Μία από τις μακροβιότερες χορηγικές συνεργασίες στον αθλητικό χώρο έφτασε στο τέλος της καθώς η Turkish Airlines δεν θα είναι πια ο επίσημο χορηγός ονοματοδοσίας της Euroleague, χωρίς να υπάρχει αυτή τη στιγμή ξεκάθαρη εικόνα για το αν υπάρχει έτοιμη διάδοχη κατάσταση.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Euroleague
«Η Euroleague Basketball ανακοινώνει με υπερηφάνεια την έναρξη μιας τολμηρής νέας εποχής, παρουσιάζοντας μια νέα, καθαρή ταυτότητα για τη κορυφαία διοργάνωσή της: την EuroLeague.
Αυτή η στρατηγική εξέλιξη σηματοδοτεί το τέλος της μακροχρόνιας συνεργασίας ονοματοδοσίας με την Turkish Airlines, η οποία ξεκίνησε το 2010, καθώς η Λίγκα επιταχύνει προς ένα μέλλον αυξημένης ορατότητας, καινοτομίας και παγκόσμιας απήχησης.
Η μετάβαση στη χρήση του ενιαίου brand EuroLeague αντικατοπτρίζει την ωριμότητα της διοργάνωσης και ευθυγραμμίζεται με μια ανανεωμένη εμπορική στρατηγική, που αποσκοπεί στην ενίσχυση της παρουσίας της σε όλες τις πλατφόρμες. Παράλληλα, εδραιώνει την EuroLeague ως τον αδιαμφισβήτητο παλμό του ευρωπαϊκού μπάσκετ.
Έπειτα από 25 χρόνια συνεχούς ανάπτυξης, η EuroLeague εισέρχεται πλέον σε μια μεταμορφωτική φάση επιταχυνόμενης προόδου. Αυτό το επόμενο κεφάλαιο θα χαρακτηρίζεται από ένα διευρυμένο ρόστερ ελίτ συλλόγων, βαθύτερη διείσδυση σε αναδυόμενες αγορές και τη δημιουργία καινοτόμων συνεργασιών που θα αναβαθμίσουν το άθλημα σε παγκόσμια κλίμακα.
Η Euroleague Basketball εκφράζει τις βαθύτερες ευχαριστίες της προς την Turkish Airlines για τα 15 χρόνια αδιάλειπτης υποστήριξης. Η συνεργασία υπήρξε μία από τις πιο επιτυχημένες και εμβληματικές στον παγκόσμιο αθλητισμό, θέτοντας υψηλά πρότυπα συνέργειας μεταξύ εμπορικών χορηγών και αθλητικών διοργανώσεων.
Αυτή η πρωτοβουλία επαναπροσδιορισμού ταυτότητας και στρατηγικής με το βλέμμα στο μέλλον, αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Euroleague Basketball στην καινοτομία, την αριστεία και την ανάπτυξη. Η νέα εποχή της EuroLeague ξεκινά τώρα — με μεγαλύτερες φιλοδοξίες και ένα ξεκάθαρο όραμα για να συνεχίσει να διαμορφώνει το μέλλον του ευρωπαϊκού μπάσκετ.»