Drake: Kατέθεσε μήνυση κατά της Universal – Ισχυρίζεται πως στήριξε τον «αντίπαλό» του, Κέντρικ Λαμάρ και χάλασε τη φήμη του

    Ημερομηνία:

    Drake κατέθεσε αγωγή κατά της Universal Music Group, επειδή διέδωσε το diss του Κέντρικ Λαμάρ εναντίον του, στο οποίο τον κατηγορεί ότι είναι παιδόφιλος. Ο ράπερ κατέθεσε μήνυση εις βάρος της δισκογραφικής όπου ανήκει, για συκοφαντική δυσφήμιση.

    Στην αγωγή του υποστηρίζει πως η εταιρεία προώθησε το κομμάτι του αντιπάλου του, για να κερδίσει παραπάνω streams, υποστηρίζοντας έτσι την «ψευδή και κακόβουλη αφήγησή του», όπως αναφέρει το ΤΜΖ. Στο τραγούδι του με τίτλο «Not Like Us», ο Κέντρικ Λαμάρ αναφέρει πως «στον Drake αρέσουν τα μικρά παιδιά», ενώ συμβουλεύει τους ακροατές του «να κρύψουν τις αδερφές τους».
    Ωστόσο, στην κατάθεσή του ο Drake αναφέρει ότι «η αγωγή δεν αφορά τον καλλιτέχνη που δημιούργησε το κομμάτι. Αντιθέτως, πρόκειται αποκλειστικά για την UMG, τη μουσική εταιρεία που αποφάσισε να δημοσιεύσει, να προωθήσει, να εκμεταλλευτεί το τραγούδι και να κερδίσει χρήματα».

    Φλίγκος

    Ισχυρίζεται επίσης, ότι η UMG ήξερε ότι οι «ψευδείς και επικίνδυνες» κατηγορίες του Λαμάρ εναντίον του θα τον παρουσίαζαν σαν «αρπακτικό», αλλά δεν έκανε τίποτα για να τον προστατεύσει. Όπως υποστηρίζει μάλιστα, έκανε το ακτιβώς αντίθετο, αδιαφορώντας για τον καλλιτέχνη. Συγκεκριμένα, δηλώνει πως η δισκογραφική θεώρησε το «beef» (κόντρα) τους «χρυσωρυχείο».

    Στα δικαστικά έγγραφα που κατέθεσε ο Drake ανέφερε ότι η εταιρεία είχε απώτερο κίνητρο και ενίσχυσε το κομμάτι για να υποτιμήσει την επωνυμία του, κάτι που θα τους έδινε στη συνέχεια, την ευκαιρία για μελλοντικές διαπραγματεύσεις και συμβόλαια. Άλλωστε, ο ράπερ υπέγραψε το 2022 συμβόλαιο ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων με την UMG, ένα από τα μεγαλύτερα συμβόλαια στην ιστορία.

    Τέλος, ο Drake είπε ότι υποπτεύεται ότι η UMG «συνωμότησε και πλήρωσε για να χρησιμοποιήσουν bots για να προωθήσουν τη διάδοση του Νot Like Us και να εξαπατήσουν τους καταναλωτές να πιστέψουν ότι το τραγούδι ήταν πιο δημοφιλής από ό,τι ήταν στην πραγματικότητα». Όταν κυκλοφόρησε το κομμάτι τον Μάιο, έφτασε στο Νο. 1 του Billboard Hot 100 και έσπασε πολλά ρεκόρ, συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων προβολών (12,8 εκατομμύρια) σε μία ημέρα για ένα τραγούδι hip-hop στο Spotify.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Tι δείχνει έρευνα για τους άνδρες που κερδίζουν λιγότερα χρήματα από τις γυναίκες τους

    Οι έρευνες δείχνουν ότι τα χρήματα που κερδίζουμε μπορούν...

    Στις 11 Ιουνίου στην Πάτρα οι Νίκος Πορτοκάλογλου και Γιάννης Κότσιρας

    Το φετινό καλοκαίρι, δύο από τους σημαντικότερους και πιο...

    ΔΕΔΔΗΕ: Έρχονται 2.760.000 έξυπνοι μετρητές – Πότε θα αντικατασταθούν σε όλη τη χώρα

    Στην προμήθεια 2.760.000 έξυπνων μετρητών νέας γενιάς και νέου κεντρικού συστήματος Meter...

    Τρία εκατομμύρια αυτοκίνητα στην Αθήνα: Οι αιτίες και οι προτάσεις για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού

    Περί τα τρία εκατομμύρια αυτοκίνητα κυκλοφορούν σήμερα στο λεκανοπέδιο της Αττικής, επιβαρύνοντας...