Οδοντωτός: Μας είπαν “μετά το Πάσχα”. Μας είπαν “μέχρι τέλος Μαΐου”. Τώρα τι;

Ημερομηνία:

του Δημήτρη Παλούμπη, Πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών | Διεθνών Σχέσεων & Πολιτικής Οικονομίας, Πρώην Πρόεδρος, Σύλλογος Εμπόρων Ιστορικού Κέντρου Πάτρας, Πολιτευτής Ν. Αχαΐας – Ελληνική Λύση

Ο Ιούνιος έφτασε και ο ιστορικός Οδοντωτός Διακοπτού – Καλαβρύτων παραμένει κλειστός.

Οι κάτοικοι της Αιγιάλειας και των Καλαβρύτων, οι επαγγελματίες, οι εργαζόμενοι στον τουρισμό και οι επισκέπτες της περιοχής παρακολουθούν εδώ και μήνες μια ατελείωτη αλυσίδα υποσχέσεων, αναβολών και μεταθέσεων ευθυνών.

Ακούσαμε ότι το τρένο θα επανέλθει μετά το Πάσχα.

Βρισκόμαστε πλέον στον Ιούνιο και η πραγματικότητα διαψεύδει τις διαβεβαιώσεις.

Το ερώτημα είναι απλό:

Ποιο είναι το πραγματικό χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας;

Ο Οδοντωτός δεν είναι απλώς ένα τουριστικό αξιοθέατο.

Είναι μέρος της ιστορίας της Αχαΐας.

Είναι κομμάτι της ταυτότητας των Καλαβρύτων.

Είναι εργαλείο τουριστικής ανάπτυξης.

Είναι πηγή εισοδήματος για επιχειρήσεις, επαγγελματίες και εργαζομένους της περιοχής.

Η πολύμηνη διακοπή της λειτουργίας του έχει άμεσες οικονομικές συνέπειες για ολόκληρη την τοπική οικονομία.

Ακόμη πιο ανησυχητικό είναι ότι αντί να δοθούν σαφείς απαντήσεις και συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα, οι πολίτες γίνονται μάρτυρες ενός διαρκούς «πινγκ-πονγκ» ευθυνών μεταξύ φορέων, υπηρεσιών και πολιτικών παραγόντων.

Οι πολίτες δεν ενδιαφέρονται ποιος φταίει περισσότερο.

Οι πολίτες θέλουν να γνωρίζουν ποιος θα δώσει τη λύση.

Η κυβέρνηση οφείλει να παρουσιάσει δημόσια και ξεκάθαρα:

  • Ποια έργα απαιτούνται.
  • Σε ποιο στάδιο βρίσκονται.
  • Πότε θα ολοκληρωθούν.
  • Πότε θα επαναλειτουργήσει με ασφάλεια ο Οδοντωτός.

Χωρίς αστερίσκους.

Χωρίς υπεκφυγές.

Χωρίς νέες υποσχέσεις που θα διαψευστούν λίγες εβδομάδες αργότερα.

Η Αχαΐα δεν ζητά προνόμια.

Ζητά σοβαρότητα.

Ζητά σεβασμό.

Ζητά να σταματήσει η απαξίωση ενός ιστορικού σιδηροδρομικού έργου που αποτελεί σύμβολο της περιοχής μας και σημαντικό πυλώνα της τοπικής οικονομίας.

Οι πολίτες περιμένουν απαντήσεις.

Και μετά από σχεδόν τρεις μήνες αδράνειας, δικαιούνται να τις λάβουν.

Οδοντωτός: Μας είπαν "μετά το Πάσχα". Μας είπαν "μέχρι τέλος Μαΐου". Τώρα τι;

Κοινοποίηση:

Τελευταία Νέα

Κοινοποίηση:

Περισσότερα Άρθρα
Σχετικα

Μαλλιά κουβάρια: Σε ρινγκ μετατράπηκε το Δημοτικό Συμβούλιο Ηλιούπολης, ήρθαν στα χέρια αντιδήμαρχος και σύμβουλοι

Σε ρινγκ μετατράπηκε η συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου Ηλιούπολης με τα...

Αχαϊα: Ο Εκπολιτιστικός Σύλλογος Κρίνου επενδύει στην ανθρώπινη ζωή

Μια ιδιαίτερα σημαντική πρωτοβουλία με επίκεντρο την προστασία της...

Νεαρή γυναίκα έπεσε από τον 6ο όροφο στο Μοναστηράκι, παρελήφθη εν ζωή από το ΕΚΑΒ

Μια νεαρή γυναίκα έπεσε από τον 6ο όροφο κτιρίου...

Έφυγε από τη ζωή ο Αντώνης Διαμαντόπουλος – Θρήνος στον Αστέρα Αμαλιάδας

Ο Αντώνης Διαμαντόπουλος, ένας ποδοσφαιριστής ο οποίος άφησε ανεξίτηλο το...