Μπιάνκα Σενσόρι και Κάνιε Γουέστ: Ντόρος, τολμηρή τέχνη ή… βαθιά νοήματα πίσω από την πρόκληση στα Grammy;

    Ημερομηνία:

    Το βράδυ της περασμένης Κυριακής στο πολύπαθο, λόγω πυρκαγιών, Λος Αντζελες, η 67η απονομή των ταλαιπωρημένων -εξαιτίας φθίνουσας τηλεθέασης- βραβείων Grammy ετοιμαζόταν να ξεκινήσει. Τόσο η καταπονημένη μεγαλούπολη όσο και το κουρασμένο σόου έμοιαζαν να προσδοκούν ένα αναπάντεχο περιστατικό που θα πυροδοτούσε, με την καλή έννοια, ένα αναζωογονητικό εθνικό ενδιαφέρον. Και σαν να συνωμότησε το σύμπαν, οι όποιες προσευχές τους εισακούστηκαν. Κάπως παράδοξα, είναι η αλήθεια, κατέφτασε στην τελετή ο διάσημος Αμερικανός ράπερ Κάνιε Γουέστ που είχε ήδη στην καριέρα του κερδίσει 24 βραβεία Grammy μαζί με την εντυπωσιακών σωματικών αναλογιών Αυστραλο-ιταλίδα σύζυγό του.

    Οι κάμερες λοιπόν στραφήκαν αυτομάτως προς το μέρος τους, τα φλας άστραψαν και οι εθιστικά εξαρτημένοι από τους σταρ συνωστίστηκαν απέναντί τους μέχρι πλήρους σύγχυσης. Εκείνος ανέκφραστος, με μαύρο μούσι, μαύρα γυαλιά ηλίου, μαύρο μακό χωμένο στο μαύρο παντελόνι του και μαύρα μποτάκια με σόλα από μαύρο καουτσούκ. Εφερνε ενδυματολογικά στο «κατράμι» look πορτιέρη, μπράβου και παρκαδόρου μαζί σε αλήστου μνήμης ντόπιο επαρχιακό σκυλάδικο. Εκείνη, δήθεν συνεσταλμένη, με τα μαύρα μαλλιά της μαζεμένα πίσω σε κότσο, εμφανίστηκε πλάι του φορώντας ασορτί μαύρη γούνα. Κι ενώ οι σωματοφύλακες απομάκρυναν τους θερμόαιμους οπαδούς και οι παπαράτσι τσαλαπατιόντουσαν για το ποιος θα απαθανατίσει την καλύτερη πόζα τους, ήρθε θεαματική η αποκάλυψη: το γούνινο παλτό γλίστρησε ξαφνικά από τους ωμούς της, φανερώνοντας ένα τελείως διάφανο μίνι φόρεμα χωρίς εσώρουχα. Ουάου!

    Οι αντιδράσεις στη γυμνή εμφάνιστη της Σενσόρι στα Grammy

    Σύσσωμο το σεμνότυφο Τραμπικό σύμπαν ανατρίχιασε μπροστά στους τηλεοπτικούς του δέκτες. Εφριξε σοκαρισμένο στη θέα αυτής της δημόσιας άσεμνης πρόκλησης. Τσίτσιδη, ξεβράκωτη, θεόγυμνη! Παρομοίως ταράχτηκαν οι απανταχού της χώρας συντηρητικοί θεοσεβούμενοι που θεωρούν το αόρατο ντύσιμο ιδιαίτερα αγενές, αν όχι χυδαίο. Προτού ξεκινήσουν λιτανείες στις ευαγγελικές εκκλησίες για επίκληση ελέους έναντι της περιφρόνησης στους ιερούς κώδικες που δήθεν απαιτούν μέχρι και τη βιβλική Εύα φασκιωμένη ως τον λαιμό, η τάξη επειγόντως αποκαταστάθηκε. Αλαφιασμένο το προσωπικό της μουσικής εκδήλωσης, που εστιάζει αποκλειστικά στην ποπ και τη ραπ, έσπευσε πελαγωμένο να αντιμετωπίσει την πρωτοφανέρωτη κρίση στο κόκκινο χαλί. Προκειμένου μην τυχόν κατηγορηθεί για διευκόλυνση προσβολής της δημοσίας αιδούς, απομάκρυνε άρον άρον το ζευγάρι από τον χώρο υποδοχής. Αυτό ήταν. Τα πρωτόκολλα και οι ενδυματολογικοί κώδικες επανήλθαν προτού σμπαραλιαστούν ολοκληρωτικά.

