Οι νέοι αλλάζουν μάρκες

    Ημερομηνία:

    DIVICO

    Οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να αισθάνονται συγκρατημένα αισιόδοξοι για τα γενικά ευρήματα του φετινού φθινοπώρου: οι δαπάνες των εφήβων αυξήθηκαν κατά 6% από το περασμένο φθινόπωρο και μάλιστα αυξήθηκαν κατά 4% από ό,τι την άνοιξη, όταν οι έφηβοι δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να κάνουν ένα βήμα πίσω στην κατανάλωση.

    Οπως διαβάζουμε στον ot.gr, η έκθεση της Piper Sandler έδωσε σε επωνυμίες όπως η Sephora και η μάρκα Uggs της Deckers Outdoor πολλά καλά νέα, καθώς διαπίστωσε ότι παραμένουν όλο και πιο δημοφιλείς στους εφήβους.

    Ωστόσο, θα πρέπει να κρούσει καμπανάκι κινδύνου για άλλες μάρκες, ιδιαίτερα τη Nike και τη Lululemon, οι οποίες ήδη αντιμετωπίζουν μια πτώση πωλήσεων. Οι μετοχές της Nike σημείωσαν πτώση 24% φέτος, ενώ της Lululemon 46%.

    Η Piper Sandler δημοσίευσε την εξαμηνιαία έρευνά της «Taking Stock With Teens», στην οποία μόνο το 27% των έφηβων κοριτσιών που ρωτήθηκαν δήλωσε ότι η Lululemon ήταν η κορυφαία τάση της μόδας, σε σύγκριση με 36% την άνοιξη. Τα έφηβα αγόρια, ένα παραδοσιακά πιστό δημογραφικό στοιχείο της Nike, έχουν στραφεί σε άλλες επωνυμίες, όπως New Balance, Adidas, On Holding και Birkenstock.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    Παλαιό Φάληρο: Την Δευτέρα η απολογία του 39χρονου Τούρκου που σκότωσε τον πράκτορα

    Προθεσμία για να απολογηθεί την ερχόμενη Δευτέρα (27.01.25) έλαβε...

    Τουρκία: 78 οι νεκροί από τη φωτιά σε ξενοδοχείο χιονοδρομικού κέντρου

    Τον αριθμό των ανθρώπων που έχασαν τη ζωή τους...

    Πέθανε ο Βασίλης Αλεξούδης, πρώην προπονητής τερματοφυλάκων σε Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό

    Την τελευταία του πνοή, σε ηλικία 66 ετών, άφησε...

    Συνοδός πολυτελείας στο Νταβός: Τι αποκαλύπτει για τους πλούσιους πελάτες της

    Τις συζητήσεις και τη φιλοσοφία των πλούσιων που λαμβάνουν...
    Best Shop