Για μία εταιρία που βρίσκεται «καβάλα στο κύμα» των ημερών, είναι προφανές ότι ένα μοντέλο όπως το 408 είναι μια φυσιολογική εξέλιξη.
Με την Peugeot να διάγει την πιο γόνιμη περίοδο της ιστορίας της, έχοντας κατακτήσει κορυφές κύρους και εμπορικής καταξίωσης, η απουσία από τη μόδα των coupe-crossover-SUV (ή όπως θέλετε πείτε τα) θα ήταν ασυγχώρητη.
Η Peugeot όμως δεν είναι μία από τις εταιρίες που απλά βλέπουν «φως» και μπαίνουν. Ως γνήσια Γαλλίδα αναγνωρίζει ότι οι μόδες είναι εφήμερες. Και εκείνο που μένει διαχρονικά είναι το στιλ. Και αν κάτι ξέρει να κάνει καλά είναι να επενδύει πάνω σε αυτό το στιλ, που όπως και να το κάνουμε για τον μέσο Γάλλο είναι κάτι κεκτημένο εδώ και δεκαετίες.
Το 408 βρίσκεται εδώ λοιπόν, έστω και με λίγη καθυστέρηση ως προς τον γερμανικό κατά κύριο λόγο ανταγωνισμό. Όμως έχει το πλεονέκτημα να μην έχει τον άγχος της επίδειξης και να μην υποκύπτει στις σειρήνες της μοδάτης αντιγραφής. Αλλά να επενδύσει σε κάτι πιο ψαγμένο: σε ένα σχήμα που θα έχει εμπεδώσει τις αναφορές του, σε ένα αυτοκίνητο που θα ιντριγκάρει το κοινό με την πολυσημία του.
Mini Lamborghini
H παρουσία του 408 είναι ένας εμπορικός γρίφος και για την ίδια την Peugeot η οποία θέλει να το ονομάζει fastback και σε εμάς δεν πέφτει λόγος για αυτό. Άλλωστε η γαλλική εταιρία έχει ήδη πληθωρική παρουσία σε αυτή την ιδιαίτερα επικερδή συνομοταξία αυτοκίνητων, με μερικά πραγματικά ξεχωριστά μοντέλα όπως το 3008, το 5008, το 308 SW ενώ ακουμπά ακόμα και το 508.
Η σχεδίαση του 408 είναι κάτι που απασχόλησε για πάνω από μία πενταετία το τμήμα design της εταιρίας, η οποία ήθελε να δημιουργήσει κάτι που να ξεφεύγει από την πεπατημένη αλλά και να διατηρεί την ανήσυχη οδηγική αύρα ενός κλασικού Peugeot.
Ουσιαστικά αυτό που συμβαίνει εδώ είναι ότι η Peugeot ακολούθησε μία πολύ έξυπνη στρατηγική, χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα πλατφόρμα ΕΜP2 την οποία τράβηξε στα όριά της, δημιουργώντας τελικά μία σύνθεση κατηγοριών τις οποίες όμως ξεπερνά έχοντας την δική του αυτόνομη προσωπικότητα.
Η σχεδίαση του αμαξώματος είναι ένας τομέας που το 408 «βγάζει μάτια» και ουσιαστικά αποτελεί και τον λόγο ύπαρξης της συγκεκριμένης έκδοσης. Οι σχεδιαστές είχαν προφανώς αρκετό κέφι και μπόλικη ελευθερία κινήσεων, δημιουργώντας έτσι ένα πολύ στιλάτο σύνολο γραμμών και επιφανειών, που ξεχωρίζει από οτιδήποτε άλλο υπάρχει αυτή την στιγμή στην κατηγορία.
Η εντυπωσιακή κάθετη μάσκα με το 3D ανάγλυφο, τα λεπτά hight-tech φωτιστικά σώματα (με Matrix LED) και τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας, το ανάγλυφο πλαϊνό του αμαξώματος που δύσκολα βρίσκεις μερικά εκατοστά ευθείας επιφάνειας, η χαμηλή γραμμή της οροφής αλλά και πολύ περισσότερο το δυναμικό πίσω μέρος με τα χαρακτηριστικά «αυτιά γάτας» ψηλά στην πόρτα και με στοιχεία (γιατί όχι…) και από Lamborghini Urus, κάνουν το 408 μία υπόθεση για σελίδες της Vogue παρά για το ξεφύλλισμα μιας αυτοκινητικής μπροσούρας.
Οι διαστάσεις του δημιουργούν έναν ακόμα ευχάριστο πονοκέφαλο, όντας στα πάνω όρια του C cegment από άποψη μήκους, αγγίζοντας σχεδόν τα 4,7 μέτρα (για την ακρίβεια 4,687 m). Ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον έχει το τεράστιο μεταξόνιο των 2,787 μέτρων, νούμερο που είναι 11 πόντους μεγαλύτερο από το 3008 και μόλις 2,3 πόντους μικρότερο από το μεγάλο 508 του D-Segment.
Στο σταυρόλεξο των διαστάσεων έρχονται να προστεθούν τα φαρδιά μετατρόχια (1,599 μέτρα εμπρός και 1,604 μέτρα πίσω), τα οποία προσδίδουν μία «γεμάτη» παρουσία στον δρόμο ενώ δημιουργούν προσδοκίες για ένα αυτοκίνητο που στέκεται με στιβαρότητα και δυνατό «πάτημα» στην άσφαλτο.
Η απόσταση από το έδαφος των 18,9 εκατοστών δεν παραλείπει να «κλείνει το μάτι» και στα SUV από τα οποία όμως παίρνει τις αποστάσεις του, έχοντας μία αρκετά χαμηλή οροφή και έναν ξεκάθαρο σπορ προσανατολισμό.
Σε αυτόν τον προσανατολισμό προσθέτουν και οι πολύ «ψαγμένες» ζάντες που συνοδεύουν το 408, από 17 έως 20 ίντσες, με τις τελευταίες να είναι ένα πραγματικά πολύ ξεχωριστό σχέδιο για το οποίο ξοδεύτηκαν δεκάδες ώρες στο σχεδιαστήριο μέχρι να βγει τελικά στην παραγωγή.
Κορυφαία τεχνολογία, εξαιρετική οικονομία
Στα μηχανικά μέρη, το 408 χρησιμοποιεί την ήδη υπάρχουσα γκάμα κινητήρων και κιβωτίων, ενώ αναμένεται σύντομα και η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Ως εισαγωγή στο μοντέλο υπάρχει η έκδοση με τον τρικύλινδρο των 1,2 λίτρων και τους 130 ίππους, η οποία συνδυάζεται και με μία αρκετά ελκυστική τιμή, λίγο κάτω από το κατώφλι των 40 χιλιάδων ευρώ.
Πιο ψηλά υπάρχουν οι δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις, οι οποίες μοιράζονται τον τετρακύλινδρο turbo των 1.598 κ.εκ. Η διαφορά μεταξύ τους έγκειται στην απόδοση του συγκεκριμένου κινητήρα, ο οποίος αποδίδει είτε 150 είτε 180 ίππους. Και οι δύο συνδυάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο κιβώτιο με απόδοση 110 ίππων, και συνδυαστική ισχύ 180 και 225 ίππων.
Η τελευταία εκδοχή είναι και αυτή της δοκιμής μας, η οποία συνδυάζεται και με την μπαταρία των ιόντων λιθίου των 12,4 kWh. Χάρη σε αυτή τη μπαταρία το πιο ισχυρό -μέχρι στιγμής- 408 έχει ηλεκτρική αυτονομία που κυμαίνεται μεταξύ 63 ή και 72 χιλιομέτρων (η τελευταία είναι μέτρηση WLTP για τυποποιημένο κύκλο πόλης).
Η φόρτιση της μπαταρίας γίνεται μέσω ενός on-board μονοφασικού φορτιστή των 3,7 kW ή των 7,4 kW, ο οποίος όμως ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η φόρτιση σε απλή οικιακή πρίζα σούκο διαρκεί περίπου επτά ώρες ενώ σε ένα τυπικό wallbox μπορεί να γίνει μέσα σε 1 ώρα και 40 λεπτά από το 0-100% της μπαταρίας.
Για την μετάδοση της κίνησης χρησιμοποιείται το εξελιγμένο αυτόματο κιβώτιο e-EAT8 των 8 σχέσεων, το οποίο μεταφέρει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το σύνολο αναρτήσεων-συστήματος διεύθυνσης και πλαισίου έρχεται από το 308, αν και στο τελευταίο υπάρχουν κάποιες έξτρα δομικές ενισχύσεις.