    Οι διαδόσεις όμως περί βίαιης εκδίωξης του ζευγαριού έδωσαν το έναυσμα στα social media για ψηφιακό μαλλιοτράβηγμα. Το ντύσιμο της Μπιάνκα Σενσόρι, ή μάλλον η απουσία του, έγινε αφορμή για άγριους, σχεδόν ομηρικούς, καβγάδες. Λογικό. Οι άνθρωποι καβγαδίζουν επειδή δεν έχουν την ικανότητα να επιχειρηματολογούν. Αναπόφευκτα φουντώνουν οι παρεξηγήσεις, οι οποίες μετατρέπουν τους ανεπαίσθητους ψιθύρους σε εκκωφαντικές κραυγές.

    Μπιάνκα Σενσόρι και Κάνιε Γουέστ: Ντόρος, τολμηρή τέχνη ή... βαθιά νοήματα πίσω από την πρόκληση στα Grammy;

    Μια ψύχραιμη μερίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης διέκρινε ένα φτηνό διαφημιστικό τρικ για να γίνει ντόρος. Μα, το είχε ανάγκη ολόκληρος σούπερ σταρ; Σύμφωνα όμως με τα παλιά επικοινωνιακά τροπάρια, καλύτερα να μιλούν άσχημα για σένα παρά να μη μιλούν καθόλου. Ενα άλλο σκανδαλισμένο τμήμα τους «διάβασε», προς φρίκη του, στο συμβάν μια στυλιστική επιλογή που επιβεβαίωνε την απεικόνιση της κυριαρχίας της ετεροφυλοφιλίας. Μια αυτεξούσια φεμινιστική κατηγορία το ερμήνευσε, δακρυσμένη, ως ωμή καθοδήγηση και καταναγκαστικό έλεγχο μιας γυναίκας-θύματος από την ανδρική εξουσία του χειριστικού συζύγου της. Περιέγραψε τη Σενσόρι ως ευάλωτη «μαριονέτα», αιχμάλωτη της εκκεντρικής προσωπικότητας του Ye, όπως επισήμως πλέον αποκαλείται ο αμφιλεγόμενος Κάνιε Γουέστ. Καμπόσοι ψαγμένοι μετέφρασαν το γεγονός ως απελευθερωτικό καλλιτεχνικό δρώμενο. Ως τολμηρή έκφραση αυτοπροσδιορισμού, όπως το ζεϊμπέκικο του Βασίλη Μπισμπίκη, που λέει ο λόγος. Κάτι σαν μια συμβολική δήλωση του φύλου και της διασημότητας απέναντι στην έκθεση και την οπτική κατανάλωσή τους από το αδηφάγο κοινό. Ψιλά γράμματα κάτω από άνευ λόγου μανιφέστα με βαθιά νοήματα. Προφανώς γιατί δεν πέρασε καν από τον νου όλου αυτού του διάσπαρτου γαλαξία των αντιμαχόμενων πληκτρολογούντων ότι το πρώην μοντέλο μόδας σπανίως κρατάει ορατό ρούχο πάνω του. Σε ποικίλες εμφανίσεις της, η προβολή του διαφανώς γυμνού της σώματος συνιστά μόνιμο μοτίβο της δημόσιας φιγούρας της.

