Δήμος Πατρέων: Ηλεκτρονικά η διεκπεραίωση αιτημάτων

    Ημερομηνία:

    Ο Δήμος Πατρέων παρέχει ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους δημότες μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης https://ehelp.e-patras.gr, για την διευκόλυνσή τους. Όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του ο Δήμος, “όσοι επιθυμούν να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους και να παραλάβουν μια βεβαίωση ή ένα πιστοποιητικό μέσω e-mail, πρέπει να κάνουν εγγραφή, με τους κωδικούς τους στο TaxisNet, στην ανωτέρω διεύθυνση και να υποβάλλουν το αίτημά τους, επισυνάπτοντας και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

    Το αίτημα παραλαμβάνεται από την αντίστοιχη υπηρεσία του Δήμου λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου.

    GLEARNET

    Όταν το αίτημα του αιτούντος διεκπεραιωθεί θα αποσταλεί σε αυτόν απάντηση, μέσω e-mail, με τo αντίστοιχο πιστοποιητικό ή βεβαίωση.

    Φλίγκος

    Ο ενδιαφερόμενος  μπορεί να παρακολουθήσει την πορεία των αιτημάτων του και να βλέπει τα πιστοποιητικά/βεβαιώσεις που έχει παραλάβει, μέσα από την παραπάνω ηλεκτρονική σελίδα https://ehelp.e-patras.gr

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αιγιάλεια: Την Τρίτη στην Πάτρα η δίκη του πρ. Δημάρχου Θ. Παναγόπουλου

    Την Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2025, στο Εφετείο Πατρών, θα...

    Αχαϊα – Συμπολιτεία: Καταστροφή για τον Αγροτικό κόσμο από την πυρκαγιά

    Ο Αγροτικός Σύλλογος Αιγίου “Μπακόπουλος Ντρίνιας” δίπλα στους πληγέντες...

    Aχαϊα: Δικαστική διαμάχη ιδιώτη και Δήμου για ατύχημα από αδέσποτο – Ζητά χιλιάδες ευρώ αποζημίωση

    «Δικαστήριο» έστησε η Δημοτική Επιτροπή της Αιγιάλειας για νομικής...