Μην σταματάς ποτέ να εξελίσσεσαι: Η Lidl στο UEFA Women’s EURO 2025™

    Ημερομηνία:

    Με το UEFA Women’s EURO 2025, η Lidl ενισχύει τη μακροχρόνια δέσμευσή της στην προώθηση του γυναικείου αθλητισμού, των υγιεινών επιλογών και της προσωπικής ανάπτυξης των νέων. Στο πλαίσιο αυτό, η Lidl θα ξεκινήσει ποικίλες πρωτοβουλίες με επίκεντρο την εκπαίδευση στη διατροφή, την ενδυνάμωση των νέων και την ένταξη – υποστηρίζοντας τόσο τους φιλάθλους όσο και τις παίκτριες, εντός και εκτός γηπέδου.

    Lidl Youth Camp

    Στο UEFA Women’s EURO 2025, η Lidl θέλει να κάνει πραγματικά τη διαφορά, γι’ αυτό και χρησιμοποιεί το partnership της με την UEFA για να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα με επίκεντρο το ποδόσφαιρο και τον υγιεινό τρόπο ζωής για νεαρές γυναίκες – το Lidl Youth Camp, σε συνεργασία με το #WePlayStrong. Το πανευρωπαϊκό πρόγραμμα διάρκειας ενός Σαββατοκύριακου είναι ένας χώρος όπου οι νεαρές γυναίκες μπορούν να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους, να τροφοδοτήσουν τις φιλοδοξίες τους και να δυναμώσουν – μαζί. Μάθετε περισσότερα εδώ.

    Δράσεις στις Ζώνες Φιλάθλων

    GLEARNET

    Για άλλη μια χρονιά, η Lidl στηρίζει τους πελάτες και τους φιλάθλους, βοηθώντας τους να κάνουν συνειδητές επιλογές για τον εαυτό τους, τους άλλους και τον πλανήτη. Γι’ αυτό η Lidl προσφέρει Fresh Stations στις ζώνες φιλάθλων, προσφέροντας φρουτοσαλάτες ως μια φρέσκια, υγιεινή επιλογή που εξασφαλίζει όχι μόνο περισσότερη φρεσκάδα και ποικιλία στο πιάτο, αλλά και φυσική και υγιεινή ενέργεια για τους φιλάθλους.

    Awareness Team

    Αυτό το καλοκαίρι, η Lidl θα συνεργαστεί με την UEFA για να δημιουργήσει ομάδες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σε όλα τα οκτώ στάδια, σε 31 αγώνες. Οι ομάδες αυτές αποτελούνται από ειδικά εκπαιδευμένους πρεσβευτές, αφιερωμένους στην προώθηση ενός περιβάλλοντος ένταξης και σεβασμού για όλους τους φιλάθλους. Προωθώντας τη δικαιοσύνη και τον σεβασμό σε όλα τα στάδια, οι ομάδες αυτές θα είναι τα φιλικά πρόσωπα στο πλήθος, προσφέροντας υποστήριξη, ενθαρρύνοντας την ενότητα και διασφαλίζοντας ότι η χαρά του παιχνιδιού μοιράζεται από όλους.

    Fresh Field

    Για να εμπνεύσει τη συνειδητή διατροφή και να αναδείξει τη φρεσκάδα, η Lidl καλλιεργεί έναν αγρό στο μέγεθος και το σχήμα ενός ποδοσφαιρικού γηπέδου για τους επισκέπτες της Ελβετίας και τους φιλάθλους του UEFA. Μόλις 30 λεπτά από τη Ζυρίχη, η Lidl έχει φυτέψει 8 ποικιλίες φρούτων και λαχανικών που θα παράγουν πάνω από 15 τόνους φρέσκων προϊόντων, τα οποία θα δωρίζονται σε διάφορους οργανισμούς.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Eξωγήινοι πολιτισμοί που εξαφανίστηκαν στον Γαλαξία

    Μια πρόσφατα δημοσιευμένη ερευνητική εργασία εκτιμά ότι το βέλτιστο χρονικό πλαίσιο...

    ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ: Οι άνθρωποι που γλίτωσαν στο παρά ένα το τροχαίο

    Viral έχει γίνει  ένα βίντεο που καταγράφει την απίστευτη...

    Η φωτογραφία που έγινε viral – Εσείς βλέπετε το πούμα;

    Το πούμα ή αλλιώς κούγκαρ ή λιοντάρι της Αμερικής, είναι αιλουροειδές...

    Δείτε πως μπορείτε να κάνετε τα πράγματα λίγο πιο “πικάντικα” στην κρεβατοκάμαρα

    Αν νιώθετε ότι η σεξουαλική σας ζωή δεν είναι...