Meta: Πρόστιμο-«μαμούθ» 390 εκατ. ευρώ από την ΕΕ σε Facebook και Instagram για τις προσωποποιημένες διαφημίσεις

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Με μια σημαντική νομική ήττα ήρθε αντιμέτωπος ο κολοσσός των κοινωνικών δικτύων Meta, την Τετάρτη, κάτι που θα μπορούσε να επηρεάσει αρνητικά την πολιτική της διαφήμισης για Facebook και Instagram, αφότου διαπιστώθηκε από αρμόδιες ευρωπαϊκές αρχές ότι μέσα από ειδικές ρυθμίσεις, οι χρήστες των εν λόγω μέσων κοινωνικής δικτύωσης γίνονταν υποχρεωτικά αποδέκτες προσωποποιημένων διαφημίσεων.

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ

    Σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, το πρόστιμο που επιβλήθηκε από την ΕΕ στην εταρεία Meta φτάνει τα 390 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, είναι πιθανό -όπως μεταδίδουν τα διεθνή δίκτυα- η Meta (Facebook και Instagram) να αναγκαστεί να προχωρήσει σε κοστοβόρες αλλαγές.

    Η απόφαση της Τετάρτης σχετίζεται με δύο καταγγελίες που υπεβλήθησαν εναντίον της Meta το 2018. Μετά την ανακοίνωση του προστίμου, η εταιρεία κοινωνικών δικτύων εξέδωσε τη δική της ανακοίνωση.

    «Πιστεύουμε ότι η προσέγγισή μας είναι σύμφωνη με τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία των Δεδομένων της ΕΕ, γι’αυτό και είμαστε απογοητευμένοι από τέτοιες αποφάσεις» αναφέρεται ειδικότερα στη σχετική ανακοίνωση.

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

    Η απόφαση θεωρείται μια από τις πιο καίριες, από τότε που το μπλοκ των 27 κρατών-μελών της Ευρώπης θέσπισε νομοθεσία με στόχο να περιοριστεί η πρόσβαση του Facebook και άλλων εταιρειών στη συλλογή προσωπικών πληροφοριών. Ο νόμος τέθηκε σε εφαρμογή το 2018.

    Το σκεπτικό της απόφασης πάνω στο οποίο βασίστηκε η επιβολή προστίμου αφορά στο κατά πόσο είναι νομικά επιτρεπτό να συλλέγονται από την κοινωνική πλατφόρμα πληροφορίες για προσωποποιημένες διαφημίσεις.

    Η αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων της Ιρλανδίας διεμήνυσε ότι οι ευρωπαϊκές αρχές δεσμεύονται για το νομικό πλαίσιο που θα καλύπτει τις προσωποποιημένες διαφημίσεις.

    Σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση, η εταιρεία Meta καλείται να συμμορφωθεί με ένα νομικό πλαίσιο, το οποίο δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό,  θα ορίζει πιθανότατα όμως τη δυνατότητα επιλογής για τις στοχευμένες διαφημίσεις.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Κασσελάκης: Συναντήθηκε με εργαζόμενους της καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων

    Tους εργαζόμενους του τομέα Καθαριότητας του Δήμου Αθηναίων επισκέφτηκε...

    Γιώργος Ασημακόπουλος για Μαρία Αντωνά: Ήταν άσχημος ο τρόπος που έμαθε ότι υπήρξε τρίτο πρόσωπο στη σχέση της

    Ο Γιώργος Ασημακόπουλος μίλησε στην εκπομπή Super Κατερίνα για το «The...

    Ο απόλυτος πανικός σε πάρτι την παραμονή Χριστουγέννων – Άγριο ξύλο ανάμεσα σε θαμώνες – Δείτε βίντεο

    Ένα άγριο περιστατικό συνέβη το βράδυ της παραμονής των...

    Αττική: Διπλασιάστηκε η χρήση κοκαΐνης τα Χριστούγεννα – Τι έδειξαν τα λύματα

    Διπλασιασμό στην χρήση κοκαΐνης τις ημέρες των Χριστουγέννων δείχνουν οι αναλύσεις...
    Best Shop