Ο καφές της κρίσης – Γιατί η Gen Z επαναφέρει τον στιγμιαίο στα ράφια

    Ημερομηνία:

    Σε ανηφόρα χωρίς τέλος οι τιμές για το πιο δημοφιλές ρόφημα ανά τον κόσμο, τον καφέ, με την γενιά Z (Gen Z) να στρέφεται στον στιγμιαίο καφέ προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα.

    Φλίγκος

    Οι πωλήσεις στιγμιαίου καφέ αυξήθηκαν κατά 24% πέρυσι σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια και οι δαπάνες αυξάνονται ταχύτερα μεταξύ της γενιάς Z, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen. Οι καταναλωτές στην εφηβεία και στα είκοσί τους – οι οποίοι δεν υπήρχαν όταν το διαφημιστικό σποτ «The Best Part of Waking Up» της Folgers έκανε το ντεμπούτο του τη δεκαετία του 1980 – υπερδιπλασίασαν τις δαπάνες τους για στιγμιαίο καφέ το 2024 σε σύγκριση με το 2022.

    Η αιτία για την αύξηση αυτή, εν μέρει, είναι η αύξηση της τιμής του καφέ. Ένα φλιτζάνι καφέ Starbucks σε μια καφετέρια στο κέντρο του Μανχάταν κοστίζει 3,45 δολάρια, ενώ ένα φλιτζάνι στιγμιαίου καφέ Starbucks στο σπίτι μπορεί να είναι κοστίζει 36 σεντς.

    «Κανονικά, θα έπρεπε να πάτε να αγοράσετε μια μηχανή εσπρέσο ή να πάτε στα Starbucks και να πουλήσετε ένα νεφρό για να πάρετε ένα από αυτά τα ροφήματα», δήλωσε ο χρήστης του TikTok Ίθαν Ροντ σε ένα βίντεο όπου μοιράστηκε μια συνταγή για την παρασκευή ενός ανακινούμενου εσπρέσο με καφέ ζάχαρη. Η οικονομική του επιλογή μπορεί να φτιαχτεί στο σπίτι χωρίς κανένα φανταχτερό μηχάνημα και μόνο με στιγμιαίο καφέ, καστανή ζάχαρη, κανέλα, γάλα, νερό και πάγο.

    Ο καφές της κρίσης – Γιατί η Gen Z επαναφέρει τον στιγμιαίο στα ράφια

    Η αγορά έχει επίσης εκραγεί με επιλογές υψηλότερης ποιότητας που ισχυρίζονται ότι ταιριάζουν ή ακόμη και ξεπερνούν το είδος της ποιότητας που συνήθως συνδέεται με ολόκληρους κόκκους ή αλεσμένες ποικιλίες. Οι κατασκευαστές καφέ, όπως η JM Smucker Co., στην οποία ανήκει η μάρκα Folgers, και η Nestlé S.A., λένε ότι οι στιγμιαίες σειρές τους αυξάνονται εν μέρει επειδή όλο και περισσότεροι άνθρωποι σκύβουν στην τάση του barista στο σπίτι και προσπαθούν να αναπαράγουν τα viral βίντεο ποτών που βρίσκονται στο TikTok και το Instagram.

    Η Ελίζαμπεθ Ροζάριο δήλωσε ότι στράφηκε στις συσκευασίες στιγμιαίου καφέ της Starbucks πριν από δύο χρόνια, ενώ ζούσε στο Λος Άντζελες, σε μια προσπάθεια να μειώσει τα έξοδα και να γλιτώσει τον χρόνο που ξόδευε καθαρίζοντας τη γαλλική πρέσα της.

    proliptikes

    «Δεν προσπαθώ να προσθέσω περισσότερη δουλειά με τρόπους που δεν χρειάζομαι, όταν νιώθω ότι υπάρχουν τρόποι να κάνω την εμπειρία καλύτερη», είπε, προσθέτοντας ότι βρίσκει την ποιότητα εξίσου καλή με αυτή που έπινε προηγουμένως. Τώρα η 38χρονη σύμβουλος μάρκετινγκ παίρνει μαζί της πακέτα στιγμιαίου καφέ όταν ταξιδεύει για δουλειά.

