Οι νέοι αλλάζουν μάρκες

    Ημερομηνία:

    Οι έμποροι λιανικής θα πρέπει να αισθάνονται συγκρατημένα αισιόδοξοι για τα γενικά ευρήματα του φετινού φθινοπώρου: οι δαπάνες των εφήβων αυξήθηκαν κατά 6% από το περασμένο φθινόπωρο και μάλιστα αυξήθηκαν κατά 4% από ό,τι την άνοιξη, όταν οι έφηβοι δήλωσαν ότι σχεδίαζαν να κάνουν ένα βήμα πίσω στην κατανάλωση.

    Οπως διαβάζουμε στον ot.gr, η έκθεση της Piper Sandler έδωσε σε επωνυμίες όπως η Sephora και η μάρκα Uggs της Deckers Outdoor πολλά καλά νέα, καθώς διαπίστωσε ότι παραμένουν όλο και πιο δημοφιλείς στους εφήβους.

    Ωστόσο, θα πρέπει να κρούσει καμπανάκι κινδύνου για άλλες μάρκες, ιδιαίτερα τη Nike και τη Lululemon, οι οποίες ήδη αντιμετωπίζουν μια πτώση πωλήσεων. Οι μετοχές της Nike σημείωσαν πτώση 24% φέτος, ενώ της Lululemon 46%.

    Η Piper Sandler δημοσίευσε την εξαμηνιαία έρευνά της «Taking Stock With Teens», στην οποία μόνο το 27% των έφηβων κοριτσιών που ρωτήθηκαν δήλωσε ότι η Lululemon ήταν η κορυφαία τάση της μόδας, σε σύγκριση με 36% την άνοιξη. Τα έφηβα αγόρια, ένα παραδοσιακά πιστό δημογραφικό στοιχείο της Nike, έχουν στραφεί σε άλλες επωνυμίες, όπως New Balance, Adidas, On Holding και Birkenstock.

    Φλίγκος

    Κοινοποίηση:

    Τελευταία Νέα

    Κοινοποίηση:

    Περισσότερα Άρθρα
    Σχετικα

    ΠΑΤΡΑ: Μπήκε στο νεκροταφείο… με τα ηχεία στο τέρμα!

    Συνελήφθη, χθες το απόγευμα, στην Πάτρα, από αστυνομικούς της...

    Η δημοτική αρχή για τη μείωση των δρομολογίων στο πορθμείο Ρίου-Αντιρρίου

    Μεγάλη αναστάτωση και ανησυχία έχει προκαλέσει η απόφαση του...

    ΠΑΤΡΑ: Οι ευχές του Γενικού Περιφερειακού Αστυνομικού Διευθυντή

    Ο Γενικός Περιφερειακός Αστυνομικός Διευθυντής Δυτικής Ελλάδας και το προσωπικό του...

    ΔΕΗ blue: Στην Πάτρα το πιο ισχυρό Hub φόρτισης της Ελλάδας με συνολική ισχύ 1,2 MW

    Νέος υπερταχυφορτιστής 360kW στο εμπορικό κέντρο TOP PARKS...