Σε ό,τι έχει να κάνει με την κατανάλωση, και ανάλογα το «σενάριο» φόρτισης της μπαταρίας, το 408 ανταποκρίνεται περίφημα στον ρόλο του «εξηλεκτρισμένου» αυτοκινήτου. Σε αστικό τοπίο και στο καθημερινό πήγαινε-έλα μπορεί να κινείται αποκλειστικά ηλεκτρικά (πρακτικά για περίπου 50 χιλιόμετρα). Ενώ όταν αδειάσει η μπαταρία η κατανάλωση στην υβριδική λειτουργία σπάνια και υπό πίεση θα ξεπεράσει τα 8+ lt/100 Km, μένοντας συνήθως κάτω από τα 7 λίτρα, τιμή εξαιρετική αν σκεφτούμε το μέγεθος του αμαξώματος και την ισχύ του κινητήρα.
Χώροι, πολυτέλεια και high-tech σαλόνι
Το σαλόνι ακολουθεί και αυτό την exclusive διάσταση του αμαξώματος, έχοντας πολλά κοινά στοιχεία με το ήδη εξαιρετικό στον τομέα αυτό 308. H Peugeot έχει με τον καιρό εξελίξει τα βασικά της σχεδιαστικά μοτίβα, δημιουργώντας ένα περιβάλλον πολύ μοντέρνο και γεμάτο προσωπικότητα.
Ενώ την ίδια στιγμή η ποιότητα των πλαστικών και η γενικότερη αίσθηση άνεσης και πολυτέλειας τονίζουν ακόμα περισσότερο τα μεγάλα άλματα που έχουν κάνει οι Γάλλοι σε μία πιο premium καταξίωση.
Ο οδηγός βρίσκεται και πάλι μπροστά σε ένα μικρό τιμόνι που απαιτεί βέβαια την απαραίτητη εξοικείωση, έχοντας μπροστά του το avant garde σύστημα του i-Cockpit ως πίνακα οργάνων. Ο ψηφιακός αυτός πίνακας οργάνων είναι διαγώνιου 10 ιντσών και διαθέτει πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης ενώ στην έκδοση GT έχει και 3D απεικόνιση.
Η λειτουργικότητα της σχεδίασης αναδεικνύεται ακόμα περισσότερο από χαρακτηριστικά όπως η τοποθέτηση των αεραγωγών ψηλά έτσι ώστε να υπάρχει απρόσκοπτη παροχή αέρα στους επιβάτες. Ενώ και η κεντρική οθόνη αφής των 10 ιντσών είναι τοποθετημένη σε ιδανικό σημείο, και εφοδιάζεται με τα πλήκτρα αφής i-toggles τα οποία λειτουργούν ως συντομεύσεις διευκολύνουν ακόμα περισσότερο την περιήγηση μέσα στα μενού του συστήματος πολυμέσων.
Τα καθίσματα για τους εμπρός επιβάτες είναι ιδιαίτερα άνετα (όχι στα επίπεδα του C5-X όμως), ενώ έχουν και την πιστοποίηση AGR για την προστασία της σπονδυλικής στήλης. Στηρίζουν άψογα το σώμα και είναι ξεκούραστα στα μεγάλα ταξίδια, ενώ μπορούν να εφοδιαστούν με πολλές ηλεκτρικές ρυθμίσεις καθώς και δυνατότητα για μασάζ και θέρμανση.
Την εμφανή τάση της Peugeot προς την πολυτέλεια ενισχύουν ακόμα περισσότερο τα υλικά που χρησιμοποιούνται, ιδίως στην πιο ακριβή έκδοση GT όπου υπάρχει δέρμα αλκαντάρα αλλά και όμορφα διακοσμητικά στο ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και στα πλευρικά πάνελ των θυρών. Υπάρχουν επίσης και εξελιγμένα συστήματα καθαρισμού του αέρα και εξασφάλισης της καλύτερης δυνατής ποιότητας της ατμόσφαιρας στην καμπίνα.
Οι χώροι για τους επιβάτες είναι ένα από τα πιο δυνατά «χαρτιά» του 408, όντας ίσως και το πιο ευρύχωρο μοντέλο σε όλη την γκάμα της Peugeot. Ιδίως οι πίσω έχουν άπλετο χώρο εμπρός από τα γόνατά τους (η εταιρία δίνει μια ενδεικτική τιμή 188 χιλιοστών), ενώ χάρη και στο ικανοποιητικό πλάτος, ο τρίτος επιβάτης δεν θα χρειαστεί να κάνει μεγάλες παραχωρήσεις.
