Η Ferrari αποκάλυψε την Amalfi, τη νέα πολυτελή Gran Turismo που διαδέχεται την εμβληματική Roma, δίνοντας μια φρέσκια πνοή σε αυτό που αποκαλεί «σύγχρονη σπορ κομψότητα».

Αυτό μεταφράζεται σε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα στα 320 χλμ/ώρα.
Το μοτέρ συνοδεύεται από 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, με βελτιωμένο λογισμικό για ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές.
Η Ferrari υποστηρίζει ότι ο κινητήρας διαθέτει αναβαθμισμένους υπερσυμπιεστές, ειδικούς αισθητήρες πίεσης για κάθε σειρά κυλίνδρων και ένα όριο στροφών που έχει αυξηθεί στις 7.600 σ.α.λ.

Σε αυτά προστίθενται μια νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα, ένα επανασχεδιασμένο μπλοκ και ελαφρύτεροι εκκεντροφόροι.
Εμφανισιακά, η Amalfi θυμίζει τη Roma, αλλά διαθέτει πιο εκλεπτυσμένη και σύγχρονη μορφή. Η παραδοσιακή μάσκα αντικαταστάθηκε από χαμηλότερο αεραγωγό, με νέους προβολείς LED και ανασχεδιασμένο splitter.

Πίσω, οι καμπύλες είναι ακόμα πιο έντονες, ενώ τα φώτα και ο διαχύτης ενσωματώνονται με κομψότητα στον νέο σχεδιασμό.
Το εσωτερικό παρουσιάζει σαφή στροφή σε μια πιο “παραδοσιακή” πολυτέλεια. Το cockpit διαθέτει νέα σχεδίαση χωρίς τον διαχωρισμό οδηγού-συνοδηγού, με μια μεγάλη 10,25″ οθόνη infotainment σε οριζόντια διάταξη, 15,6″ ψηφιακό πίνακα οργάνων και 8,8″ οθόνη συνοδηγού.

Επιστρέφουν οι φυσικοί διακόπτες, όπως το κλασικό μεταλλικό start button, ενώ η κεντρική κονσόλα είναι φτιαγμένη από αλουμίνιο.
Η άνεση κορυφώνεται με καθίσματα 3 μεγεθών, που διαθέτουν αερισμό και λειτουργία μασάζ με 10 αεροθάλαμους, καθώς και ηχοσύστημα Burmester 1.200W με 14 ηχεία.

Τέλος, η Amalfi εξοπλίζεται με πλήθος προηγμένων τεχνολογιών: brake-by-wire φρένα, ABS Evo, έξυπνο σύστημα διεύθυνσης και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης (ACC, AEB, Blind Spot, Lane Assist κ.ά.).