Καλάθι του νοικοκυριού: Νέες μειώσεις τιμών σε προϊόντα της λίστας

    Ημερομηνία:

    Ο «ανταγωνισμός του φυλλαδίου» μεταξύ των Σούπερ Μάρκετ πλέον περνά στο «καλάθι του νοικοκυριού» καθώς το τελευταίο εξελίσσεται σε ένα δυναμικό εργαλείο προβολής προσφορών. Είναι χαρακτηριστικό πως σε αρκετές περιπτώσεις οι τιμές προϊόντων της λίστας διορθώνονται σχεδόν άμεσα από αρκετές αλυσίδες ακόμα και λίγες ώρες μετά τη γνωστοποίηση τους.

    Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα το πρωί αναμένεται να φανούν αλλαγές σε τιμές, προϊόντων, τις οποίες έχουν υποβάλει στην πλατφόρμα eκαταναλωτής δύο απ’ τις μεγαλύτερες αλυσίδες της χώρας. Κάτι το οποίο συνέβη και τις δύο προηγούμενες εβδομάδες.

    Φλίγκος

    Ενδεικτικά, την περασμένη εβδομάδα υπήρξαν αλλαγές στις τιμές συνολικά 50 προϊόντων από τρεις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, εξαιρουμένων των αντικαταστάσεων στις οποίες προέβησαν (κυρίως σε προϊόντα γάλακτος που αντιμετωπίζουν πρόβλημα επάρκειας).

    Σημειώνεται πως η ισχύουσα ρύθμιση δίνει το δικαίωμα στις αλυσίδες να αλλάξουν τις τιμές στα προϊόντα που έχουν δηλώσει μόνο στην περίπτωση μειώσεων.

    GLEARNET

    Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς η χρονική στιγμή των αλλαγών σήμερα διόλου τυχαία είναι, αφού κάθε Πέμπτη οι περισσότερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ παρουσιάζουν στο καταναλωτικό κοινό το εβδομαδιαίο φυλλάδιο των προσφορών στο οποίο περιλαμβάνονται και τα προϊόντα του «καλαθιού του νοικοκυριού». Με δεδομένο ότι ήδη γνωρίζουν τις προθέσεις του ανταγωνισμού μέσα απ’ τις λίστες που κοινοποιούνται μία μέρα πριν, προχωρούν όπου μπορούν σε διορθωτικές κινήσεις ώστε να «κλειδώσουν» στα φυλλάδια τους την καλύτερη δυνατή προσφορά. Ως επί το πλείστον αυτό έχει καταγραφεί σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας στα οποία οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ διαθέτουν μεγαλύτερο έλεγχο στο κόστος και μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους.

    Γενικά πάντως όπως φάνηκε και απ’ τα επίσημα στατιστικά στοιχεία που κοινοποίησε χθες το υπ. Ανάπτυξης ο ανταγωνισμός φαίνεται να λειτουργεί με φόντο τα προϊόντα του «καλαθιού» παρά το γεγονός ότι με τη γενικότερη ακρίβεια που υπάρχει το καταναλωτικό κλίμα δεν βελτιώνεται.

    Συγκεκριμένα το υπ. Ανάπτυξης ανακοίνωσε πως σε σύγκριση της λίστας κάθε σούπερ μάρκετ για την τρέχουσα εβδομάδα με αυτή την περασμένης, σε σύνολο 816 προϊόντων που είναι απολύτως συγκρίσιμα:

    -Η τιμή μειώθηκε στα 186, ποσοστό 22%,

    -η τιμή παρέμεινε σταθερή στα 555, ποσοστό 69%, και
    -η τιμή αυξήθηκε – ελαφρά στις περισσότερες περιπτώσεις – σε 75, ποσοστό 9%.

    super_markets

    Συνεχίζουν τα αιτήματα για ανατιμήσεις

    Την ίδια ώρα πάντως το πληθωριστικό σπιράλ δεν λέει να ανακοπεί όσο παραμένει στα ύψη το ενεργειακό κόστος, οι πρώτες και βοηθητικές ύλες και τα μεταφορικά. Μάλιστα στελέχη αλυσίδων λένε πως ο ρυθμός γνωστοποίησης ανατιμήσεων εκ μέρους των προμηθευτών τους εξακολουθεί να είναι δυναμικός. Κάτι που παραδέχθηκε την περασμένη Δευτέρα και ο νέος διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος κ. Νίκος Λαβίδας στην πρώτη του δημόσια εμφάνιση. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς οι περισσότερες ανατιμήσεις θα ενεργοποιηθούν είτε μέσα στην εορταστική περίοδο ή με την αλλαγή του χρόνου σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Ο Χένρι Καβίλ τραυματίστηκε πριν ξεκινήσει το remake του «Highlander» – Αναβάλλονται τα γυρίσματα για το 2026

    Μία πολύ δυσάρεστη είδηση απογοήτευσε τους θαυμαστές του Χένρι Καβίλ,...

    Ολυμπιακός: Με Ταρεμί και Ποντένσε η αποστολή για Πανσερραϊκό

    Ο Μεχντί Ταρεμί και ο Ντάνιελ Ποντένσε βρίσκονται στην αποστολή του Ολυμπιακού για...

    Η κυβέρνηση Τραμπ κατέστρεψε αντισυλληπτικά αξίας 10 εκατ. δολαρίων

    Ένα τεράστιο αριθμό αντισυλληπτικών αξίας σχεδόν 10 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο...

    Ηλιάνα Παπαγεωργίου: Στην Νέα Υόρκη λίγο πριν την πρεμιέρα του GNTM – Η φωτογραφία με τη νέα της μάνατζερ

    Μετά από έναν μαγικό Αύγουστο, όπου απόλαυσε καλοκαιρινές διακοπές...