flamis.gr

Δέκα απλοί τρόποι να ακονίσετε το μυαλό σας

Κάθε φορά που κάνετε κάτι νέο ή διαφορετικό, δημιουργείτε νέα «νευρικά μονοπάτια». Δοκιμάστε λοιπόν τα παρακάτω τρικ για να ακονίσετε το μυαλό σας.

1. Χρησιμοποιήστε το αντίθετο χέρι σας

Περάστε τη μέρα κάνοντας πράγματα με το μη κυρίαρχο χέρι σας. Εάν είστε αριστερόχειρες, ανοίξτε τις πόρτες με το δεξί σας χέρι. Εάν είστε δεξιόχειρες, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε τα κλειδιά σας με το αριστερό χέρι σας. Αυτή η απλή διαδικασία θα κάνει τον εγκέφαλό σας να καθορίσει κάποιες νέες οδούς και να επανεξετάσει τις καθημερινές σας εργασίες. Φορέστε το ρολόι σας στο αντίθετο χέρι για να σας υπενθυμίζει να κάνετε εναλλαγή.

2. Χρησιμοποιήστε τις λίστες μόνο ως αντίγραφο ασφαλείας

Οι λίστες είναι υπέροχες, αλλά μπορούμε να γίνουμε πολύ εξαρτημένοι από αυτές. Δημιουργήστε τη λίστα του σουπερμάρκετ, αλλά στη συνέχεια προσπαθήστε να ψωνίσετε χωρίς αυτήν. Χρησιμοποιήστε τη λίστα μόλις βάλετε κάθε στοιχείο που μπορείτε να σκεφτείτε στο καλάθι σας.

3. Μάθετε αριθμούς τηλεφώνου

Κανείς δεν απομνημονεύει πλέον αριθμούς τηλεφώνου, αλλά είναι μια καλή εξάσκηση μνήμης. Βάλτε στόχο να μαθαίνετε έναν νέο αριθμό τηλεφώνου κάθε μέρα.

4. Προετοιμάστε μια ιστορία

Κάθε πρωί σκεφτείτε μια ιστορία που θα είστε έτοιμοι να πείτε στους άλλους. Η ιστορία μπορεί να αφορά κάτι πρόσφατο ή από το παρελθόν σας. Προσπαθήστε να βρείτε τον πιο διασκεδαστικό τρόπο για να πείτε την ιστορία. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε να μοιραστείτε κάτι ενδιαφέρον, ενώ παράλληλα θα εξασκείτε τη μνήμη σας.

5. Παιχνίδια παρατήρησης

Κάθε μέρα επιλέξτε ένα συγκεκριμένο πράγμα που πρέπει να παρατηρήσετε. Μπορείτε, για παράδειγμα, να αποφασίσετε να δώσετε προσοχή στα ρούχα που φορούν οι άλλοι. Όπου κι αν πάτε ή ακόμη κι όταν βλέπετε τηλεόραση, σημειώστε πώς ντύνονται οι άνθρωποι. Την επόμενη μέρα, επιλέξτε κάτι άλλο για να παρατηρήσετε.

6. Πηγαίνετε από διαφορετική διαδρομή

Οδηγήστε ή περπατήστε σε διαφορετική διαδρομή, όπου κι αν πάτε. Μια μικρή αλλαγή στη ρουτίνα σας, όπως αυτή, μπορεί να ακονίσει το μυαλό σας.

7. Βγείτε από τη ρουτίνα

Κάντε κάτι με διαφορετική σειρά. Φάτε πρωινό για δείπνο. Κάντε τις δουλειές σας το πρωί αντί το βράδυ. Γενικά προσπαθήστε να κάνετε τις καθημερινές σας εργασίες με νέα σειρά. Παρατηρήστε πώς σας φαίνεται η αλλαγή και τι είναι καλύτερο ή χειρότερο σε αυτή.

8. Εξασκηθείτε στην επίλυση προβλημάτων

Προσποιηθείτε ότι ξεκινάτε μια επιχείρηση και σκεφτείτε πώς θα λύσετε ένα σχετικό πρόβλημα. Τι θα πουλούσατε και σε ποιον θα το πουλούσατε; Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας και πώς θα τους ξεπεράσετε; Δώστε στον εγκέφαλό σας κάτι για σκέψη. Την επόμενη μέρα, προσποιηθείτε ότι ξεκινάτε μια οργάνωση με φιλανθρωπικό σκοπό- με ποιες νέες ιδέες μπορείτε να καταλήξετε; Διασκεδάστε με την επίλυση προβλημάτων για να κάνετε νέες συνδέσεις στον εγκέφαλό σας.

9. Δημιουργήστε λίστες

Η δημιουργία λιστών μάς βοηθά να συσχετίζουμε αντικείμενα μεταξύ τους. Δημιουργήστε μια λίστα με όλα τα μέρη στα οποία έχετε ταξιδέψει. Δημιουργήστε μια λίστα με τα πιο νόστιμα γλυκά που έχετε φάει. Δημιουργήστε μια λίστα με τα καλύτερα δώρα που σας έχουν δοθεί. Κάντε μια λίστα κάθε μέρα για να κάνετε βελτιώσετε τη μνήμη σας.

10. Διαβάστε ένα βιβλίο

Διαλέξτε ένα βιβλίο με ένα εντελώς νέο θέμα για εσάς. Υπάρχουν πολλά εξαιρετικά βιβλία που μπορούν να σας διασκεδάσουν ενώ παράλληλα σας μαθαίνουν για ένα θέμα. Προσπαθήστε να μαθαίνετε κάτι νέο κάθε εβδομάδα.

Comments are closed.