Η αγορά των καινούριων αυτοκινήτων παρουσιάζει οριακή άνοδο που φτάνει σχεδόν το 3%. Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν οι ταξινομήσεις από την αρχή του έτους ξεπερνούν ήδη τις 90.0000 μονάδες και μέχρι τέλος του έτους θεωρείται σχεδόν σίγουρο πως θα ξεπεράσουν το ψυχολογικό όριο των 100.000 μονάδων.
Παρ’ όλα αυτά, το νούμερο δεν αντικατοπτρίζει τη δυναμική της ελληνικής αγοράς που προέρχεται από μία περίοδο οικονομικής κρίσης αλλά και πανδημίας.
Από τις 46 μάρκες που έχει καταγράψει ο ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) και έχουν διαθέσει έστω και ένα αυτοκίνητο, άλλες παρουσιάζουν άνοδο και άλλες πτώση.
Άλμα (πωλήσεων)… τριπλούν!
Από αυτές που ξεπερνούν τουλάχιστον τις 100 μονάδες, υπάρχει μία που έχει καταφέρει να κάνει… τριπλούν στις πωλήσεις και να δείξει τη δυναμική της, παρά το γεγονός ότι είναι και καινούρια και ουσιαστικά ξεκίνησε το 2021.
Ο λόγος για την μάρκα CUPRA που λανσάρεται τα τελευταία χρόνια ως ανεξάρτητο (από τη SEAT) brand και ήδη δείχνει τη δυναμική της.
Θεαματική άνοδος
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ, τα οποία είναι διαθέσιμα μέχρι και το μήνα Σεπτέμβριο, η ισπανική φίρμα έχει διαθέσει στην ελληνική αγορά 332 μονάδες όταν την αντίστοιχη περυσινή περίοδο είχε πουλήσει 63. Το ποσοστό ανόδου άγγιξε το 427% γεγονός που δείχνει πως ο κόσμος αναγνωρίζει το προϊόν που συνδυάζει ποιότητα, τεχνολογία και σπορ χαρακτηριστικά.
Να σημειώσουμε πως η εισαγωγή και διανομή των αυτοκινήτων που φέρουν το λογότυπο της CUPRA γίνονται από τον Όμιλο Βασιλάκη.