Οι νέοι αλλάζουν μάρκες

    Ημερομηνία:

    Οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να αισθάνονται συγκρατημένα αισιόδοξοι για τα γενικά ευρήματα του φετινού φθινοπώρου: οι δαπάνες των εφήβων αυξήθηκαν κατά 6% από το περασμένο φθινόπωρο και μάλιστα αυξήθηκαν κατά 4% από ό,τι την άνοιξη, όταν οι έφηβοι δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να κάνουν ένα βήμα πίσω στην κατανάλωση.

    Οπως διαβάζουμε στον ot.gr, η έκθεση της Piper Sandler έδωσε σε επωνυμίες όπως η Sephora και η μάρκα Uggs της Deckers Outdoor πολλά καλά νέα, καθώς διαπίστωσε ότι παραμένουν όλο και πιο δημοφιλείς στους εφήβους.

    Ωστόσο, θα πρέπει να κρούσει καμπανάκι κινδύνου για άλλες μάρκες, ιδιαίτερα τη Nike και τη Lululemon, οι οποίες ήδη αντιμετωπίζουν μια πτώση πωλήσεων. Οι μετοχές της Nike σημείωσαν πτώση 24% φέτος, ενώ της Lululemon 46%.

    Φλίγκος

    Η Piper Sandler δημοσίευσε την εξαμηνιαία έρευνά της «Taking Stock With Teens», στην οποία μόνο το 27% των έφηβων κοριτσιών που ρωτήθηκαν δήλωσε ότι η Lululemon ήταν η κορυφαία τάση της μόδας, σε σύγκριση με 36% την άνοιξη. Τα έφηβα αγόρια, ένα παραδοσιακά πιστό δημογραφικό στοιχείο της Nike, έχουν στραφεί σε άλλες επωνυμίες, όπως New Balance, Adidas, On Holding και Birkenstock.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Αδιανόητη τραγωδία έξω: Συγκρούστηκαν οι μηχανές δύο φίλων – Σκοτώθηκε ο ένας

    Θανατηφόρο τροχαίο σημειώθηκε γύρω στις 12 το μεσημέρι του Σαββάτου (7/6/25)...

    Η Ρωσία κατηγορεί την Ουκρανία ότι «την έστησε» στην προγραμματισμένη ανταλλαγή αιχμαλώτων και σορών

    Η Μόσχα κατηγόρησε σήμερα το Κίεβο ότι ανέβαλε την ανταλλαγή αιχμαλώτων και...

    Σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα: Αντηλιακά και έτοιμα γεύματα εκτοξεύουν τις πωλήσεις

    Αύξηση πωλήσεων 6,7% και όγκου 5,2% καταγράφουν τα ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά, με...

    Φιλικός αγώνας για την οικογένεια του 15χρονου αθλητή της Παναχαϊκής Άκη Σακελαρόπουλου

    Φιλικός αγώνας για την οικογένεια του 15χρονου αθλητή της...