    Οπότε μάλλον πάει τζάμπα το υποτιθέμενο συγκλονιστικό ξάφνιασμα για την εμφάνισή της στα βραβεία της μουσικής βιομηχανίας. Εξάλλου με την καθημερινή ρουτίνα της αρνείται να συμμετάσχει στην παραδοσιακή στη σόουμπιζ επιδειξιμανή τελετουργία μιας επιτηδευμένης προκλητικής κοκεταρίας. Μιας εμφανισιακά προσοντούχας και ελκυστικής κουλτούρας που ενώνει τη γενιά της Μέι Γουέστ (καμιά σχέση με τον Κάνιε) με εκείνη της Μέριλιν Μονρόε και με τη σειρά της με αυτή της Ριάνα ή της Μπέλα Χαντίντ, ας πούμε. Ωστόσο, η 30χρονη Σενσόρι δεν υιοθέτησε κάποιο πονηρό χαμόγελο, ούτε αποπειράθηκε κάποιο παιχνιδιάρικο κλείσιμο του ματιού ως σημάδι συνωμοτικής συμμετοχής στην προώθηση ενός σκανδαλιστικού αστείου. Δεν εκδήλωσε ποτέ προθυμία να υποδυθεί έναν ρόλο που αναστατώνει τους πάσης φύσεως σεξουαλικά λιγούρηδες. Απλώς, δίχως αμηχανία, καταθέτει βουβά τη γυμνή οπτική της σάρκας της με ένα ειρωνικά παρεξηγήσιμο κενό όσο και αινιγματικό βλέμμα. Με αυτή την «ποζάτη στολή» εγγράφει απαθώς την ταυτότητα της καλλιτεχνικής φήμης της. Δεν δίνει άλλωστε συνεντεύξεις, ούτε κάνει δηλώσεις. Η μόνη μορφή επικοινωνίας της είναι το χυμώδες σώμα της. Μόνιμα γαργαλιστικά ελκυστικό σε φωτογραφικά ενσταντανέ χωρίς σουτιέν, με διάφανα μπουστάκια και κραυγαλέα ευδιάκριτα στρινγκ που προβάλλουν μέσα από τα ακραία μίνιμαλ σορτσάκια, τα see through κορμάκια της ή, τέλος πάντων, δίχως αυτά.

    Μπιάνκα Σενσόρι και Κάνιε Γουέστ: Ντόρος, τολμηρή τέχνη ή... βαθιά νοήματα πίσω από την πρόκληση στα Grammy;


    Η ευφυής σχεδιάστρια Μπιάνκα

    Οι εξωφρενικά ημίγυμνες εμφανίσεις της περιλαμβάνουν μια θεατρικότητα συνδυασμένη με ένα προϋπολογισμένο σοκ προς τους άναυδους θεατές. Εμφανώς, η γκαρνταρόμπα της δεν περιέχει εσώρουχα. Το έχει αποδείξει προσφάτως σε δείπνο στο εστιατόριο «Giorgio Baldi» της Σάντα Μόνικα ή κατά τη διάρκεια γεύματος στο «Chateau Marmont» του Δυτικού Χόλιγουντ. Από μια άποψη ευτυχώς που ο 48χρονος ράπερ σύζυγός της δεν προσκλήθηκε, εξαιτίας των αντισημιτικών σχόλιων μίσους, στην ορκωμοσία του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ στις 20 Ιανουαρίου. Υποτίθεται ότι θα τον συνόδευε στην τελετή ντυμένη σύμφωνα με το ενδυματολογικό πρωτόκολλο. Ποτέ κανείς δεν ξέρει όμως εκ των πρότερων τι, εξ ιδιοσυγκρασίας, δεν θα φορούσε. Από την άλλη, όμως, η ίδια είναι κάτοχος μεταπτυχιακού στην Αρχιτεκτονική. Με εντυπωσιακό επαγγελματικό βιογραφικό συνεργασίας με κορυφαίους αρχιτέκτονες. Φέρεται, ακόμη, να είναι προικισμένη με δείκτη ευφυΐας 140, πλησίον δηλαδή των εξαιρετικά ευφυών ανθρώπων που αποτελούν μόλις το 1% του παγκόσμιου πληθυσμού. Δεν είναι σίγουρα διάνοια αλά Στίβεν Χόκινγκ ή Αλμπερτ Αϊνστάιν, αλλά το μυαλό της κόβει παρότι τα φαινόμενα απατούν. Ιδίως όταν βάφει κατάξανθο το μαλλί της.

