Η Mitsubishi, έχοντας πάρει πίσω την απόφασή της να αποχωρήσει από την Ευρώπη, πιστεύει τώρα ότι μπορεί να ανοικοδομήσει τις πωλήσεις νέων οχημάτων στη συγκεκριμένη περιφέρεια στα επίπεδα που ήταν πριν από την πανδημία, με τη βοήθεια της Renault.
Πιο συγκεκριμένα, η Mitsubishi στοχεύει σε ετήσιες πωλήσεις 130.000 οχημάτων στην Ευρώπη μέχρι το 2024, δήλωσε ο επικεφαλής της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ευρώπη, Frank Krol στην Automotive News, επίδοση που θα αντιστοιχεί σε μερίδιο αγοράς της τάξης του 1%.
Ο συγκεκριμένος στόχος είναι περίπου διπλάσιος από τις προβλεπόμενες πωλήσεις της εταιρείας στα τέλη του 2022 και όχι πολύ μακριά από τις 148.248 ταξινομήσεις του 2019.
Το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης των πωλήσεων θα προέλθει από τα νέα μοντέλα της Mitsubishi που βασίζονται σε αντίστοιχα της Renault. Ο λόγος για το νέο Colt, που θα βασίζεται στο Renault Clio και το ASX, το οποίο «πατά» στο Renault Captur.
Η Mitsubishi αναμένει ότι οι ευρωπαϊκές ετήσιες πωλήσεις θα είναι 40.000 για το Colt και 35.000 για το ASX. Όπως έχει καταστήσει σαφές η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεχίσει να διαθέτει στην αγορά τα Eclipse Cross και Space Star – το plug-in υβριδικό Outlander σταμάτησε να διατίθεται πέρσι.
«Η κληρονομιά μας είναι προσανατολισμένη στα SUV, επομένως για εμάς το ASX είναι ένα σημαντικό όχημα, αν και η κατηγορία του Colt είναι μεγαλύτερη», είπε ο Frank Krol.
Η Mitsubishi έχει ανακοινώσει ότι θα μειώσει την εμπορική της παρουσία στην Ευρώπη από 32 σε 17 χώρες.
Το νέο Mitsubishi ASX
Το Mitsubishi ASX δεύτερη γενιάς είναι ένα Renault Clio Captur με ελαφρώς διαφορετική σχεδίαση στο εμπρός μέρος, όπου υιοθετείται η Dynamic Shield μάσκα της ιαπωνικής εταιρείας.
Η βασική έκδοση τροφοδοτείται από έναν 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης με χωρητικότητα 1,0 λίτρου, η αμέσως επόμενη από έναν 1.300άρη τούρμπο με mild hybrid σύστημα, ενώ παρούσες είναι και δύο ακόμα υβριδικές, η full-hybrid με 145 ίππους και η plug-in hybrid με 165 ίππους.