Drake: Kατέθεσε μήνυση κατά της Universal – Ισχυρίζεται πως στήριξε τον «αντίπαλό» του, Κέντρικ Λαμάρ και χάλασε τη φήμη του

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Drake κατέθεσε αγωγή κατά της Universal Music Group, επειδή διέδωσε το diss του Κέντρικ Λαμάρ εναντίον του, στο οποίο τον κατηγορεί ότι είναι παιδόφιλος. Ο ράπερ κατέθεσε μήνυση εις βάρος της δισκογραφικής όπου ανήκει, για συκοφαντική δυσφήμιση.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Στην αγωγή του υποστηρίζει πως η εταιρεία προώθησε το κομμάτι του αντιπάλου του, για να κερδίσει παραπάνω streams, υποστηρίζοντας έτσι την «ψευδή και κακόβουλη αφήγησή του», όπως αναφέρει το ΤΜΖ. Στο τραγούδι του με τίτλο «Not Like Us», ο Κέντρικ Λαμάρ αναφέρει πως «στον Drake αρέσουν τα μικρά παιδιά», ενώ συμβουλεύει τους ακροατές του «να κρύψουν τις αδερφές τους».
    Ωστόσο, στην κατάθεσή του ο Drake αναφέρει ότι «η αγωγή δεν αφορά τον καλλιτέχνη που δημιούργησε το κομμάτι. Αντιθέτως, πρόκειται αποκλειστικά για την UMG, τη μουσική εταιρεία που αποφάσισε να δημοσιεύσει, να προωθήσει, να εκμεταλλευτεί το τραγούδι και να κερδίσει χρήματα».

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Ισχυρίζεται επίσης, ότι η UMG ήξερε ότι οι «ψευδείς και επικίνδυνες» κατηγορίες του Λαμάρ εναντίον του θα τον παρουσίαζαν σαν «αρπακτικό», αλλά δεν έκανε τίποτα για να τον προστατεύσει. Όπως υποστηρίζει μάλιστα, έκανε το ακτιβώς αντίθετο, αδιαφορώντας για τον καλλιτέχνη. Συγκεκριμένα, δηλώνει πως η δισκογραφική θεώρησε το «beef» (κόντρα) τους «χρυσωρυχείο».

    Στα δικαστικά έγγραφα που κατέθεσε ο Drake ανέφερε ότι η εταιρεία είχε απώτερο κίνητρο και ενίσχυσε το κομμάτι για να υποτιμήσει την επωνυμία του, κάτι που θα τους έδινε στη συνέχεια, την ευκαιρία για μελλοντικές διαπραγματεύσεις και συμβόλαια. Άλλωστε, ο ράπερ υπέγραψε το 2022 συμβόλαιο ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων με την UMG, ένα από τα μεγαλύτερα συμβόλαια στην ιστορία.

    Τέλος, ο Drake είπε ότι υποπτεύεται ότι η UMG «συνωμότησε και πλήρωσε για να χρησιμοποιήσουν bots για να προωθήσουν τη διάδοση του Νot Like Us και να εξαπατήσουν τους καταναλωτές να πιστέψουν ότι το τραγούδι ήταν πιο δημοφιλής από ό,τι ήταν στην πραγματικότητα». Όταν κυκλοφόρησε το κομμάτι τον Μάιο, έφτασε στο Νο. 1 του Billboard Hot 100 και έσπασε πολλά ρεκόρ, συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων προβολών (12,8 εκατομμύρια) σε μία ημέρα για ένα τραγούδι hip-hop στο Spotify.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ: «Καμπάνες» σε 18 άτομα για την εκδρομή της ντροπής!

    Ανέβηκε ο αριθμός των μαθητών της Γ’ Λυκείου που ...

    Οι αθλητικές μεταδόσεις 16/1/2025

    17:05 COSMOTE SPORT 1 HD Αλ Χιλάλ – Αλ...

    ΕΝΦΙΑ: Η διαδικασία για εξασφάλιση της έκπτωσης – Έως 14 Φεβρουαρίου οι αιτήσεις

    Λιγότερο από έναν μήνα έχουν προθεσμία οι ιδιοκτήτες ακινήτων να...
    Best Shop