    Και βέβαια, κατέχει σήμερα τη θέση της επικεφαλής σχεδιάστριας στην εταιρεία πολυτελούς ένδυσης υπό την ετικέτα Yeezy που ανήκει στον σύζυγό της, αυτής που σχεδιάζει και παράγει, μεταξύ άλλων, αθλητικά παπούτσια. Τόσο αποτρόπαια παράλογα, ικανά να φέρουν εικονικά αετώματα στην πρόσοψη των κορδονιών ενώ στις ογκώδεις σόλες τους θα χωρούσαν άνετα οι κίονες του Παρθενώνα. Σε τέτοιες δημιουργίες η Σενσόρι θα μπορούσε κάλλιστα να φέρει τον τίτλο του κτηνιάτρου σε εργαστήριο «μοδάτων» τερατογενέσεων.

    Η ίδια γεννήθηκε και μεγάλωσε μαζί με τις δύο αδελφές της στο προνομιούχο προάστιο Ιβανόης της Μελβούρνης. Οι παππούδες της από τη μεριά του πάτερα της μετανάστευσαν με τα πέντε παιδιά τους στην Αυστραλία, το 1960, από την παραθαλάσσια πόλη Τζουλιάνοβα της περιοχής Αμπρούτσο της Ιταλίας. Ο πατέρας της Μπιάνκα Ελίας (ή «Ελο») δεν είναι κανένας καθολικός άγιος της ιταλο-αυστραλιανής κοινότητας. Το 1982 καταδικάστηκε με την κατηγορία της παράνομης κατοχής ηρωίνης. Ο μικρότερος αδελφός του Ερις ήταν διαβόητος στην Πολιτεία Βικτώρια της Αυστραλίας ως «ο Αλ Καπόνε της Μελβούρνης». Καταδικάστηκε σε θάνατο για φόνο, αλλά η ποινή του μετατράπηκε αργότερα σε ισόβια κάθειρξη. Στα χνάρια των άλλων δύο, ο έτερος αδελφός Εντμόντο μεσουράνησε στην παρανομία ως «Εντι Καπόνε» και καταδικάστηκε για διάφορα εγκλήματα, όπως κλοπή, ληστεία και επίθεση. Από αυτή τη, σύμφωνα με τα αυστραλιανά ΜΜΕ, μαφιόζικου τύπου πλούσια φαμίλια με τη σωρό από «άπλυτα» φαίνεται να απέδρασε η ξεχωριστά έξυπνη Μπιάνκα. Κάτι όμως ανυπότακτο, ως προς τους νομιμόφρονες συμβατικούς κώδικες, ενστερνίστηκε από το οικογενειακό της περιβάλλον.

    Μπιάνκα Σενσόρι και Κάνιε Γουέστ: Ντόρος, τολμηρή τέχνη ή... βαθιά νοήματα πίσω από την πρόκληση στα Grammy;
    Η Μπιάνκα με τη μητέρα της στην Αυστραλία

    Από τη μεριά του, ο Κάνιε Γουέστ γεννήθηκε στην Ατλάντα και μεγάλωσε από τριών χρόνων, όταν χώρισαν οι γονείς του, στο Σικάγο. Ο πατέρας του Ρέι Γουέστ, πρώην μαχητικός «Μαύρος Πάνθηρας», ήταν από τους πρώτους μαύρους βραβευμένους φωτορεπόρτερ στην Ατλάντα. Αργότερα, όπως αρκετοί απογοητευμένοι μαύροι ριζοσπάστες, έγινε χριστιανός σύμβουλος. Τον μικρό Κάνιε ανέθρεψε μόνη της η μητέρα του, η εκπαιδευτικός δρ Ντόντα Γουέστ. Ο μοναχογιός της πρόκοψε ως ταλαντούχος στιχουργός και δημιουργικός μουσικός. Πρωτοπόρος που δεν φοβόταν τους πειραματισμούς, έγινε μεγιστάνας της ραπ μουσικής σκηνής και αδιαμφισβήτητος μαχαραγιάς των χιπ χοπ ηχογραφήσεων με περιουσία που ανέρχεται στο 1,5 δισ. δολάρια! Αναδείχθηκε βαθμιαία σε γαλαντόμο φιλάνθρωπο, αλληλέγγυο ευεργέτη και χορηγικό εμψυχωτή των μη προνομιούχων παιδιών στη χώρα του. Αλλά η οίηση της τεράστιας επιτυχίας δεν τον εγκατέλειψε ποτέ. Αντιθέτως, με τα χρόνια η ξιπασιά του αυγάτιζε.

    Ο θυελλώδης έρωτας Κάνιε Γουέστ – Σενσόρι

    Οι δυο τους γνωρίστηκαν όταν ο ράπερ αγόρασε μια αρχιτεκτονικά υπέροχη παραθαλάσσια έπαυλη στο Μαλιμπού, την οποία αποφάσισε εγκληματικά να κατεδαφίσει για να αναγείρει ένα δαπανηρό κτίριο «πρωτογόνου φουτουρισμού», σύμφωνα με τα μοναδικά εμπνευσμένα σχέδια της Μπιάνκα. Απέμεινε από το φαντασιακό πρότζεκτ ένα γκρεμισμένο κουφάρι όπου τα τσιμεντένια απομεινάρια των θεμελίων του βρέχονται αλύπητα από τα κύματα του Ειρηνικού Ωκεανού. Ωστόσο, πάνω στο ερειπωμένο κέλυφος του δομικού σκελετού χτίστηκε ένας θυελλώδης έρωτας. Ο ιδιοκτήτης του ακινήτου μοιράστηκε δημοσίως την ευγνωμοσύνη του προς την αρχιτέκτονα, η οποία του συμπαραστάθηκε και ως ερασιτέχνης ψυχοθεραπεύτρια, καθώς τον βοήθησε να διαγνωστεί με αυτισμό. Οχι όπως από λάθος είχαν προσδιορίσει οι γιατροί το 2016 ότι έπασχε από διπολική διαταραχή. Αν τώρα η νέα διάγνωση ελάττωσε τα συμπτώματα της γεμάτης ξεσπάσματα ασταθούς συμπεριφοράς του, είναι άλλο θέμα. Οπως και να ’χει, πάντως, ο ίδιος χώρισε έπειτα από οκτώ χρόνια γάμου και τέσσερα παιδιά από την πριγκίπισσα του ριάλιτι Κιμ Καρντάσιαν. Μετά το ταραχώδες διαζύγιο παντρεύτηκε τη Σενσόρι σε ιδιωτική γαμήλια τελετή με στενό κύκλο προσκεκλημένων τον Δεκέμβριο του 2022. Προηγουμένως είχε συνθέσει και της είχε αφιερώσει το τραγούδι «Censori Overload». Εκτοτε το ζευγάρι συνεχίζει την έξαλλη ζωή του φορώντας τη δημόσια εικόνα του με σκανδαλώδεις κουτσομπολίστικους μπελάδες. Που με τη σειρά τους διαβρώνουν περαιτέρω την ήδη μαραζωμένη δημόσια εικόνα του παγκοσμίως δημοφιλούς ράπερ.

