Οι νέοι αλλάζουν μάρκες

    Ημερομηνία:

    Οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να αισθάνονται συγκρατημένα αισιόδοξοι για τα γενικά ευρήματα του φετινού φθινοπώρου: οι δαπάνες των εφήβων αυξήθηκαν κατά 6% από το περασμένο φθινόπωρο και μάλιστα αυξήθηκαν κατά 4% από ό,τι την άνοιξη, όταν οι έφηβοι δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να κάνουν ένα βήμα πίσω στην κατανάλωση.

    Οπως διαβάζουμε στον ot.gr, η έκθεση της Piper Sandler έδωσε σε επωνυμίες όπως η Sephora και η μάρκα Uggs της Deckers Outdoor πολλά καλά νέα, καθώς διαπίστωσε ότι παραμένουν όλο και πιο δημοφιλείς στους εφήβους.

    Ωστόσο, θα πρέπει να κρούσει καμπανάκι κινδύνου για άλλες μάρκες, ιδιαίτερα τη Nike και τη Lululemon, οι οποίες ήδη αντιμετωπίζουν μια πτώση πωλήσεων. Οι μετοχές της Nike σημείωσαν πτώση 24% φέτος, ενώ της Lululemon 46%.

    Φλίγκος

    Η Piper Sandler δημοσίευσε την εξαμηνιαία έρευνά της «Taking Stock With Teens», στην οποία μόνο το 27% των έφηβων κοριτσιών που ρωτήθηκαν δήλωσε ότι η Lululemon ήταν η κορυφαία τάση της μόδας, σε σύγκριση με 36% την άνοιξη. Τα έφηβα αγόρια, ένα παραδοσιακά πιστό δημογραφικό στοιχείο της Nike, έχουν στραφεί σε άλλες επωνυμίες, όπως New Balance, Adidas, On Holding και Birkenstock.

    GLEARNET

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Eurobasket 2025: Bαριά ήττα για την Εθνική στην αναμέτρηση με την Τουρκία (68-94)

    Σε πολύ κακή βραδιά η Εθνική μας ομάδα, ηττήθηκε...

    Ο Χένρι Καβίλ τραυματίστηκε πριν ξεκινήσει το remake του «Highlander» – Αναβάλλονται τα γυρίσματα για το 2026

    Μία πολύ δυσάρεστη είδηση απογοήτευσε τους θαυμαστές του Χένρι Καβίλ,...

    Ολυμπιακός: Με Ταρεμί και Ποντένσε η αποστολή για Πανσερραϊκό

    Ο Μεχντί Ταρεμί και ο Ντάνιελ Ποντένσε βρίσκονται στην αποστολή του Ολυμπιακού για...

    Η κυβέρνηση Τραμπ κατέστρεψε αντισυλληπτικά αξίας 10 εκατ. δολαρίων

    Ένα τεράστιο αριθμό αντισυλληπτικών αξίας σχεδόν 10 εκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο...