Tις αναμενόμενες διχόνοιες προκάλεσε η απόφαση του Εμπορικού Συλλόγου να αποκλείσει μέσα ενημέρωσης από τις εκδηλώσεις που έκανε πληρώνοντας μόνο όσα ήθελε και τα περισσότερα εκ των οποίων “χαμηλής” ακροαματικότητας και αναγνωσιμότητας σε σχέση με άλλα, όταν μάλιστα διαχειρίστηκε δημόσιο χρήμα αφού πήρε 25.000 ευρώ από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος και 9.000 ευρώ από το Επιμελητήριο Αχαϊας. Δηλαδή άλλοι πλήρωναν και άλλος διαχειριζόταν! Και αντί ο Σύλλογος να “κλειστεί στο καβούκι του” ή να απαντήσει στα πολλά ερωτηματικά της αντιπολίτευσης αλλά και να προβεί σε οκονομικό απόλογισμό των χρημάτων που πήρε έκατσε να απαντήσει μέσω του site dete.gr σε ένα άρθρο του δημοσιογράφου Απόστολου Βουλδή που “στηλίτευε” την συγκεκριμένη ενέργεια. Μάλιστα ο συντάκτης του άρθρου “πονηρούλης” όντας, επιχείρησε να εμπλέξει και την ιδιότητα του Απ. Βουλδή ως δημοσιογράφου, με αυτήν του εκπροσώπου τύπου της παράταξης Αϊβαλή για να τον “τρομάξει”! Προφανώς και ο “πονηρούλης” συντάκτης είχε λερωμένη την φωλίτσα του και θέλησε να χτυπήσει το σαμάρι για να ακούσει ο γάϊδαρος. Αντί λοιπόν ο Εμπορικός Σύλλογος να προσπαθεί να θίξει την αναγνωρισμένη από όλους μαχητική και απόλυτα τεκμηριωμένη δημοσιογραφία του Απ. Βουλδή (οοποίος θυμίζουμε έχει επιλεγεί και από το Mega ως ανταποκριτής), ας μας απαντήσει στα καίρια αυτά ερωτήματα. Ολα τα άλλα είναι… φύκια για μεταξωτές κορδέλλες!
- Που πήγαν τα 25.000 ευρώ της Περιφέρειας που ανήκουν στον Ελληνα φορολογουμενο;
- Που πήγαν τα 9.000 ευρώ του Επιμελητηρίου Αχαϊας;
- Αληθεύει ότι για μία συναυλία που έγινε ο Εμπορικός Σύλλογος πλήρωσε τα διπλάσια χρήματα από όσα ο Δήμος Αιγίου… για την ίδια συναυλία με το ίδιο σχήμα;
- Είχαν ενημερωθεί τα μέλη του Δ.Σ. για τις εκδηλώσεις;
- Γιατί η συνεδρίαση του Δ.Σ. στην οποία αποφασίστηκαν όλα αυτά… έγινε αφού πρώτα Περιφέρεια και Επιμελητήριο είχαν εγκρίνει τα κονδύλια;
- Ποιος επέλεξε τα μέσα για την διαφήμιση των εκδηλώσεων; Εγινε η επιλογή με αντικειμενικα στοιχεία ακροαματικότητας, αναγνωσιμότητας κλπ ή απλά επελέγησαν 3 – 4 “ισχυρά” για να ριχθεί… στάχτη στα μάτια του κόσμου και τα υπόλοιπα…. “δεν τα ξέρει η μάνα τους”;
- Θα κάνει Δημόσιο Οικονομικό Απολογισμό για την κατανομή των χρημάτων με βάση τιμολόγια που νομίμως θα πρέπει να έχουν εκδοθεί;
ΤΟ ΑΡΘΡΟ TOY AΠ. BOYΛΔΗ ΣΤΟ TEMPO24.GR
Ομορφες εικόνες καταγράφει όποιος κάνει βόλτα, τούτες τις μέρες, στην στολισμένη εορταστικά Πάτρα.
Γονείς με τα παιδιά, κρατώντας τα γερά από το χέρι, περιδιαβάνουν τους τους δρόμους του κέντρου, σταματώντας να φωτογραφίσουν τα «αγγελούδια» τους στο χριστουγεννιάτικο δένδρο της πλατείας Γεωργίου. Μια selfie άλλωστε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι επιβεβλημένη, για να δημιουργούμε αναμνήσεις…
Σε αυτό το γιορτινό κλίμα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει ο ιστορικός σύλλογος της πόλης.
«Γεννημένος» το 1904 ο Εμπορικός σύλλογος πρωτοστατούσε πάντοτε στα δρώμενα της αχαϊκής πρωτεύουσας. Η απόφαση επομένως για δραστηριοποίηση μετά το πέρασμα της πανδημίας, ή αν προτιμάτε , ύστερα από την άρση των περιορισμών προς αντιμετώπιση του κορονοϊού, ήταν επιβεβλημένη.
Συναυλίες σε πλατείες και πεζόδρομους, τρενάκια που πηγαινοφέρνουν κόσμο, διαδραστικά παιδικά παιχνίδια, είναι μόνο μερικά από όσα προγραμμάτισε το διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου, για να τονώσει την εμπορική κίνηση και η αγορά να …ανθίσει.
Δεν θα μπορούσε κανείς παρά να συγχαρεί και να χειροκροτήσει αυθόρμητα τέτοιες προσπάθειες.
Αλλωστε για να μην μείνουμε εκτός κλίματος ημερών, μόνο ο φιλάργυρος Εμπενέζερ Σκρουτζ, του γνωστού παραμυθιού, θα απέστρεφε το βλέμμα του απ΄όλα αυτά.
Ωστόσο, για να επιστρέψουμε στην πραγματικότητα, ο Εμπορικός παρότι με τις ενέργειές του , επιχείρησε την τόνωση της τοπικής αγοράς, αγνόησε εν αγνοία του (;) τα τοπικά μέσα ενημέρωσης.
Δεν θέλησε άραγε ο Σύλλογος την προβολή των εκδηλώσεών του από το σύνολο των ΜΜΕ; Εκ του αποτελέσματος κρίνοντας θα μπορούσε οιοσδήποτε να το ισχυριστεί.
Και δεν θα ήταν αβάσιμη ανάλογη τοποθέτηση. Από την ώρα που ένα και μοναδικό μέσο ανέλαβε εργολαβικά την παρουσίαση όσων εκδηλώσεων διαδραματίστηκαν και διαδραματίζονται.
Φυσικά προβάλλοντας, όχι μόνο τον Εμπορικό Σύλλογο, αλλά και με ευφάνταστο τρόπο το ίδιο, καθώς η παρουσία του είναι σχεδόν παντού. Σε πλατείες, σε δρόμους , σε κτίρια.
Εύλογα ερωτηματικά προκαλεί αυτός ο ιδιότυπος αποκλεισμός.
Αραγε απαντήσεις θα δοθούν από τους εμπόρους;
Διότι καλό είναι να προωθούμε την ενίσχυση της τοπικής οικονομίας, καλύτερο όμως σ’ αυτή μας την προσπάθεια να μην δημιουργούμε σκιές…
Σ.Σ. Οι bold φράσεις είναι σχόλια του flamis.gr
Σ.Σ.2 Αν ο Εμπορικός Σύλλογος διαφωνεί με το άρθρο του dete.gr και επειδή το θέμα τον αφορά… ας προβεί σε δημόσια ανακοίνωση διαφωνίας και καταδίκης του. Ωστε να μην “σέρνει” το περιεχόμενο του άρθρου.