Η Ferrari βάζει φρένο στα «όργια» των πελατών της

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Η Ferrari σχεδιάζει αυστηρότερες προδιαγραφές για την εξατομίκευση των αυτοκινήτων της, προκειμένου να προστατεύσει την αξία της μάρκας.

    Ο διευθύνων σύμβουλος Benedetto Vigna άφησε να εννοηθεί ότι στο μέλλον θα μπορούσαν να προσφέρονται προκαθορισμένοι χρωματικοί συνδυασμοί, προκειμένου να αποφεύγονται τα υπερβολικά σχέδια.
    Στόχος είναι να διατηρηθεί η αξία μεταπώλησης των αυτοκινήτων και να μην τεθεί σε κίνδυνο η εικόνα της μάρκας μέσω περίεργων αιτημάτων των πελατών.
    Η Ferrari έχει ήδη περιορίσει ορισμένες επιλογές εξατομίκευσης στο παρελθόν και έχει απορρίψει πελάτες με ακατάλληλα σχέδια.

    Παρόλο που η Ferrari διαφημίζει το εκτεταμένο πρόγραμμα εξατομίκευσης, η μάρκα διατηρεί το δικαίωμα να απορρίπτει αιτήματα πελατών που δεν ταιριάζουν με την ταυτότητα της μάρκας.

    Ωστόσο, ο Vigna τόνισε ότι η Ferrari δεν θέλει να περιορίσει τους πελάτες της σε ελεγχόμενες επιλογές για λόγους αρχής.

    Αντίθετα, ο στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι οι επιλεγμένες διαμορφώσεις παραμένουν ελκυστικές και για τους αγοραστές που αγοράζουν από δεύτερο χέρι.

    Αν και δεν είναι σαφές πόσο αυστηρή θα είναι η Ferrari όσον αφορά την εξατομίκευση στο μέλλον, αναμένεται ότι οι πελάτες με ιδιαίτερα ασυνήθιστες επιθυμίες θα μπορούσαν να συναντούν πιο αυστηρά εμπόδια.

    Μένει να δούμε αν η Ferrari είναι πραγματικά διατεθειμένη να απορρίψει πλούσιους αγοραστές παρά την προθυμία τους να πληρώσουν.

    Η εταιρεία πιθανότατα θα συνεχίσει να δίνει έμφαση στην αποκλειστικότητα, χωρίς όμως να αποξενώνει τους εύπορους πελάτες της.

    PhysioClinic

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ: Έφυγε από τη ζωή ο Νικόλαος Δουφεξής

    Ο Νικόλαος Δουφεξής, ένας άνθρωπος που άφησε έντονο το...

    ΠΑΣΟΚ: Διχασμός για το Συνέδριο – Οι αντιδράσεις και οι εσωκομματικές αιχμές

    Κόντρα μεταξύ του Νίκου Ανδρουλάκη και του Χάρη Δούκα για το μοντέλο διοργάνωσης του...

    Πώς κατέγραψε ο τοπικός Τύπος το «τσουνάμι» από Ψαθόπυργο μέχρι Αίγιο πριν από 62 χρόνια

    Ήταν 7 Φεβρουαρίου του 1963, δηλαδή πριν ακριβώς 62...

    Τα εξωφρενικά ακριβά φρούτα της Ιαπωνίας – Η ιστορία μιας απίστευτης εμμονής

    Η Ιαπωνία είναι γνωστή για την ακρίβεια, τη δεξιοτεχνία...
    Best Shop