    Η Smucker δήλωσε ότι είδε αύξηση 21% στις πωλήσεις μεταξύ των Gen Zs και των Millennials για την κατηγορία στιγμιαίων προϊόντων Folgers στο συνέδριο της Consumer Analyst Group της Νέας Υόρκης τον Φεβρουάριο. Η Smucker κατέχει επίσης τις μάρκες Café Bustelo και Dunkin at-home.

    Ο καφές της κρίσης – Γιατί η Gen Z επαναφέρει τον στιγμιαίο στα ράφια

    «Πρόκειται για καταναλωτές που αγαπούν βαθιά τον καφέ, θέλουν να μπορούν να προσαρμόζουν τα ροφήματά τους και ενδιαφέρονται να δοκιμάζουν νέα πράγματα», δήλωσε ο Ρομπ Φέργκιουσον, ανώτερος αντιπρόεδρος καφέ και προμηθειών της Smucker.

    Η Nestlé είδε επίσης μια άνοδο τα τελευταία τρία χρόνια στο τμήμα στιγμιαίας κατανάλωσης, το οποίο περιλαμβάνει τον Nescafé και το αδειοδοτημένο εμπορικό σήμα Starbucks at Home. Πέρυσι, η εταιρεία κυκλοφόρησε περισσότερα premium στιγμιαία προϊόντα εσπρέσο στις ΗΠΑ, τα οποία, σύμφωνα με εκπρόσωπο της εταιρείας, «υπερ-αναπροσαρμόζονται από τους πολυπολιτισμικούς Millennials».
    Το Instant έδωσε στις εταιρείες χειροποίητου καφέ έναν τρόπο να επεκτείνουν τις σειρές τους με προϊόντα που διατηρούνται στο ράφι και απευθύνονται σε ένα ευρύτερο φάσμα πελατών, όπως γράφει το Bloomberg.

    Ο καφές της κρίσης – Γιατί η Gen Z επαναφέρει τον στιγμιαίο στα ράφια
    123RF

    Η Swift Coffee, ένας κατασκευαστής ιδιωτικής ετικέτας που ειδικεύεται στη μετατροπή ολόκληρων κόκκων καφέ σε κόκκους που αποξηραίνονται με κατάψυξη και μπορούν να διαλυθούν στο νερό, λέει ότι η επιχείρησή της ανθεί. Η εταιρεία με έδρα το Λάνκαστερ της Πενσυλβάνια παράγει στιγμιαία προϊόντα για διάφορες εταιρείες, συμπεριλαμβανομένων των Intelligentsia, Partners Coffee και Verve Coffee.

    «Νομίζω ότι βρισκόμαστε στη φάση όπου είναι πλέον αποδεκτό από τις πιο προοδευτικές, κορυφαίες εταιρείες ειδικού καφέ», δήλωσε ο Νέιτ Κάιζερ, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Swift, σχετικά με τον στιγμιαίο καφέ. «Απλώς θεωρείται ότι αν πρόκειται να είσαι καβουρδιστής το 2025, θα βρίσκεται στο μενού των προσφορών λιανικής πώλησης».

    PhysioClinic

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Πέθανε σε ηλικία 76 ετών ο θρύλος της πυγμαχίας Τζορτζ Φόρμαν

    Ο Αμερικανός επαγγελματίας πυγμάχος Τζορτζ Φόρμαν, θρύλος του αθλήματος στην...

    Τρίτη νύχτα αναβρασμού και επεισοδίων στην Τουρκία, εκατοντάδες χιλιάδες αψήφησαν τις απαγορεύσεις

    Για τρίτη συνεχή ημέρα, παρά την ανανέωση της απαγόρευσης...

    ΠΑΤΡΑ: Έφυγαν από τη ζωή και θα κηδευτούν το Σάββατο 22 και την Δευτέρα 24-3-2025

    ΚΗΔΕΙΑ Την πολυαγαπημένη μας ΕΛΕΝΗ Πρεσβυτέρα Ιερέως ΔΗΜ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΕΤΩΝ 69 Κηδεύουμε το...

    Στην Αρχαία Ολυμπία επέστρεψε η κεφαλή του γρύπα – Μπήκε στο μουσείο – ΦΩΤΟ

    Στην Αρχαία Ολυμπία επέστρεψε το απόγευμα της Παρασκευής η χάλκινη κεφαλή του...