Ερχεται στην Πάτρα νέα πολυεθνική εταιρεία με μεγάλο κατάστημα! Νέες θέσεις εργασίας

    Ημερομηνία:

    Στην τελική ευθεία έχουν περάσει οι προετοιμασίες της πολωνικής Pepco για το ντεμπούτο της στην ελληνική αγορά.

    Το πρώτο κατάστημα βρίσκεται σε τελική φάση ανάπτυξης και θα λειτουργήσει το προσεχές διάστημα στο εμπορικό πάρκο Piraeus Retail Park, που κατασκεύασε η Ten Brinke κι έχει περάσει στον έλεγχο της Trade Estates του ομίλου Fourlis.

    Η Pepco είχε προαναγγείλλει ταχεία ανάπτυξη με πάνω από 10 καταστήματα τον πρώτο χρόνο, όταν αποκάλυψε στα τέλη του 2021 τις προθέσεις της να καταστήσει την Ελλάδα την 17η χώρα του χαρτοφυλακίου της στην Ευρώπη. Παράλληλα, η κίνηση ενισχύει την παρουσία του ομίλου Pepco (που λειτουργεί και τις εκπτωτικές αλυσίδες λιανικής Poundland στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία και Dealz στην Ισπανία και την Πολωνία) σε 20 αγορές.

    Βασικός συνεργάτης της πολυεθνικής στα πρώτα της βήματα στην τοπική αγορά είναι ο όμιλος Fourlis, ο οποίος χάρη στις επενδύσεις που έχει υλοποιήσει σε logistics και λόγω της τεχνογνωσίας που διαθέτει στο retail είναι σε θέση να εξυπηρετήσει πέρα από τις ανάγκες των δικών του σημάτων και τη ζήτηση εγχώριων και ξένων παικτών του λιανεμπορίου.

    Eίναι ενδεικτικό ότι η πολωνική Pepco εγκαινιάζει την παρουσία της σε κατάστημα του ομίλου στην Πειραιώς, χωρίς να αποκλείεται συνεργασία και στον τομέα των logistic, όπως άφησε να ενοηθεί πρόσφατα σε συνέντευξη τύπου ο Βασίλης Φουρλής, επικεφαλής του ομίλου Fourlis. Στο ίσιο πλαίσιο εντάσσονται συνομιλίες για την τοποθέτηση της πολυεθνικής σε υφιστάμενα project του ομίλου σε Λάρισα ή/και Ιωάννινα -όπου ανακατασκευάζονται τα καταστήματα ΙΚΕΑ απελευθερώνοντας χώρο για είσοδο tenants- αλλά και στα νέα project. Ο όμιλος έχοντας δρομολογήσει ήδη σχέδια για retail park στο The Ellinikon προωθεί επένδυση για εμπορικό πάρκο σε Πάτρα.

    Σημειώνεται ότι η Pepco, εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Βαρσοβίας από τον Μάιο του 2021, είναι μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες – εκτός του κλάδου FMCG – στην Ευρώπη. Το προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο περιλαμβάνει ρούχα για όλη την οικογένεια, καθώς και μικροπράγματα και διακοσμητικά για το σπίτι σε προσιτές τιμές, γεγονός που την καθιστά ανταγωνιστή για μικρές επιχειρήσεις αλλά και αλυσίδες τύπου JumboΜΠΕΛΑ -0,76%. Σχεδιάζει να προσλάβει 120 εργαζόμενους στην Ελλάδα, σε πρώτη φάση και ψάχνει εμπορικά ακίνητα 350 – 650 τ.μ. σε malls και πόλεις με πάνω από 20.000 κατοίκους.

    Στο α’ τρίμηνο του 2022 ο όμιλος εμφάνισε έσοδα 2,372 δισ. ευρώ με EBITDA 347 εκατ. ευρώ ενώ το 2021 έκλεισε με κύκλο εργασιών 4,122 δισ.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Σία Αναγνωστοπούλου: Αντισυνταγματικός Μεσαίωνας στην ιδιωτική εκπαίδευση

    Ερώτηση κατέθεσαν οι βουλεύτριες της Νέας Αριστεράς Σία Αναγνωστοπούλου...

    Κοινο_Τοπία: Παρουσίαση της εθελοντικής δράσης μιας παρέας από την Πάτρα σε σχολείο της Κένυας – ΦΩΤΟ

     Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στον πολυχώρο της Εταιρείας Κοινωνικής Δράσης και Πολιτισμού Κοινο_Τοπία www.koinotopia.gr η παρουσίαση...

    Το ΚΕΘΙ Πάτρας για την Παγκόσμια Ημέρα εξάλειψης της βίας κατά των γυναικών

    Το Συμβουλευτικό Κέντρο Πάτρας του ΚΕΘΙ ενόψει της Παγκόσμιας...

    Ιερά Μητρόπολη Πατρών: Παρουσίαση βιβλίου για τον Άγιο Γερβάσιο – ΦΩΤΟ

    Σε ανακοίνωσή της η Ιερά Μητρόπολη Πατρών αναφέρει τα...
    Best Shop