Δυτική Ελλάδα: Τουριστική εξωστρέφεια της Περιφέρειαςσε 17 χώρες, το μεγάλο στοίχημα

    Ημερομηνία:

    Ξεκάθαρος είναι ο στόχος της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας να επενδύσει στο κομμάτι της εξωστρέφειας, ώστε να κάνει οργανωμένο «άνοιγμα» σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές, που θα αυξήσουν το ποσοστό επισκεψιμότητας της περιοχής τα επόμενα χρόνια.

    Φλίγκος

    Δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι τους τελευταίους μήνες η Αντιπεριφέρεια Τουρισμού συμμετέχει σε μεγάλες εκθέσεις με δικά της περίπτερα και κάνει επαφές με tour operators, ώστε να τους καταθέσει τα πλεονεκτήματα της Δυτικής Ελλάδας. Αυτή η βούληση αναμένεται να συνεχιστεί ακόμα περισσότερο και το 2025.

    Σύμφωνα με πληροφορίες της «Πελοποννήσου», η Περιφέρεια θα ανακοινώσει σύντομα ένα πρόγραμμα για την περαιτέρω προβολή της σε μεγάλες τουριστικές αγορές του εξωτερικού, που μέχρι στιγμής δεν έχουν μεγάλο αποτύπωμα (π.χ. η Βρετανία), χωρίς όμως να έχουν γίνει γνωστές οι λεπτομέρειες.

    ICECAP

    Μάλιστα, στο ίδιο πλαίσιο έχει παρθεί απόφαση να συμμετάσχει σε πολλές και μεγάλες διεθνείς εκθέσεις για το 2025, οι οποίες συνολικά θα φτάσουν τις 17, καθώς ήδη υπάρχει προγραμματισμός για γραφειοκρατικά ζητήματα. Ηδη, βλέπουμε δείγματα της κατεύθυνσης που έχει επενδύσει με την πρόσφατη παρουσία της με περίπτερο της Περιφέρειας σε μεγάλη τουριστική έκθεση, που έγινε στην Ουτρέχτη και μάλιστα όσοι το επισκέφτηκαν έμειναν ικανοποιημένοι.

    Η Περιφέρεια είχε διοργανώσει την περασμένη άνοιξη press-trip με τη συμμετοχή 30 Ρουμάνων δημοσιογράφων, οι οποίοι έκαναν περιήγηση σε διάφορα σημεία και ήδη υπάρχουν δημοσιεύματα με θετικά σχόλια. Παράλληλα, οι δράσεις εξωστρέφειας και προβολής δεν σταματούν εδώ, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες, η Περιφέρεια θα συμμετάσχει στην έκθεση «Marathon EXPΟ», που θα γίνει τον Νοέμβριο, στην Αθήνα και στην έκθεση «Filoxenia», που θα γίνει μέσα Νοεμβρίου, στη Θεσσαλονίκη με έμφαση στον Συνεδριακό Τουρισμό, στον οποίο επίσης θέλει να επενδύσει.

    Στο ίδιο πλαίσιο, έγιναν σημαντικές επαφές και κατά τη διάρκεια του συνέδριου του στρατηγικού συνεργάτη Best–Reisen, που έγινε πρόσφατα, στην Κυλλήνη με στελέχη της TUI, με τα οποία είχε διά ζώσης συναντήσεις ο αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος. Δήλωσε σχετικά: «Η επιλογή του γερμανικού ταξιδιωτικού Οργανισμού BEST REISEN αποτελεί απόδειξη, ότι η Δυτική Ελλάδα αναβαθμίζεται ως τουριστικός προορισμός και πλέον βρίσκεται στις κύριες επιλογές των μεγάλων ταξιδιωτικών οργανισμών του εξωτερικού. Αποτελεί ευτυχή συγκυρία ότι εντός της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας βρίσκονται τέτοιες μεγάλες μονάδες και αποτελεί στρατηγικό στόχο η επιδίωξη για προσέλκυση νέων επενδύσεων, οι οποίες αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για την αναβάθμιση της θέσης της Ολυμπιακής Γης και του τουριστικού της προϊόντος στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη».

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η Madalina Ghenea με sexy μαύρο bodysuit

    Η Madalina Ghenea μας δείχνει το αψεγάδιαστο κορμί της...

    Θρίλερ στο Ελληνικό: Νέες πληροφορίες για την οικιακή βοηθό της οικογένειας – Και τρίτη γυναίκα εμπλέκεται στην υπόθεση

    Συνεχίζεται το θρίλερ γύρω από τους τρεις θανάτους της οικογένειας...

    Κλάδος αυτοκινήτου: Υποχρεωτικό το ψηφιακό πελατολόγιο από 1η Ιουλίου – Τι αλλάζει για συνεργεία και εμπόρους

    Από την 1η Ιουλίου 2025, οι επιχειρήσεις στον κλάδο του αυτοκινήτου θα...