Φυσιολογικά όμως, λόγω της σχεδίασης του αμαξώματος και της χαμηλής οροφής, ο «αέρας» πάνω από τα κεφάλια δεν είναι αντίστοιχος ενός SUV (του 3008 για παράδειγμα) και θα δυσκολέψει κάποιους πάνω από το 1,85, ιδίως αν κάθονται στις δύο άκρες όπου η γραμμή της οροφής φθάνει χαμηλά.
Πάντως οι πίσω επιβάτες έχουν στην διάθεσή τους τις αναμενόμενες για ένα τέτοιο μοντέλο παροχές σε θύρες φόρτισης, θήκες για μικροαντικείμενα (συνολικά 33 λίτρα σε όλο το εσωτερικό) και παροχή του κλιματισμού.
Το πορτ-μπαγκάζ είναι μέσα στα πλαίσια της κατηγορίας, με 536 λίτρα στην έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης (ή 1.611 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα). Στην έκδοση της δοκιμής μας, λόγω της ύπαρξης της μπαταρίας, η χωρητικότητα πέφτει στα 471-1545 λίτρα, τιμή απλά αποδεκτή για ένα αυτοκίνητο αυτού του μεγέθους.
Πάντως το μεγάλο άνοιγμα της πέμπτης πόρτας (με ηλεκτρική υποβοήθηση στις πλούσιες εκδόσεις και προσαρμοσμένη εταζέρα) και το κανονικό σχήμα βοηθά στην πλήρη αξιοποίηση του χώρου φόρτωσης. Ενώ για ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα υπάρχει φωτισμός LED, πρίζα 12V, δίχτυ αποθήκευσης, άγκιστρα και ιμάντες στερέωσης.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τον εξοπλισμό, το 408 προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις, Allure, Allure Plus και GT. H πρώτη αφορά την έκδοση βενζίνης και την μικρή PHEV, ενώ οι άλλες δύο συμπεριλαμβάνουν και το ισχυρότερο plug-in της δοκιμής μας.
Ακολουθώντας πιστά την τάση της αγοράς και την γενικότερη premium στροφή που έχει πάρει η εταιρία τα τελευταία χρόνια, προσφέρει ένα ιδιαίτερα πληθωρικό πακέτο εξοπλισμού ακόμα και από την βασική έκδοση. Το πλήθος των εξοπλιστικών στοιχείων ψηφιακής διασύνδεσης και συστημάτων υποβοήθησης είναι πραγματικά τεράστιο και θα χρειαζόταν αρκετές σελίδες για να καταγραφεί στην πληρότητά του (δείτε το site της εταιρίας για πιο αναλυτική περιγραφή).
Εμείς θα σταθούμε σε μερικά highlight όπως για παράδειγμα την χρήση 6 καμερών και 9 ραντάρ για συστήματα όπως το εξελιγμένο Adaptive Cruise Control, το σύστημα Night Vision, τον έλεγχο τυφλών σημείων μέχρι απόσταση 75 μέτρων, το Rear Traffic Alert, το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, την αναγνώριση πινακίδων, την κάμερα 360 μοιρών (που «διορθώνει» και το μειονέκτημα της περιορισμένης ορατότητας προς τα πίσω) και πολλά ακόμα.
Από το εξοπλιστικό σύμπαν της Peugeot δεν θα μπορούσε να λείπει το i-Connect Advanced για πιο ολοκληρωμένη διασύνδεση με τα κινητά τηλέφωνα και τις over-the-air ενημερώσεις, η επαγωγική φόρτιση τηλεφώνου, η σύνδεση Bluetooth για δύο συσκευές ταυτόχρονα, οι φωνητικές εντολές καθώς και μερικά πολύ μοντέρνα στοιχεία interior διακόσμησης όπως ο κρυφός φωτισμός led στο σαλόνι, ο οποίος μάλιστα αλλάζει και χρώματα.
Υπάρχει επίσης και η «ομπρέλα» συστημάτων του Drive Assist 2.0 το οποίο ανοίγει το πεδίο για την ημιαυτόνομη οδήγηση. Στα συν και ένα εξαιρετικό ηχοσύστημα της φημισμένης εταιρίας Focal το οποίο στην κορυφαία του έκδοση περιλαμβάνει 10 ηχεία με καινοτόμα υλικά κατασκευής και έναν 12καναλο ενισχυτή συνολικής ισχύος 690 W (το σύστημα αυτό πάντως «κλέβει» αρκετά λίτρα από τον χώρο των αποσκευών).
