Η μεγάλη επένδυση ύψους 140 εκατ. ευρώ της Aegean, για τη δημιουργία κέντρου υπηρεσιών συντήρησης πτητικών μέσων και κέντρου προσομοιωτών πτήσεων και εκπαίδευσης πληρωμάτων, ενισχύει τις θετικές προοπτικές για την αεροπορική εταιρεία. Όσοι «παλιοί» θυμούνται πως ήταν η παλιά, εγκαταλελειμμένη, μεγάλη τεχνική βάση της πρώην κρατικής Ολυμπιακής Αεροπορίας, στο αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος, σήμερα θα τρίβουν τα μάτια τους από την έκπληξη. Στο μεγάλο υπόστεγο της τεχνικής βάσης της “παλιάς” ΟΑ, έκτασης 73.000 τ.μ. που είχε σταματήσει να λειτουργεί από το 2012, γεννήθηκε ένα σύγχρονο Κέντρο Υπηρεσιών Συντήρησης Πτητικών Μέσων, στο οποίο εργάζονται 380 generation z εργαζόμενοι που επισκευάζουν και συντηρούν τα αεροπλάνα της Aegean (και όχι μόνον) σε οτιδήποτε δεν αφορά τις μηχανές αεροσκαφών (οι μηχανές επισκευάζονται από την Airbus). To κόστος συντήρησης και επισκευής μεταφέρεται πλέον «inhouse» και αυτό συνεπάγεται επιπλέον έσοδα – αλλά και μη έξοδα – για την Aegean. Όλα δείχνουν ότι η βιομηχανία των αερομεταφορών έχει ήδη μπει σε μια νέα φάση στην οποία οι εταιρείες με γερό ταμείο και λίγα χρέη θα πρωταγωνιστούν. Στο κλίμα αυτό εντάσσεται η κίνηση της Aegean με τη Volotea, με την παροχή υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης αεροσκαφών τρίτων εταιρειών και έπεται συνέχεια. Η μετοχή πάντως κινήθηκε τις προηγούμενες ημέρες πάνω από τα 11 ευρώ, επίπεδα που θέλει να κατοχυρώσει.
Οι στρατηγικές κινήσεις της Aegean
Ημερομηνία: