Ηλεκτρικά υπάρχουν, αλλά πού θα φορτίζουν όλα μαζί;

    Ημερομηνία:

    PSIFIOPOIISI

    Μια νέα έκθεση της Ευρωπαϊκής Ένωσης Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) αποκαλύπτει ένα ανησυχητικό χάσμα μεταξύ της τρέχουσας διαθεσιμότητας δημόσιων σημείων φόρτισης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην ΕΕ και του τι θα χρειαστεί στην πραγματικότητα για την επίτευξη των στόχων μείωσης του CO2.

    Οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην ΕΕ αυξήθηκαν τρεις φορές πιο γρήγορα από την εγκατάσταση σημείου φόρτισης, μεταξύ 2017 και 2023, δείχνει η έκθεση της ACEA. Κοιτάζοντας το μέλλον, η ΕΕ χρειάζεται οκτώ φορές περισσότερα σημεία φόρτισης ετησίως έως το 2030, σύμφωνα με εκτιμήσεις του κλάδου.
    «Χρειαζόμαστε μαζική υιοθέτηση ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε όλες τις χώρες της ΕΕ για να επιτύχουμε τους φιλόδοξους στόχους της Ευρώπης για τη μείωση του CO2. Αυτό δεν θα συμβεί χωρίς την ευρεία διαθεσιμότητα δημόσιας υποδομής φόρτισης σε όλη την περιοχή», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της ACEA, Sigrid de Vries.

    «Ανησυχούμε πολύ που η ανάπτυξη της υποδομής δεν συμβαδίζει με τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον, αυτό το «κενό υποδομής» κινδυνεύει να διευρυνθεί στο μέλλον – σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι εκτιμά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή».

    GYMALL
    Ηλεκτρικά υπάρχουν, αλλά πού θα φορτίζουν όλα μαζί;

    Μόλις πάνω από 150.000 δημόσια σημεία φόρτισης εγκαταστάθηκαν πέρυσι σε ολόκληρη την ΕΕ (λιγότερα από 3.000 την εβδομάδα κατά μέσο όρο), φτάνοντας συνολικά τα 630.000.

    Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, μέχρι το 2030 θα πρέπει να εγκατασταθούν 3,5 εκατομμύρια σημεία φόρτισης. Η επίτευξη αυτού του στόχου θα σήμαινε την εγκατάσταση περίπου 410.000 δημόσιων σημείων φόρτισης ετησίως (ή σχεδόν 8.000 την εβδομάδα) – σχεδόν τριπλάσιο από το τελευταίο ετήσιο ποσοστό εγκατάστασης.

    Ωστόσο, η ACEA εκτιμά ότι θα χρειαστούν 8,8 εκατομμύρια σημεία φόρτισης μέχρι το 2030. Για να επιτευχθεί αυτό θα απαιτηθούν 1,2 εκατομμύρια φορτιστές ετησίως (ή πάνω από 22.000 την εβδομάδα) – οκτώ φορές το τελευταίο ετήσιο ποσοστό εγκατάστασης.

    «Η εύκολη πρόσβαση στα δημόσια σημεία φόρτισης δεν είναι «ωραία», αλλά μια βασική προϋπόθεση για την απαλλαγή από τις ανθρακούχες οδικές μεταφορές, εκτός από την υποστήριξη της αγοράς και ένα ανταγωνιστικό πλαίσιο παραγωγής στην Ευρώπη. Οι επενδύσεις σε υποδομές δημόσιας χρέωσης πρέπει να αυξηθούν επειγόντως εάν θέλουμε να καλύψουμε το χάσμα στις υποδομές και να επιτύχουμε τους κλιματικούς στόχους», προειδοποίησε ο de Vries.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Η «ιντερνετική» και τεχνολογική πολιορκία του σύγχρονου ανθρώπου

    THΣ ΑΜΑΛΙΑΣ Γ. ΚΟΥΣΑΔΙΑΝΟΥ-ΔΙΔΑΧΟΥ (*) Οι φιλόσοφοι ή καλύτερα οι...

    Η συναυλία-έκπληξη του Ed Sheeran σε δημοτικό σχολείο (VIDEO)

    Ο σταρ της ποπ Ed Sheeran έδωσε συναυλία –...

    Στο ΣτΕ προσέφυγαν εκ νέου οι Φυσικοθεραπευτές για το clawback

    Συνεχίζει τις προσπάθειες για την τελική εξάλειψη του μέτρου...

    Καιρός: Επιμένει η αφρικανική σκόνη – Πώς θα κινηθεί μέχρι την Τρίτη, δείτε τους χάρτες σε βίντεο

    Αυξημένες θα είναι οι συγκεντρώσεις της αφρικανικής σκόνης και τις επόμενες...