
Οι εταιρείες τεχνολογίας παράγουν συνεχώς αυξανόμενο όγκο ψηφιακού περιεχομένου, με αποτέλεσμα ο διαθέσιμος χρόνος των χρηστών να μην επαρκεί για την κατανάλωσή του. Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη (Generative AI) επιταχύνει αυτήν την τάση, οδηγώντας σε σύγκρουση μεταξύ του απεριόριστου περιεχομένου και του περιορισμένου χρόνου των χρηστών. Ο ύπνος παραμένει το τελευταίο μεγάλο κομμάτι της ημέρας που δεν έχει καταληφθεί από τα ψηφιακά μέσα.

Ο συνιδρυτής του Netflix, Reed Hastings, είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ότι «ανταγωνιζόμαστε με τον ύπνο».
Σύμφωνα με αναλυτές, μέσα σε περίπου 15 χρόνια, η καθημερινή ενασχόληση με ψηφιακά μέσα έχει αυξηθεί κατά έξι ώρες. Το 2026, οι Αμερικανοί αναμένεται να περνούν πάνω από οκτώ ώρες ημερησίως σε διάφορα ψηφιακά μέσα. Αυτό δημιουργεί ανταγωνιστική πίεση, καθώς ο διαθέσιμος χρόνος για κατανάλωση ψηφιακού περιεχομένου μειώνεται.
Εφαρμογές παρακολούθησης ύπνου και τεχνολογίες που βοηθούν στον καλύτερο ύπνο, όπως διαλογισμός και χαλαρωτικοί ήχοι, προσπαθούν να ενσωματώσουν τα ψηφιακά μέσα ακόμα και στις ώρες ανάπαυσης.

Οι εταιρείες τεχνολογίας αναζητούν τρόπους να ενσωματώσουν τα προϊόντα τους στις ώρες ύπνου των χρηστών, προσπαθώντας να επεκτείνουν την επιρροή τους σε όλο το 24ωρο.
Η συνεχής αύξηση ψηφιακού περιεχομένου οδηγεί τις εταιρείες τεχνολογίας να ανταγωνίζονται τον ύπνο, προσπαθώντας να επεκτείνουν την επιρροή τους στις ώρες ανάπαυσης των χρηστών, δημιουργώντας νέες προκλήσεις.
