ΝΕΟΣ ΣΑΛΟΣ: O Eμπορικός Σύλλογος μέσω “πονηρούλη” δημοσιογράφου… τα βάζει με τον Βουλδή… για μην απαντήσει στο “που πήγαν τα λεφτά”!

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Tις αναμενόμενες διχόνοιες προκάλεσε η απόφαση του Εμπορικού Συλλόγου να αποκλείσει μέσα ενημέρωσης από τις εκδηλώσεις που έκανε πληρώνοντας μόνο όσα ήθελε και τα περισσότερα εκ των οποίων “χαμηλής” ακροαματικότητας και αναγνωσιμότητας σε σχέση με άλλα, όταν μάλιστα διαχειρίστηκε δημόσιο χρήμα αφού πήρε 25.000 ευρώ από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και 9.000 ευρώ από το Επιμελητήριο Αχαϊας. Δηλαδή άλλοι πλήρωναν και άλλος διαχειριζόταν! Και αντί ο Σύλλογος να “κλειστεί στο καβούκι του” ή να απαντήσει στα πολλά ερωτηματικά της αντιπολίτευσης αλλά και να προβεί σε οκονομικό απόλογισμό των χρημάτων που πήρε έκατσε να απαντήσει μέσω του site dete.gr σε ένα άρθρο του δημοσιογράφου Απόστολου Βουλδή που “στηλίτευε” την συγκεκριμένη ενέργεια. Μάλιστα ο συντάκτης του άρθρου “πονηρούλης” όντας, επιχείρησε να εμπλέξει και την ιδιότητα του Απ. Βουλδή ως δημοσιογράφου, με αυτήν του εκπροσώπου τύπου της παράταξης Αϊβαλή για να τον “τρομάξει”! Προφανώς και ο “πονηρούλης” συντάκτης είχε λερωμένη την φωλίτσα του και θέλησε να χτυπήσει το σαμάρι για να ακούσει ο γάϊδαρος. Αντί λοιπόν ο Εμπορικός Σύλλογος να προσπαθεί να θίξει την αναγνωρισμένη από όλους μαχητική και απόλυτα τεκμηριωμένη δημοσιογραφία του Απ. Βουλδή (οοποίος θυμίζουμε έχει επιλεγεί και από το Mega ως ανταποκριτής), ας μας απαντήσει στα καίρια αυτά ερωτήματα. Ολα τα άλλα είναι… φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!

     

    ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ
    1. Που πήγαν τα 25.000 ευρώ της Περιφέρειας που ανήκουν στον Ελληνα φορολογουμενο;
    2. Που πήγαν τα 9.000 ευρώ του Επιμελητηρίου Αχαϊας;
    3. Αληθεύει ότι για μία συναυλία που έγινε ο Εμπορικός Σύλλογος πλήρωσε τα διπλάσια χρήματα από όσα ο Δήμος Αιγίου… για την ίδια συναυλία με το ίδιο σχήμα;
    4. Είχαν ενημερωθεί τα μέλη του Δ.Σ. για τις εκδηλώσεις;
    5. Γιατί η συνεδρίαση του Δ.Σ. στην οποία αποφασίστηκαν όλα αυτά… έγινε αφού πρώτα Περιφέρεια και Επιμελητήριο είχαν εγκρίνει τα κονδύλια;
    6. Ποιος επέλεξε τα μέσα για την διαφήμιση των εκδηλώσεων; Εγινε η επιλογή με αντικειμενικα στοιχεία ακροαματικότητας, αναγνωσιμότητας κλπ ή απλά επελέγησαν 3 – 4 “ισχυρά” για να ριχθεί… στάχτη στα μάτια του κόσμου και τα υπόλοιπα…. “δεν τα ξέρει η μάνα τους”;
    7. Θα κάνει Δημόσιο Οικονομικό Απολογισμό για την κατανομή των χρημάτων με βάση τιμολόγια που νομίμως θα πρέπει να έχουν εκδοθεί;

     

    ΤΟ ΑΡΘΡΟ TOY AΠ. BOYΛΔΗ ΣΤΟ TEMPO24.GR

    Ομορφες εικόνες καταγράφει όποιος κάνει  βόλτα, τούτες τις μέρες, στην στολισμένη εορταστικά Πάτρα.