    Ναζιστικό παραλήρημα

    Πολιτικά φιλόδοξος, ψέλλισε στιγμιαία ότι σκόπευε το 2024 να θέσει υποψηφιότητα για πρόεδρος των ΗΠΑ. Στον επόμενο τόνο, αφού έφαγε κατάμουτρα την περιφρονητική παγωμάρα από τους ψηφοφόρους, υποστήριξε ανεπιφύλακτα τον Τραμπ για το πόστο του Λευκού Οίκου. Είχε, όμως, ήδη ξεφύγει. Επαινούσε τον Χίτλερ, αρνιόταν το Ολοκαύτωμα, αναπροσδιοριζόταν ως ναζί, έγραφε στο Twitter ότι «θα εξοντώσω τον Εβραίο». Οι απαράδεκτες δηλώσεις του που καλλιεργούσαν το μίσος δεν πέρασαν χωρίς συνέπειες. Τερματίστηκαν άμεσα οι χορηγικές συνεργασίες του με την Balenciaga, την Gap, την Adidas κ.ά. Προφανώς και πόνεσε η τσέπη του. Αρχισε το σκόντο στις εκφρασμένες πεποιθήσεις του. Ζήτησε συγγνώμη για τα ακούσια, όπως τα χαρακτήρισε, αντισημιτικά του σχόλια με γραπτή του δήλωση, στα εβραϊκά παρακαλώ, στα social media. Ξεκίνησε τις μετάνοιες δηλώνοντας στα ΜΜΕ ότι κάποια από τα πράγματα που έλεγε ήταν «αληθινά», αλλά οι μαύροι δεν μπορούν να είναι αντισημίτες επειδή είναι διωκόμενοι και καταπιεσμένοι σαν τους Εβραίους. Παρ’ όλη την επίδειξη μεταμέλειας, μυαλό δεν έβαζε, με αποκορύφωμα την εμφάνισή του σε δείπνο που παρέθεσε πέρυσι στους φανατικούς υποστηρικτές του, ως οικοδεσπότης, ο Τραμπ στη μεγαλοπρεπή οικία του στο Μαρ-α-Λάγκο της Φλόριντα. Εκεί όπου ο πασίγνωστος ράπερ καθόταν δίπλα στον λευκό ακροδεξιό, αντισημίτη, μισογύνη και συνωμοσιολόγο, υπέρμαχο της υπεροχής της λευκής φυλής, Νικ Φουέντες.

    «Κάπου όπα, ρε μεγάλε», αναφώνησαν με ένα στόμα οι μαύροι συμπατριώτες του. Στη διχασμένη Αμερική μεγάλη μερίδα πολιτών τον απεχθανόταν πλέον για την αυθάδειά του. Παράλληλα η δημόσια συμπεριφορά του συνδυάστηκε με ολοένα πιο ενοχλητικές ιδιωτικές ενέργειες, σχετικές ειδικά με το σεξ και τις γυναίκες. Εδειχνε πορνογραφικά βίντεο στο κινητό του σε στελέχη χορηγικών συνεργατών του. Τον μήνυσαν τουλάχιστον δύο γυναίκες για σεξουαλική επίθεση. Μια βοηθός του τον κατήγγειλε για βιασμό στο γύρισμα ενός βιντεοκλίπ στο εμβληματικό ξενοδοχείο «Chelsea» της Νέας Υόρκης. Τη γλίτωσε από τους «αβάσιμους» ισχυρισμούς και δεν κατηγορήθηκε από τις ομοσπονδιακές αρχές για ελεεινή κακοποίηση όπως ο ράπερ Σον Τζον Κομπς, γνωστός και ως Diddy και παλαιότερα ως Puff Daddy. Aλλωστε, αυτοπροσώπως ο Τραμπ πρόσφερε άλλοθι στον Γουέστ αποκαλώντας τον «πολύ ωραίο τύπο με μεγάλη καρδιά, έστω και αν είναι κάπως περίπλοκος».

