους ζωή και τη συμπεριφορά, είναι αλήθεια;

    Ντ.Μ.: Τις περισσότερες φορές, ναι. Θεωρώ ότι είναι δύσκολη η ζωή τους. Κάνουν δύο ταινίες ανά έτος, δουλεύουν δηλαδή τεσσερισήμισι μήνες και μετά δεν έχουν πώς να αξιοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους. Δεν έχουν κίνητρο να κάνουν τίποτα παραγωγικό. Εχω δει πολλούς διάσημους να αυτοκαταστρέφονται έτσι. Αν δεν έχουν οικογένεια δίπλα τους, ανθρώπους που τους αγαπάνε αληθινά και όχι για τα χρήματα ή τη δόξα τους, δεν έχουν από πού να κρατηθούν. Αυτή η βιομηχανία μπορεί να σε καταβροχθίσει, αν δεν είσαι προσεκτικός.

    G.: Και εσείς σε αυτή τη βιομηχανία βρίσκεστε.

    Ντ.Μ.: Ναι, όμως έχω οικογένεια και οι ελληνικές ρίζες μου δεν θα άφηναν ποτέ να συμβεί κάτι τέτοιο σε μένα. Ο,τι και να μου πουν, δεν είμαι προς πώληση. Σε αυτόν τον κόσμο πάντα κάποιος θα προσπαθήσει να σε εκμεταλλευτεί και να σε χειραγωγήσει. Μου έχουν πει πολλές φορές, ειδικά όταν ήμουν μικρή, «αν κάνεις αυτό, θα σου δώσουμε τη δουλειά», «αν πεις το άλλο, θα πάρεις τη θέση». Τους απάντησα «αφήστε το, δεν με νοιάζει, δεν θα δουλέψω». Νιώθω πολύ περήφανη για την καριέρα μου, αλλά αν δεν έκανα ό,τι κάνω, θα έβρισκα κάτι άλλο. Αντιμετώπισα πολλές φορές το #meToo, αλλά δεν βγήκα να τα διαδώσω γιατί δεν έδωσα ποτέ σημασία σε αυτούς τους άνδρες και δεν κέρδισα ποτέ δουλειά με αυτόν τον τρόπο.

    G.: Θεωρείτε ότι μία γυναίκα που μεγαλώνει μπορεί να συνεχίσει να έχει θέση στην τηλεόραση;

    Ντ.Μ.: Παλιότερα δεν μπορούσε. Ούτε η Μπάρμπαρα Γουόλτερς τολμούσε να πει την ηλικία της. Τώρα τα πράγματα έχουν αλλάξει και οι γυναίκες επιτρέπεται να μεγαλώνουν. Ακόμα και οι πλαστικές δεν αποτελούν ταμπού. Η Κρις Τζένερ βγήκε από την πρώτη στιγμή και μίλησε για το λίφτινγκ της και τώρα όλοι περιμένουν ουρά στον χειρουργό της. Το πρόβλημα δεν είναι αν θα υπάρχουν ώριμες γυναίκες στην τηλεόραση, αλλά αν θα υπάρχει τηλεόραση. Τα social media απορροφούν πλέον το μπάτζετ της διαφήμισης και δεν μένει τίποτα για τηλεοπτικές παραγωγές. Πού θα πάει αυτό, πραγματικά δεν ξέρω

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΤΡΑΓΩΔΙΑ με νεκρό άνδρα! Τον παρέσυρε και τον σκότωσε μοτοσικλέτα

    Την τελευταία του πνοή άφησε στην άσφαλτο, στον δρόμο Καλαμακίου...

    ΠΑΤΡΑ: Ιδού τα χάλια σε πεζόδρομο

    Σωρός από «ανακυκλώσιμα» σκουπίδια παραμένει, εδώ και πάνω από μία εβδομάδα,...

    ΠΑΤΡΑ: Συνελήφθη 14χρονος για κλοπή σε τροχόσπιτο στο Ρίο

    Σοκ προκαλεί η υπόθεση  κλοπής στο Ρίο Πατρών, καθώς ανάμεσα στους...