    Γονείς με τα παιδιά, κρατώντας τα γερά από το χέρι, περιδιαβάνουν τους τους δρόμους του κέντρου, σταματώντας να φωτογραφίσουν τα «αγγελούδια» τους στο χριστουγεννιάτικο δένδρο της πλατείας Γεωργίου. Μια selfie άλλωστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επιβεβλημένη, για να δημιουργούμε αναμνήσεις…

    Σε αυτό το γιορτινό κλίμα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο ιστορικός σύλλογος της πόλης.

    «Γεννημένος» το 1904 ο Εμπορικός σύλλογος πρωτοστατούσε πάντοτε στα δρώμενα της αχαϊκής πρωτεύουσας. Η απόφαση επομένως για δραστηριοποίηση μετά το πέρασμα της πανδημίας, ή αν προτιμάτε , ύστερα από την άρση των περιορισμών προς αντιμετώπιση του κορονοϊού, ήταν επιβεβλημένη.

    Συναυλίες σε πλατείες και πεζόδρομους, τρενάκια που πηγαινοφέρνουν κόσμο, διαδραστικά παιδικά παιχνίδια, είναι μόνο μερικά από όσα προγραμμάτισε το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου, για να τονώσει την εμπορική κίνηση και η αγορά να …ανθίσει.

    Δεν θα μπορούσε κανείς παρά να συγχαρεί και να χειροκροτήσει αυθόρμητα τέτοιες προσπάθειες.

    Αλλωστε για να μην μείνουμε εκτός κλίματος ημερών, μόνο ο φιλάργυρος Εμπενέζερ Σκρουτζ, του γνωστού παραμυθιού, θα απέστρεφε το βλέμμα του απ΄όλα αυτά.

    Ωστόσο, για να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα, ο Εμπορικός παρότι με τις ενέργειές του , επιχείρησε την τόνωση της τοπικής αγοράς, αγνόησε εν αγνοία του (;) τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.

    Δεν θέλησε άραγε ο Σύλλογος την προβολή των εκδηλώσεών του από το σύνολο των ΜΜΕ; Εκ του αποτελέσματος κρίνοντας θα μπορούσε οιοσδήποτε να το ισχυριστεί.

    Και δεν θα ήταν αβάσιμη ανάλογη τοποθέτηση. Από την ώρα που ένα και μοναδικό μέσο ανέλαβε εργολαβικά την παρουσίαση όσων εκδηλώσεων διαδραματίστηκαν και διαδραματίζονται.

    Φυσικά προβάλλοντας, όχι μόνο τον Εμπορικό Σύλλογο, αλλά και με ευφάνταστο τρόπο το ίδιο, καθώς η παρουσία του είναι σχεδόν παντού. Σε πλατείες, σε δρόμους , σε κτίρια.

    Εύλογα ερωτηματικά προκαλεί αυτός ο ιδιότυπος αποκλεισμός.

    Αραγε απαντήσεις θα δοθούν από τους εμπόρους;

    Διότι καλό είναι να προωθούμε την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, καλύτερο όμως σ’ αυτή μας την προσπάθεια να μην δημιουργούμε σκιές…

    DEAR SANTA – COFFEE ISLAND

     

    Μας προκαλεί αλγεινή εντύπωση το γεγονός ότι ο επί σειρά ετών αξιόμαχος δημοσιογράφος της Πάτρας, Απόστολος Βουλδής, υπογράφει στην ιστοσελίδα που διαχειρίζεται (Tempo24.gr) ένα επιθετικό άρθρο εναντίον δημοσιογραφικού ομίλου της Πάτρας, που με τη δυναμική του βοηθά επικοινωνιακά στην εξωστρέφεια του Εμπορικού Συλλόγου της πόλης.

