Έρευνα Focus Bari: Καθολική η χρήση internet μέσω smartphone – Απογειώθηκε το TikTok

    Ημερομηνία:

    Τα Social Media παραμένουν για όλους, ο κύριος λόγος χρήσης του διαδικτύου με ραγδαία άνοδο του TikTok, σύμφωνα με τη νέα έκδοση της Focus on Tech Life της Focus Bari που διεξάγεται πανελλαδικά συνεχώς από το 1995.

    Δείτε παρακάτω μερικά από τα πιο σημαντικά συμπεράσματα της έρευνας:

    • Σημαντική άνοδος στη χρήση του διαδικτύου από άτομα ηλικίας 65-74 στην Ελλάδα.
    • Οι Έλληνες δηλώνουν ότι αφιερώνουν περίπου 1,5 ώρα καθημερινά στα social media, τα οποία χρησιμοποιούν κυρίως για ψυχαγωγία και ενημέρωση, αλλά και για να διατηρούν ζωντανές τις σχέσεις τους με φίλους και συγγενείς.
    • TikTok και Instagram σε απόλυτη κυριαρχία στους νέους ηλικίας 16-24ενώ το Facebook παραμένει πιο δημοφιλές στις ηλικίες 35+.
    • Το 65% των Ελλήνων δηλώνει ότι οι διαδικτυακές αγορές κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη.
    • Δύο στους τρείς πολίτες έχουν κάνει online αγορές το τελευταίο εξάμηνο, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 976€.
    • Οι άντρες επιλέγουν κυρίως ηλεκτρονικά είδη (33%) για αγορές από το διαδίκτυο, ενώ οι γυναίκες «σκορπούν» τα χρήματα τους σε ρούχα (49%).
    • Οι χρεωστικές κάρτες και η αντικαταβολή είναι οι προτιμώμενοι τρόποι πληρωμής για τις online αγορές του κοινού.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    10 λόγοι που το σεξ είναι καλύτερο το καλοκαίρι

    Το καλοκαίρι είναι η εποχή που η λίμπιντο είναι στα...

    Πάτρα: Το Κουκλοθέατρο Κρήτης παρουσιάζει την παραγωγή του “Ο Ψαροτρομάρας“!

    Το Κουκλοθέατρο Κρήτης παρουσιάζει την παραγωγή του “Ο Ψαροτρομάρας“! Την Κυριακή...

    Ο Bruce Springsteen κυκλοφορεί επτά «χαμένους δίσκους» που τον βοήθησαν να διατηρήσει την «ψυχραιμία» του

      Ο θρυλικός Αμερικανός τραγουδοποιός Bruce Springsteen κυκλοφορεί την Παρασκευή μια συλλογή...

    Είστε διαρκώς θυμωμένοι; Γιατί σας συμβαίνει αυτό και πώς να το διορθώσετε

    ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://ygeiasthemata.gr/%ce%b5%ce%af%cf%83%cf%84%ce%b5-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%81%ce%ba%cf%8e%cf%82-%ce%b8%cf%85%ce%bc%cf%89%ce%bc%ce%ad%ce%bd%ce%bf%ce%b9-%ce%b3%ce%b9%ce%b1%cf%84%ce%af-%cf%83%ce%b1%cf%82-%cf%83%cf%85%ce%bc-2/