Οδηγώντας με στιλ
Στον δρόμο, το μεγάλο στοίχημα που πρέπει να κερδίσει η Peugeot είναι να καταφέρει μέσα από αυτό τη μίξη κατηγοριών και εμπορικών προσδοκιών, να μπορέσει να διατηρήσει την ικανότητά της να φτιάχνει αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν από τον συρμό και δημιουργούν μία μοναδική σύνδεση με τον οδηγό τους.
Το πρώτο στοιχείο που σε κερδίζει αμέσως είναι το δίδυμο κινητήρα-κιβωτίου. Άψογος συνδυασμός, δουλεμένος στην παραμικρή λεπτομέρεια, με το μοτέρ παρά τα λίγα κυβικά του να εκμεταλλεύεται πλήρως την ηλεκτρική υποβοήθηση και το βελτιωμένο e-EAT8 να είναι όσο χρειάζεται άμεσο και «γλυκό» στις αλλαγές των σχέσεων.
Το σύνολο δεν βάζει φωτιά στο δρόμο, αν και όταν χρειαστεί οι 225 ίπποι θα κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Στην πράξη αυτό που μετράει περισσότερο είναι η εξαιρετική γραμμικότητα και το τράβηγμα από χαμηλά και στις μεσαίες, με τον θόρυβο του θερμικού κινητήρα να παραμένει διακριτικά εκτός καμπίνας. Και μόνο στις απότομες φουλ επιταχύνσεις και σε χαμηλές ταχύτητες να κάνει αισθητή την παρουσία του, χωρίς και πάλι να ενοχλεί με την χροιά του.
Από εκεί και πέρα υπάρχει ένα κλασικό Peugeot σε αίσθηση τιμόνι, ελαφρύ όσο χρειάζεται και ακριβές όσο μπορεί να απαιτήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο αυτής της ιδιαίτερης φιλοσοφίας. Σε συνδυασμό με την σχετικά χαμηλή θέση οδήγησης, βάζει τον οδηγό «μέσα» στο παιχνίδι κάθε διαδρομής, δημιουργώντας μία σχέση που παραμένει -εν πολλοίς- πιστή στην γαλλική παράδοση.
Η ανάρτηση είναι στραμμένη περισσότερο στην πιο σπορ πλευρά του αυτοκινήτου, όντας λίγο σκληρή για τα δεδομένα της κατηγορίας (και σε σύγκριση με το αρκετά διαφορετικό σε αυτόν τον τομέα Citroen C5-X). Από τη μια θα γίνει εύκολα αντιληπτή η δυσκολία της να «λειάνει» τις χαρακτηριστικές εγκάρσιες ανωμαλίες της ασφάλτου ή να αποσβέσει επαρκώς τα συνεχόμενα σαμαράκια. Από την άλλη όμως θα κρατήσει τις κλίσεις αισθητά μειωμένες και πάντως απόλυτα ελεγχόμενες, δίνοντας στον οδηγό την αίσθηση ενός πιο συμμετοχικού αυτοκινήτου.
Η λειτουργία της ανάρτησης υποστηρίζεται στο μέγιστο βαθμό από το στιβαρό πλαίσιο με τις έξτρα ενισχύσεις για την συγκεκριμένη έκδοση. Το EMP2 έχει δώσει ήδη τα διαπιστευτήριά του σε μία σειρά μοντέλων της Peugeot και του γκρουπ Stellantis, οπότε και εδώ ουσιαστικά αποτελεί την βάση πάνω στην οποία “χτίζεται” ένα ακόμα ευχάριστο οδηγικά Peugeot.
Το ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο είναι φυσιολογικά το στοιχείο του, όπου είναι σταθερό και άνετο, και παράλληλα ιδιαίτερα αθόρυβο χάρη στην προσεγμένη αεροδυναμική και τα αυξημένου πάχους τζάμια στα εμπρός παράθυρα και στο παρμπρίζ. Ενώ όταν πιεστεί λίγο παραπάνω για να βγάλει και στην πράξη τις σπορ αναφορές του αμαξώματος, θα στρίψει με σιγουριά και θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο χωρίς να ανεβάσεις σφυγμούς (πολύ καλά και τα φρένα, παρά το σύστημα ανάκτησης ενέργειας).