    Ειδικότερα, ο όμιλος «Plus Media» και ο Max Fm 93,4 στηρίζουν οργανωτικά και δημοσιογραφικά τις δεκαήμερες δράσεις του Συλλόγου σε όλη την Πάτρα, κάτι που άλλωστε πράττουν και άλλα ΜΜΕ της Αχαϊκής πρωτεύουσας, όπως η καθημερινή και δυναμική εφημερίδα «Γνώμη», το κατά γενική ομολογία ισχυρό site The Best.gr, δέκα ραδιοφωνικοί σταθμοί και πολλά ακόμη ΜΜΕ. (είναι αυτά τα οποία επέλεξε ο Εμπορικός Σύλλογος να πληρώσει)

    Επίσης, αξίζει να σημειωθεί πως κανένα Μέσο δεν αποκλείστηκε από τις εκδηλώσεις, αφού μπορούσε να τις καλύψει ελεύθερα, στηρίζοντας το έργο του Εμπορικού Συλλόγου  (ναι φυσικά αλλά χωρίς να πληρωθεί. Κάποιοι τις καλύπτουν θησαυρίζοντας και για τους άλλους ισχύει το “ελάτε τσάμπα” – ελεύθερα είναι). . Η λάσπη στον ανεμιστήρα και η χολή που εκτοξεύει το συγκεκριμένο άρθρο, πλαισιώνοντας τη φράση του θυμόσοφου λαού «να πεθάνει η κατσίκα του γείτονα» είναι αντιπροσωπευτικά της συνθήκης που λίγοι ήθελαν να «κοσμεί» τα ΜΜΕ της πόλης. Δηλαδή κ. Βουλδή, επειδή το δικό σας αξιοσέβαστο Μέσο δεν μπορεί να υποστηρίξει τέτοιου είδους οργανώσεις θα πρέπει να μην γίνουν καθόλου ή να επιχειρείται επίθεση εναντίον τους; (Προφανώς το tempo24.gr όπως και τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης της πόλης που είχαν αποκλειστεί και δεν προβλήθηκαν δεν προέβαλλαν αφού το “παραδάκι” μοιράστηκε μόνο σε ελάχιστα, τα περισσότερα…. χαμηλής “διείσδυσης” στο κοινό! ). 

    Ακόμη κ. Βουλδή, είναι δυνατόν ο εκπρόσωπος Τύπου μιας  νέας και σπουδαίας δημοτικής παράταξης να επιτίθεται σε δημοσιογράφους όταν ο ίδιος «εργολαβικά» διαχειρίζεται -σε έναν βαθμό επικοινωνιακά- τις τύχες του εν λόγω σχηματισμού; (άσχετο  με το θέμα, προφανώς ο συντάκτης του dete έβγαλε την χολή του… στον Βουλδή… μέσω του Αϊβαλή μήπως και τον “συνετίσει”, κάτι που φυσικά δεν μπορεί να γίνει)

    Σας ζητούμε να επανέλθετε και να συμβάλουμε όλοι μαζί στην ενδυνάμωση της τοπικής οικονομίας, γιατί ως γνωστόν αυτή είναι κυκλική!

     

    Σ.Σ. Οι bold φράσεις είναι σχόλια του flamis.gr

    Σ.Σ.2 Αν ο Εμπορικός Σύλλογος διαφωνεί με το άρθρο του dete.gr και επειδή το θέμα τον αφορά… ας προβεί σε δημόσια ανακοίνωση διαφωνίας και καταδίκης του. Ωστε να μην “σέρνει” το περιεχόμενο του άρθρου.

     

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    EMΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΠΑΤΡΑΣ: Η Κυριακή ήταν… γιορτινή για την αγορά!

    Ικανοποίηση υπάρχει στην αγορά και στα εμπορικά καταστήματα της...

    Ιωάννινα: Ανήλικη βρέθηκε μεθυσμένη σε παγκάκι

    Μεθυσμένη σε παγκάκι, κοντά σε νυχτερινό κέντρο, εντοπίστηκε μία...

    ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΠΟΤΑΜΙΤΗ: Εδωσαν αγαθά στον ΑΡΤΟ ΑΓΑΠΗΣ – ΦΩΤΟ

    Υλοποιώντας την προσφορά της παράταξης «ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ με όραμα»...

    ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟ: Τροχαίο Ακρωτηρίου και Γλαύκου – Επί τόπου το ΕΚΑΒ

    Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε το μεσημέρι στη διασταύρωση της Γλαύκου...
    Best Shop