Το θέμα των υποδομών και της μετακίνησης μέσα στην πόλη με δεδομένα και τα νέα projects που αναπτύσσονται αυτή τη στιγμή σε όλη την Αθήνα συζήτησαν ευρέως οι CEO της DIMAND Δημήτρης Ανδριόπουλος και της Prodea Αριστοτέλης Καρυτινός στο 5ο συνέδριο Θεσμικής Διαχείρισης. Πρώτο παράδειγμα, στα βόρεια το Μαρούσι που συγκεντρώνει αυτή τη στιγμή πολύ μεγάλες, νέες επενδύσεις με πολύ μεγάλα γραφειακά συγκροτήματα που κατασκευάζονται και δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή μία μεγάλη, συνδυαστική κυκλοφοριακή μελέτη που να καθορίζει το πώς θα διοχετεύονται οι εργαζόμενοι στη Λ. Κηφισίας. Δεύτερο παράδειγμα, στα νότια η Λ. Ποσειδώνος με το υπό κατασκευή project του Ελληνικού και άλλες μεγάλες επενδύσεις, όπως το νέο One & Only στα πρώην Αστέρια που λειτούργησε πρόσφατα. Για μία εκδήλωση μεγάλης εταιρείας των 500 ατόμων προχθές ο Δ. Ανδριόπουλος δήλωσε ότι χρειάστηκε 1 ώρα και 40 λεπτά για να φτάσει οδηγώντας από τα βόρεια και άλλη μισή ώρα για να μπει στο parking… «Θα πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη διάδραση μεταξύ επενδυτών και Δημοσίου ώστε να θωρακίζονται και οι ιδιωτικές επενδύσεις», ανέφερε ο Ανδριόπουλος «και οι επενδυτές μεταξύ μας να συνεργαζόμαστε συνολικά και όχι αποσπασματικά με τα υπουργεία, τους δήμους και τις Περιφέρειες». Ο A. Καρυτινός ανέφερε ότι είναι προφανές ότι για ένα τόσο μεγάλο project ανάπλασης, της σημασίας και του μεγέθους του Ελληνικού, που θα δημιουργήσει μία νέα σύγχρονη πόλη μέσα στον αστικό ιστό, θα έπρεπε ήδη να έχει προχωρήσει, εξαρχής όταν «έτρεχε» ακόμη η διαγωνιστική διαδικασία το θέμα της δημιουργίας της περιφερειακής συγκοινωνιακής υποδομής, ώστε να διευκολυνθεί μελλοντικά η κυκλοφορία.
Οι δυο χειρότερες (λόγω κυκλοφοριακού) λεωφόροι της Αθήνας
Ημερομηνία: