Τo νέο τρένο πρέπει να φτάσει στην Πάτρα, γι’ αυτό και είναι ώρα να αναμετρηθούμε όλοι με την ευθύνη του αποτελέσματος και του μέλλοντος της πόλης.

Στη σημερινή σύσκεψη με τον αν. Υπουργό Υποδομών Κωνσταντίνο Κυρανάκη, ακούσαμε ότι το τρένο θα φτάσει στο Ρίο στις αρχές του 2028. Και επίσης, μία νέα πρόταση για τη διέλευση από το κεντρικό μέτωπο της πόλης, που διασφαλίζει την ελεύθερη πρόσβαση των πολιτών προς τη θάλασσα, που δημιουργεί μία νέα αστική ανάπλαση με παράλληλη χρήση σύγχρονου τραμ, αλλά και προβλέπει ξεχωριστή μονή υπόγεια σήραγγα για την χρήση εμπορικής αμαξοστοιχίας που θα φτάνει στο νέο λιμάνι.

Ζήτησα και περιμένουμε την επίσημη κατάθεση της πρότασης που έχει μελετηθεί και προ κοστολογηθεί, για να υπάρξει καλύτερη αξιολόγηση, επίλυση αποριών και περαιτέρω «χτίσιμο» του διαλόγου και της συναίνεσης που έχει ανάγκη αυτό το μεγάλο έργο.

Η Πάτρα, στην μακρά ιστορική πορεία της, αναπτύχθηκε κάθε φορά που ανέπτυξε τις μεταφορικές υποδομές της. Γι’ αυτό και το χρόνιο έλλειμμα σιδηροδρομικής σύνδεσης, αποτελεί μία σοβαρή «αναπηρία» που πρέπει να θεραπευτεί. Η Πάτρα, ως διοικητικό κέντρο της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδα και μία σύγχρονη μητρόπολη, το δικαιούται!