Νέος Κώδικας Δεοντολογίας (με πρόστιμα) για τα σούπερ μάρκετ

    Ημερομηνία:

    Μέσα στις αμέσως επόμενες μέρες ο υπουργός Ανάπτυξης και οι διοικήσεις των αλυσίδων σούπερ μάρκετ θα συνυπογράψουν τον νέο Κώδικα Δεοντολογίας, για την προστασία των καταναλωτών από παραπλανητικές προσφορές και εκπτώσεις. Ο νέος Κώδικας θα τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Μαρτίου και θα περιέχει σαφή παραδείγματα με κανόνες για το τι δεν μπορεί να γίνεται στην τιμολόγηση των προϊόντων. Στο εξής, οποιαδήποτε προωθητική ενέργεια στο σούπερ μάρκετ θα υπολογίζεται με βάση τη χαμηλότερη τιμή που πωλήθηκε το εκάστοτε προϊόν στο συγκεκριμένο κατάστημα, τις τελευταίες 30 ημέρες και όχι με την «επίσημη έκπτωση» που δίνει ο προμηθευτής. Στις περιβόητες πολυσυσκευασίες («1+1 δώρο» ή «2+1 δώρο» κ.λπ.) , το προϊόν θα πρέπει υποχρεωτικά να διατίθεται και μεμονωμένα στο ράφι, για να μπορεί ο καταναλωτής να συγκρίνει αμέσως τις τιμές. Όπως κάθε σωστός Κώδικας Δεοντολογίας, έτσι κι αυτός, θα προβλέπει αυστηρές ποινές και πρόστιμα που θα φτάνουν το 1,5 εκατ. ευρώ για κάθε μία περίπτωση, ανάλογα με τη σοβαρότητα της παράβασης, ενώ σε περίπτωση υποτροπής το πρόστιμο μπορεί να αγγίξει ακόμα και τα 3 εκατ. ευρώ ανά παράβαση. Οι διοικήσεις των σούπερ μάρκετ συμφωνούν, αλλά ζητούν μια δίμηνη περίοδο προσαρμογής προτού ξεκινήσει η επιβολή των προστίμων.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΑΑΔΕ: Ψηφιακά η απόδοση ΑΦΜ σε ανηλίκους άνω των 12 ετών χωρίς ταυτότητα

    Τη διαδικασία απόδοσης ΑΦΜ και Κλειδάριθμου σε ανηλίκους διευκολύνει...

    Ο μοναχός του Αγίου Όρους που πέθανε χωρίς να έχει δει ποτέ του γυναίκα – Μια απίστευτη ιστορία

    Ακούγεται πολύ παράξενο και πολλοί θα αρνηθούν να το...

    ΠΑΤΡΑ: «Καρφώνουν» τους γείτονές τους… φοβούμενοι την φωτιά!

    «Της καρφωτής» γίνεται στην Πάτρα και σε άλλες περιοχές...

    Βραζιλία: Έκαψαν ζωντανό 48χρονο πουν βίασε και σκότωσε βρέφος ενός έτους

    Φρίκη προκαλεί η δολοφονία της μόλις ενός έτους Λάιλα...