Οι νέοι αλλάζουν μάρκες

    Ημερομηνία:

    Οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να αισθάνονται συγκρατημένα αισιόδοξοι για τα γενικά ευρήματα του φετινού φθινοπώρου: οι δαπάνες των εφήβων αυξήθηκαν κατά 6% από το περασμένο φθινόπωρο και μάλιστα αυξήθηκαν κατά 4% από ό,τι την άνοιξη, όταν οι έφηβοι δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να κάνουν ένα βήμα πίσω στην κατανάλωση.

    Οπως διαβάζουμε στον ot.gr, η έκθεση της Piper Sandler έδωσε σε επωνυμίες όπως η Sephora και η μάρκα Uggs της Deckers Outdoor πολλά καλά νέα, καθώς διαπίστωσε ότι παραμένουν όλο και πιο δημοφιλείς στους εφήβους.

    Ωστόσο, θα πρέπει να κρούσει καμπανάκι κινδύνου για άλλες μάρκες, ιδιαίτερα τη Nike και τη Lululemon, οι οποίες ήδη αντιμετωπίζουν μια πτώση πωλήσεων. Οι μετοχές της Nike σημείωσαν πτώση 24% φέτος, ενώ της Lululemon 46%.

    Η Piper Sandler δημοσίευσε την εξαμηνιαία έρευνά της «Taking Stock With Teens», στην οποία μόνο το 27% των έφηβων κοριτσιών που ρωτήθηκαν δήλωσε ότι η Lululemon ήταν η κορυφαία τάση της μόδας, σε σύγκριση με 36% την άνοιξη. Τα έφηβα αγόρια, ένα παραδοσιακά πιστό δημογραφικό στοιχείο της Nike, έχουν στραφεί σε άλλες επωνυμίες, όπως New Balance, Adidas, On Holding και Birkenstock.

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΘΕΜΗΣ ΜΠΑΚΑΣ: 13 ώρες δουλειάς και 2 ευρώ για να κάνεις ανάληψη από ΑΤΜ  

    Του Θέμη Μπάκα Σε μια εποχή που οι ευρωπαϊκές κοινωνίες...

    Βίντεο: Καταγραφή φυσητήρα στον Αργολικό – Ο «γίγαντας» των θαλασσών κοντά στο Άστρος Κυνουρίας

    Μοναδικό θέαμα στον Αργολικό Κόλπο, με μέλη του «Αρχιπέλαγος» να καταγράφουν...

    Χωρίς σουτιέν φωτογραφήθηκε η Πηνελόπη Αναστασοπούλου για τα 48α γενέθλιά της – «Σήμερα είμαι πιο εγώ από ποτέ»

    Μία τόπλες φωτογραφία ανέβασε η Πηνελόπη Αναστασοπούλου για τα 48α γενέθλιά...

    Γειτόνισσα ειδοποίησε τον Φιλιππίδη για τη φωτιά – Κοιμόταν στο σαλόνι του σπιτιού του που τυλίχθηκε στις φλόγες

    Από μια γειτόνισσά του που είχε αντιληφθεί τη φωτιά στα πίσω δωμάτια του...