Το «γρήγορο» φαγητό, το take away και το …μαγείρεμα κυριάρχησαν στις επιλογές των τουριστών κατά τις φετινές καλοκαιρινές τους διακοπές στα ελληνικά νησιά, όπως προκύπτει από την εικόνα που περιγράφουν στελέχη της εστίασης στο CNN Greece.
Με την ακρίβεια να συνεχίζει να πιέζει τα εισοδήματα, τόσο των Ελλήνων, όσο και των Ευρωπαίων πολιτών, η γενική τάση το φετινό καλοκαίρι για όσους τελικά έκαναν διακοπές ήταν, από τη μία πλευρά, λιγότερες έξοδοι σε ταβέρνες, όπως επίσης και χαμηλότερες παραγγελίες και από την άλλη, περισσότερες αγορές από το σούπερ μάρκετ για μαγείρεμα στο εξοχικό σπίτι ή το κατάλυμα. Η παραπάνω εικόνα, αποτυπώθηκε στα ταμεία των επιχειρήσεων της εστίασης αλλά και στις πωλήσεις των σούπερ μάρκετ στις τουριστικές περιοχές.
Πτώση έως και 30% σε Μύκονο και Σαντορίνη
«Σίγουρα έχει επηρεάσει και το γεγονός, ότι φέτος είδαμε περισσότερους Ευρωπαίους και λιγότερους Αμερικανούς τουρίστες οι οποίοι πέρσι, τόνωσαν σημαντικά την κατανάλωση. Επίσης είχαμε πολλούς μικρότερης ηλικίας επισκέπτες και νεαρά ζευγάρια που επιλέγουν συχνότερα το γρήγορο φαγητό και αντίθετα λιγότερες ελληνικές οικογένειες σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια» σημειώνει ο ίδιος.
Σε χαμηλότερα επίπεδα σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια κινήθηκε, σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο και ο κλάδος της νυχτερινής διασκέδασης, στους περισσότερους νησιωτικούς προορισμός, με την κατανάλωση και εκεί να είναι περιορισμένη.