Η “ΑΤΖΕΝΤΑ” ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ: Προετοιμάζουν δράσεις διεκδίκησης – ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης…

    Ημερομηνία:

    DIVICO

     του Αχιλλέα Ροδίτη

    Οδεύουμε ολοταχώς προς το Φθινόπωρο και τον χειμώνα με ένα τοπικό εμπόριο ήδη «πληγωμένο» από απανωτές «αποτυχημένες» εκπτωτικές περιόδους που δεν απέδωσαν τους επιθυμητούς καρπούς, ώστε να καλυφθούν πλήρως τα κενά των οικονομικών εξόδων και υποχρεώσεων. Σε μια πόλη δε που βασίζει την οικονομική της δραστηριότητα εν πολλούς στους φοιτητές, το «στοίχημα» για αύξηση εσόδων στα εμπορικά καταστήματα φαντάζει δύσκολο να επιτευχθεί.

     

    Ιδίως εν μέσω νόμων και μέτρων που εντείνουν τις φορολογικές υποχρεώσεις. Και όλα αυτά όταν στην πόλη μεσουρανούν πολυκαταστήματα και πολυεθνικές που μοιάζει «όνειρο θερινής νυκτός» το ότι τα μικρά εμπορικά μπορούν να αντιμετωπίσουν στα «ίσα».

    1 θεμα) φωτο για ΜΟΤΟ (1)

    Αλλά ας δούμε ποιοι είναι οι βασικοί και κυρίαρχοι στόχοι των Πατρινών Εμπόρων για αυτόν τον χειμώνα που «έρχεται», έτσι όπως διατυπώθηκαν πρόσφατα σε αναλυτικά συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Πολιτεία» η πρόεδρος του Εμπορικού και Εισαγωγικού Συλλόγου Πατρών κα Ερμίνα Διονυσάτου. Είναι επί της ουσίας η «καυτή ατζέντα» που έχουν στα χέρια τους οι συνδικαλιστές του κλάδου, καλούμενοι να αγωνιστούν για να πείσουν και να ικανοποιήσουν την πλειονότητα αυτών των στόχων.

    Οι προτεραιότητες, λοιπόν, για την φετινή Φθινοπωρινή και Χειμερινή περίοδο, που βασίζονται στις ανάγκες των εμπόρων συνδυάζοντας τις υπάρχουσες υποχρεώσεις, προκλήσεις και ανάγκες της αγοράς, είναι:

     

    1. Η διασφάλιση της οικονομικής βιωσιμότητας των επιχειρήσεων.

    Για τον σκοπό αυτό θα επικεντρωθεί η προσπάθεια αφενός στην διαπραγμάτευση με τις τράπεζες για ευνοϊκότερους όρους δανειοδότησης και χρεώσεις κρατήσεων POS και αφετέρου, στην παροχή ενημέρωσης σχετικά με διαθέσιμα χρηματοδοτικά εργαλεία και προγράμματα ενίσχυσης.  

    1. Ο ψηφιακός Μετασχηματισμός και η Καινοτομία
    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Αυτό σημαίνει ότι δίδεται ιδιαίτερη έμφαση στην προσαρμογή στις νέες τεχνολογίες που κρίνεται απαραίτητη, αν όχι επιβεβλημένη, για την επιβίωση και ανάπτυξη των εμπορικών επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό οι έμποροι θα επικεντρωθούν σε:

    • Ενημέρωση για την διοργάνωση σεμιναρίων για την εκπαίδευση των μελών μας στις νέες τεχνολογίες και το ηλεκτρονικό εμπόριο.
    • Ανάπτυξη ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών που θα διευκολύνουν την επιχειρηματική δραστηριότητα.
    • Προώθηση της καινοτομίας μέσω συνεργασιών με τεχνολογικούς φορείς και πανεπιστήμια.
    1. Φορολογικά και Νομικά Ζητήματα

    Η κατανόηση και η συμμόρφωση με την φορολογική και νομική νομοθεσία είναι απαραίτητες για την αποφυγή προβλημάτων. Έτσι, ο Εμπορικός Σύλλογος Πατρών ετοιμάζει πολλά συναντήσεις και εκδηλώσεις ώστε τα Μέλη να είναι πλήρως ενήμερα για τις υποχρεώσεις και τις λεπτομέρειες, προκειμένου να μην βρεθούν σε «παγίδες» και αδιέξοδα. Για αυτό, θα υπάρξει το προσεχές διάστημα

    • Διοργάνωση ενημερωτικών εκδηλώσεων για τις τελευταίες εξελίξεις στη νομοθεσία.
    • Συνεργασία με νομικούς και φοροτεχνικούς για την υποστήριξη των μελών μας.
    1. Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού

    Επειδή η εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων είναι ζωτικής σημασίας για την επιχειρηματική επιτυχία, θα δοθεί έμφαση στην ενημέρωση για προγράμματα κατάρτισης και επιμόρφωσης για τους εργαζόμενους των μελών εμπόρων.

    1. Προώθηση της Τοπικής Αγοράς

    Ίσως να πρόκειται για τον υπ’ αριθμόν «Ένα» στόχο, υπό την έννοια, ότι το τοπικό εμπόριο χρειάζεται να κερδίσει «έδαφος» και να γίνει η επιλογή του καταναλωτικού κοινού, κυρίως των νέων ηλικιών που εν πολλοίς αρέσκονται να ψωνίζουν μέσω ίντερνετ ή από πολυκαταστήματα. Ωστόσο, η ενίσχυση της τοπικής οικονομίας είναι κάτι που διασφαλίζεται μέσα από την αγοραστική κίνηση που περιορίζεται στα τοπικών συμφερόντων καταστήματα. Για τον σκοπό αυτό θα δούμε από τον Εμπορικό Σύλλογο πλήθος δράσεων ευαισθητοποίησης των πολιτών κάθε ηλικίας, ακόμα και των φοιτητών οι οποίοι διαμένουν στην πόλη. Με άλλα λόγια, θα δούμε:

    • Διοργάνωση εκδηλώσεων και δράσεων που θα προσελκύσουν το κοινό στην τοπική αγορά, όπως μια Έκθεση σε συνεργασία με φορείς της πόλης, η οποία θα επιδιωχθεί να καθιερωθεί ετήσια.
    • Καμπάνιες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την υποστήριξη των τοπικών επιχειρήσεων.
    • Συνεργασίες με τοπικούς φορείς για την προώθηση της τοπικής παραγωγής και κατανάλωσης.
    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Honda και Nissan ανακοίνωσαν πως συγχωνεύονται – Mega deal στην αυτοκινητοβιομηχανία

    Η Honda και η Nissan, δύο από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Ιαπωνία,...

    Γιορτινή σαλάτα με μήλα, κράνμπερι και γλασαρισμένα καρύδια

    Αυτή η σαλάτα, «φωνάζει» ειδική περίσταση και γιορτή. Και αυτό γιατί,...

    Η Ιωάννα Τούνη με γαλλικό μπερέ και καμπαρντίνα στο Παρίσι μαζί με τον γιο της – «Πάρης in Paris»

    Παριζιάνικη αύρα αποπνέει η Ιωάννα Τούνη, η οποία ταξίδεψε μέχρι...

    Κέιτ Μίντλετον: Το συγκινητικό μήνυμά της για τα Χριστούγεννα

    Την ανάγκη να επικρατήσει η αγάπη και όχι ο...
    Best Shop