Δεν είναι το πιο ευέλικτο και άμεσο Peugeot. Ούτε και εκείνο που θα σε κάνει να ξενυχτήσεις για μία -ή και περισσότερες- γρήγορες βόλτες στο Σούνιο. Δεν είναι άλλωστε αυτό το νόημα. Απλά εδώ έχουμε να κάνουμε με μία all around οικογενειακή υπόθεση, με αρκετό τσαγανό και μπόλικα οδηγικά καρυκεύματα ώστε να κάνουν κάθε διαδρομή μία λίγο πιο ενδιαφέρουσα υπόθεση από ένα χιλιοφορεμένο SUV ή ένα αδιάφορο εμπορικά sedan.
Γαλλική φρεγάτα
Συνοψίζοντας, το 408 είναι μία ακόμα ξεκάθαρη δήλωση της ακμάζουσας Peugeot ότι βρίσκεται στην καλύτερη φάση της ιστορίας της. Και ότι δικαιωματικά και με το σπαθί της βρίσκεται στην πρώτη κατηγορία των ευρωπαίων κατασκευαστών, δημιουργώντας αυτοκίνητα που προκαλούν αίσθηση.
Το 408 καταφέρνει να συνδυάζει ένα πλήθος αναφορών και κατηγοριών, και παράλληλα να τις ξεπερνάει έχοντας την δική του προσωπικότητα. Ένα πολύ ιδιαίτερο αισθητικό σύνολο που αναζητά το κοινό του σε όσους έχουν κουραστεί από τα ογκώδη SUV και θέλουν κάτι πιο «ζωντανό» και οδηγικά πιο ενδιαφέρον.
Το κόστος βέβαια είναι αναμενόμενα υψηλό, με την έκδοση Allure Plus να ξεκινά από τα 51.800 ευρώ και να φθάνει στα 55.000 ευρώ για την luxury έκδοση GΤ. Νούμερα μάλλον “λογικά” μέσα στον παραλογισμό της ακρίβειας και των δεδομένων της εποχής μας, που το φέρνουν και σε σχετικά πλεονεκτική θέση απέναντι στον γερμανικό ανταγωνισμό των coupe-SUV αντίστοιχου μεγέθους. Από τον οποίο μάλιστα όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει τίποτα, αλλά αντίθετα δείχνει τον δρόμο τόσο σε επίπεδο στιλ όσο και σε ποιότητα και τεχνολογία.
Θα ήταν πάντως άδικο να το κρίνουμε υπό το στενό πρίσμα της τιμής ή μιας αφ’ υψηλού διάθεσης να μην μπορεί να καταταχθεί σε κατηγορίες. Το 408 ξεπερνά όλα τα παραπάνω με μία μοναδική αίσθηση αυταρέσκειας και σχεδιαστικής εξωστρέφειας, διαθέτοντας κατασκευαστική πληρότητα και μία ακαταμάχητη γοητεία.
Παραφράζοντας την Κοκό Σανέλ, η Peugeot δεν ακολουθεί τη μόδα, ΕΙΝΑΙ η μόδα. Και το 408 είναι η καλύτερη -μέχρι στιγμής- έκφραση αυτής της μοναδικής ικανότητας των Γάλλων να δημιουργούν αυτοκίνητα που δεν ακολουθούν την εποχή τους. Αλλά απλά ΕΙΝΑΙ η εποχή τους.
Τεχνικά χαρακτηριστικά – Peugeot 408 Plug-in Hybrid 225 PS
Κινητήρας: 1.598 cc, ηλεκτροκινητήρας
Iσχύς βενζινοκινητήρα: 180 PS/6.000 rpm
Ροπή βενζινοκινητήρα: 250 Nm/1.750 rpm
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 81,0 kW/ 110 PS
Ροπή ηλεκτροκινητήρα: 320 Nm
Συνδυαστική ισχύς/ ροπή: 225 PS / 360 Nm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο, 8 σχέσεων με μετατροπέα ροπής
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 7,8 sec
Τελική ταχύτητα: 233 km/h
Μέση κατανάλωση (εργοστασίου/δοκιμής): 1,3 lt/100 km/ 5,1 (με γεμάτη μπαταρία), 6,7 (με άδεια) lt/100 km
Ηλεκτρική αυτονομία/ μπαταρία: 63 km / 12,4 kWh
Εκπομπές CO2: 26-28 gr/km
Διαστάσεις ΜxΠxΥ: 4.687 x 1.859 x 1.478 mm
Μεταξόνιο: 2.787 mm
Βάρος: 1.781 kg
Χώρος αποσκευών: 471 lt
Τιμή: Από 51.800 ευρώ