Στο μέτωπο των ναυπηγήσεων, οι Ελληνες εφοπλιστές σκίζουν. Του λόγου το αληθές αποδεικνύει ένα μάζεμα των τελευταίων τους κινήσεων. Εχουμε λοιπόν και λέμε: Η Navios της Αγγελικής Φράγκου έβαλε παραγγελία στη Νότια Κορέα για 4 containerships μεταφορικής ικανότητας 2.800 κουτιών το καθένα, συνολικής αξίας $115,1 εκατ. Η Danaos του δρ Ιωάννη Κούστα σε κινεζική γιάρδα για δύο containerships μεταφορικής ικανότητας 7.500 κουτιών έκαστο. Η Tsakos Energy Navigation ενεργοποίησε option για ένα VLCC, ενώ υπέγραψε άλλη μία. Συνολικά θα ναυπηγήσει 3+1 υπερδεξαμενόπλοια στην Κορέα. Στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων, η Eurobulk του Αριστείδη Πίττα εξασφάλισε ένα σύγχρονο Kamsarmax, ενώ η Chartworld Maritime Management του Λου Κολλάκη προχώρησε σε δέσμευση για δύο Capesize με παράδοση σε μεταγενέστερη ημερομηνία. Σημαντικό στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι η εξαγορά του Kamsarmax από τη Eurobulk αντανακλά έντονο ενδιαφέρον για τεχνολογίες υποβοηθούμενες από τον άνεμο.
Οι Ελληνες εφοπλιστές… ψωνίζουν
Ημερομηνία: