H&M: Η αύξηση τιμών οδήγησε σε μείωση εσόδων

    Ημερομηνία:

    Η αύξηση των εσόδων της H&M σταμάτησε απροσδόκητα, καθώς ο σουηδικός λιανοπωλητής αύξησε τις τιμές, ακόμη και εν μέσω αυξανόμενου ανταγωνισμού από την νεοεμφανιζόμενη  Shein και την ιδιοκτήτρια της Zara, Inditex SA.

    Η αύξηση των πωλήσεων παρέμεινε αμετάβλητη διαψεύδοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η σουηδική εταιρεία επέτρεπε αύξηση τιμών το τελευταίο διάστημα, σύμφωνα με τον αναλυτή της RBC Richard Chamberlain. Είπε ότι οι τιμές της H&M στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι μόνο 10% κάτω από το μέσο όρο τελευταία, ενώ συνήθως ο λιανοπωλητής προσφέρει έκπτωση 20%.

    Αυτό συμβαίνει ακόμη και εν μέσω του λυσσαλέου ανταγωνισμού από την Shein, οι ιστοσελίδες της οποίας προσφέρουν διχτυωτά κορμάκια 1,20 δολάρια και tubetops 2 δολάρια. Η H&M δήλωσε ότι έδωσε προτεραιότητα στην κερδοφορία και στη μείωση των αποθεμάτων κατά τη διάρκεια του τριμήνου έναντι της αύξησης των πωλήσεων και εργάζεται για να επιτύχει τον στόχο του 10% λειτουργικού περιθωρίου κέρδους το επόμενο έτος.

    Η H&M επεσήμανε την έξοδό της από τη ρωσική αγορά και τις χαμένες πωλήσεις στην Ουκρανία λόγω του πολέμου. Εξαιρουμένων της Ρωσίας, της Λευκορωσίας και της Ουκρανίας, η αύξηση των πωλήσεων ήταν 8% αντί για 6%.  Η H&M ανακοίνωσε καθαρές πωλήσεις ύψους 60,9 δισ. σουηδικών κορώνων (5,45 δισ. δολαρίων), αυξημένες κατά 6%. Οι αναλυτές ανέμεναν καθαρές πωλήσεις 63,5 δισ. σουηδικών κορώνων.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Έκρηξη έξω από το νυχτερινό κέντρο στο Μπουρνάζι στο οποίο είχε πέσει νεκρός 37χρονος από μαχαίρωμα

    Ισχυρή έκρηξη σημειώθηκε νωρίτερα έξω από γνωστό νυχτερινό κέντρο στην πλατεία του Μπουρναζίου, όπου...

    Champions League: Μπάγερν και Λίβερπουλ θριάμβευσαν στα ντέρμπι με Παρί, Ρεάλ

    Το πρώτο πιάτο της 4ης αγωνιστικής της League Phase...