Έρευνα Focus Bari: Καθολική η χρήση internet μέσω smartphone – Απογειώθηκε το TikTok

    Ημερομηνία:

    Τα Social Media παραμένουν για όλους, ο κύριος λόγος χρήσης του διαδικτύου με ραγδαία άνοδο του TikTok, σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται πανελλαδικά συνεχώς από το 1995.

    Φλίγκος
    ICECAP

    Δείτε παρακάτω μερικά από τα πιο σημαντικά συμπεράσματα της έρευνας:

    • Σημαντική άνοδος στη χρήση του διαδικτύου από άτομα ηλικίας 65-74 στην Ελλάδα.
    • Οι Έλληνες δηλώνουν ότι αφιερώνουν περίπου 1,5 ώρα καθημερινά στα social media, τα οποία χρησιμοποιούν κυρίως για ψυχαγωγία και ενημέρωση, αλλά και για να διατηρούν ζωντανές τις σχέσεις τους με φίλους και συγγενείς.
    • TikTok και Instagram σε απόλυτη κυριαρχία στους νέους ηλικίας 16-24ενώ το Facebook παραμένει πιο δημοφιλές στις ηλικίες 35+.
    • Το 65% των Ελλήνων δηλώνει ότι οι διαδικτυακές αγορές κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη.
    • Δύο στους τρείς πολίτες έχουν κάνει online αγορές το τελευταίο εξάμηνο, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 976€.
    • Οι άντρες επιλέγουν κυρίως ηλεκτρονικά είδη (33%) για αγορές από το διαδίκτυο, ενώ οι γυναίκες «σκορπούν» τα χρήματα τους σε ρούχα (49%).
    • Οι χρεωστικές κάρτες και η αντικαταβολή είναι οι προτιμώμενοι τρόποι πληρωμής για τις online αγορές του κοινού.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Χριστίνα Αλεξοπούλου: Νέα συνάντηση στο Υπερταμείο για τον Άραξο

    Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της για τη μετατροπή του...

    ΑΧΑΪΑ: 28 μόνιμες θέσεις ιατρών στα Νοσοκομεία

    Στις 26 Μαΐου στις 12 το μεσημέρι λήγει η...

    Φορολογία εισοδήματος: «Αδειάζει» το πορτοφόλι και χωρίς να αυξάνονται οι φόροι – Ποια τα σενάρια για τις νέες κλίμακες

    Η συζήτηση για ελάφρυνση στην φορολογία εισοδήματος με ορίζοντα τις ανακοινώσεις...

    Νέο «σετ» εξατομικευμένων ρυθμίσεων στα ταμεία ξεκλειδώνει νέα μείωση εισφορών και επιπλέον ενίσχυση των συνταξιούχων

    Την πλήρη αλλαγή του έως τώρα μοντέλου των ρυθμίσεων χρεών προς...