    Ιδανικό στήθος

    Στην πραγματικότητα την ακλόνητη επιβεβαίωση της διαρκούς αθωότητάς του, στις πολιτικά ορθές ΗΠΑ, του την παρείχε η νέα σύζυγός του. Σαν να είχε κυλήσει ο τέντζερης για να βρει το ιδανικό καπάκι. Ομόθυμα, αμφότεροι δείχνουν να υποστηρίζουν ότι αποτελούν ένα ανυπόκριτο ζευγάρι καλλιτεχνών που συνδράμει αμοιβαία στην ανατρεπτική καινοτομία. Διαμηνύοντας ότι η τέχνη δεν αποστρέφεται τη δημόσια έκθεση του γυμνού σώματος. Διαβιβάζοντας έμπρακτα προς κάθε κατεύθυνση ότι καμιά πανουργία και τίποτε δεν είναι κρυφό στη δημιουργική καλλιτεχνική ευαισθησία. Αν τώρα πρόκειται για προσχηματική κατασκευή τεχνητού σάλου και προώθησης ενός εμπορικού προϊόντος, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Ας το ερευνήσουν οι αστυνομικές αρχές και ας αποδώσουν οι εισαγγελείς τις δέουσες ευθύνες.

    Στην προκειμένη περίπτωση, η λεπτομερής αποκάλυψη των γεννητικών οργάνων της Σενσόρι φάνταζε αποτελεσματικότερη από το να φορούσε ένα μακό μπλουζάκι το οποίο θα έφερε σταμπωτή τη φράση «έχω το ιδανικό στήθος, τους τέλειους γοφούς και τη σωστή άποψη». Το προβληματάκι για το διάσημο ζευγάρι εντοπίζεται στις αντιδράσεις του κοινού. Αν το προσβάλλει περισσότερο η περιφρόνηση των ηλιθίων ή επιφυλακτική κριτική των ευφυών. Αλλά εδώ που τα λέμε, στην εποχή της κυριαρχίας του προέδρου Τραμπ στις ΗΠΑ κάθε διασυρμός, ταπείνωση και ασέβεια έχουν καταντήσει μια θάλασσα από γιαούρτι, από την οποία οποιοσδήποτε μπορεί να λάβει ατιμώρητα μια απολαυστική κουταλιά. Πόσο μάλλον ο αδιόρθωτα νταής, σεξιστής, ρατσιστής και ομοφοβικός Κάνιε Γουέστ που συνεχίζει απτόητος να αυτοεξευτελίζεται με παραληρηματικές δηλώσεις και χυδαίες αναρτήσεις. Μέχρι να εισπράξει ντροπιαστικά τον γιαουρτοκεσέ της πλήρους απαξίωσης κατάφατσα.

    PhysioClinic

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ – ΘΡΗΝΟΣ: Δεν τα κατάφερε η Παναγιώτα Γρηγοροπούλου – ΦΩΤΟ

    Η Παναγιώτα Γρηγοροπούλου άφησε πίσω της βαθύ αποτύπωμα αγάπης και...

    Ο Α’ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ ΑΧΑΪΑΣ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΔΥΠΑ! Ο Αντώνης Κουνάβης παραβρέθηκε στην 41η «Ημέρα Καριέρας»

    Ο Α’ αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αχαΐας, Αντώνης Κουνάβης, παραβρέθηκε...

    Ο ασύμμετρος πόλεμος στον Ανδρουλάκη είναι πόλεμος απέναντι στην κοινωνία που θέλει αλλαγή

    Του Γιώργου Καρβουνιάρη*   Η ελληνική κοινωνία αναζητά επιτακτικά μια εναλλακτική...