Η Ελλάδα και στο… Netflix – Τι εξετάζουν υπουργείο Τουρισμού και ΕΟΤ

    Ημερομηνία:

    Έντονη κινητικότητα καταγράφεται ήδη στο μέτωπο της τουριστικής προβολής της Ελλάδας στην παγκόσμια τουριστική αγορά.

    Σήμερα μάλιστα, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη μαζί με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη συνάντησε τον director του Netflix Alex Long και την ομάδα του, για θέματα που αφορούν πιθανές μελλοντικές συνεργασίες μέσω της πλατφόρμας, για την προβολή της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο.

    Υπενθυμίζεται ότι στον πρόσφατο απολογισμό του ΕΟΤ τονίστηκε ότι “έτρεξε” επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα διεθνώς.

    Επιπλέον 11 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρίες, 2 εκατ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και αντίστοιχα 2 εκατ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.

    Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ μάλιστα κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες μεταξύ άλλων με τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.ά.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Σε αυτή την ηλικία είναι πιθανότερο ένας άντρας να απατήσει

    Ηαπιστία είναι ένα κοινό αγκάθι σε πολλές μακροχρόνιες σχέσεις και...

    Παραμένετε σε μία σχέση που δεν αξίζει; Δέκα σημάδια για να το καταλάβετε

    Όλοι έχουμε κάνει σχέση με ανθρώπους που ξέρουμε ότι δεν είναι...

    Ακρίβεια: Χωριάτικη σαλάτα από.. “χρυσάφι” – Από συνοδευτικό έγινε κυρίως πιάτο

        Του Θάνου Κλωνόπουλου Τα παλιά τα χρόνια λέγαμε… «Πιάσε μια χωριάτικη». Σήμερα...

    Beach bars στη Χαλκιδική με «τιμές πίστας», ζώνες χρέωσης και ξαπλώστρες! ΔΕΙΤΕ ΤΙΜΕΣ ΣΟΚ

    Η Χαλκιδική φαίνεται να υιοθετεί με ταχύτητα το μοντέλο τιμολόγησης και...